Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се свалят барабаните на Браво !!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се свалят барабаните на Браво !!

    Днес доста се помъчих да ги сваля ,но нещо не се получи.Имали някъв чалъм или просто са доста клеясъли след толкова време на едно место ??
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Тук може да видиш как става колега.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41487

    Коментар


      #3
      С чук, до колкото съм виждал, и то голям.

      Коментар


        #4
        Мерси колеги !! Ще играе чука
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #5
          с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            И когато има голям ръб накладките се кривят от толкова напъване и бой :D При повечето автомобили си има някъде отзад дупка през която да се бръкне и да се освободят накладките, след това трябва да излезе.

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
              Само на някой е така колега. При другите трябва да действаш като "неграмотник".

              Коментар


                #8
                Само да допълня, че днес и аз извърших операцията. Това с чука не проработи, но посредством два по-големи болта на мястото на двата фиксатора барабана излезе лесно. Направих беля... недейте да връщате обратно механизма за автоматично регулиране повече от оборот! При мен барабана не влизаше и почти до край завих механизмите. Резултат - няма никакви задни спирачки, а дърпайки ръчната в движение за да видя дали все пак отзад челюстите хващат май прецаках системата на АБС-а... Утре ще отварям за да видя, каква малоумност съм сътворил.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  Само да допълня, че днес и аз извърших операцията. Това с чука не проработи, но посредством два по-големи болта на мястото на двата фиксатора барабана излезе лесно. Направих беля... недейте да връщате обратно механизма за автоматично регулиране повече от оборот! При мен барабана не влизаше и почти до край завих механизмите. Резултат - няма никакви задни спирачки, а дърпайки ръчната в движение за да видя дали все пак отзад челюстите хващат май прецаках системата на АБС-а... Утре ще отварям за да видя, каква малоумност съм сътворил.
                  Смятам, че като поразвиеш механизма и всичко ще си е О. К. колега.

                  Коментар


                    #10
                    naskobg написа:
                    Смятам, че като поразвиеш механизма и всичко ще си е О. К. колега.
                    Дано макар, че свети лампата на АБС-а и не иска да загасне... дано само датчика да не съм прецакал, или магнитната част на гърба на главината...
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      naskobg написа:
                      pakumba написа:
                      с чука ги свалят само големите майстори и неграмотниците. има си резба в барабана- а в главината не- използват се тези малките болтчета, които държат барабана за главината- като навиеш същото болтче в спрециланата дупка то избутва барабана. така е при 1,6, при други не съм виждал
                      Само на някой е така колега. При другите трябва да действаш като "неграмотник".
                      ами при моето 1.6 е така, затова писах, че поне при 1,6 е подобно положението, дали не е при всички с 1,6 бенз , не знам...Владим, накладките трябва да са толкова отворени, че барабана да влиза трудно и плътно
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Няма значение колко ще са отворени накладките, има си механизъм който ако работи трябва сам да регулира луфта между накладките и барабана.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          Няма значение колко ще са отворени накладките, има си механизъм който ако работи трябва сам да регулира луфта между накладките и барабана.
                          За слагането на барабана става въпрос колега.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Няма значение колко ще са отворени накладките, има си механизъм който ако работи трябва сам да регулира луфта между накладките и барабана.
                            Не се изказвай така гръмко преди да си попадал в моята ситуация!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Колега доста барабани съм свалил и отново поставил (на всякакви автомобили) и досега ако механизма както казах си работи няма никакво значение колко са събрани накладките. При всички положения трябва да си регулира луфта, това, че при теб не е станало...................

                              Коментар

                              Working...
                              X