с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
И когато има голям ръб накладките се кривят от толкова напъване и бой :D При повечето автомобили си има някъде отзад дупка през която да се бръкне и да се освободят накладките, след това трябва да излезе.
с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
Само на някой е така колега. При другите трябва да действаш като "неграмотник".
Само да допълня, че днес и аз извърших операцията. Това с чука не проработи, но посредством два по-големи болта на мястото на двата фиксатора барабана излезе лесно. Направих беля... недейте да връщате обратно механизма за автоматично регулиране повече от оборот! При мен барабана не влизаше и почти до край завих механизмите. Резултат - няма никакви задни спирачки, а дърпайки ръчната в движение за да видя дали все пак отзад челюстите хващат май прецаках системата на АБС-а... Утре ще отварям за да видя, каква малоумност съм сътворил.
Само да допълня, че днес и аз извърших операцията. Това с чука не проработи, но посредством два по-големи болта на мястото на двата фиксатора барабана излезе лесно. Направих беля... недейте да връщате обратно механизма за автоматично регулиране повече от оборот! При мен барабана не влизаше и почти до край завих механизмите. Резултат - няма никакви задни спирачки, а дърпайки ръчната в движение за да видя дали все пак отзад челюстите хващат май прецаках системата на АБС-а... Утре ще отварям за да видя, каква малоумност съм сътворил.
Смятам, че като поразвиеш механизма и всичко ще си е О. К. колега.
с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
Само на някой е така колега. При другите трябва да действаш като "неграмотник".
ами при моето 1.6 е така, затова писах, че поне при 1,6 е подобно положението, дали не е при всички с 1,6 бенз , не знам...Владим, накладките трябва да са толкова отворени, че барабана да влиза трудно и плътно
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Колега доста барабани съм свалил и отново поставил (на всякакви автомобили) и досега ако механизма както казах си работи няма никакво значение колко са събрани накладките. При всички положения трябва да си регулира луфта, това, че при теб не е станало...................
Коментар