Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кофти спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кофти спирачки

    Здравейте.Имам проблем със спирачките.Днес ходих на преглед и ме пуснаха по милост(след 10-15 минути майтапи с колата ми и известна "глоба" разбира се).оказа се че задните ми спирачки хич ги няма, а предните са на 55%.предполагам че задните накладки се нуждаят от смяна, но предните ги сменях преди известно време и още трябва да са добре. Ръчната ми спирачка е О.К.Понеже не разбирам нищо бих искал, ако може да ме посъветвате от къде да започна да търся проблема и изобщо какви може да са проблемите.Педала на спирачките ми е леко по-твърд от нормалното, но не е нещо фрапиращо.Когато стоя на светофар на натиснат педал май малко потъва.Не съм сменял спирачна течност,защото днес поредния майстор ме убеждава , че не оказвала никакво влияние. Колата ми е Типо 1.4i.e Предварително ви благодаря.
    Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
    Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
    BMW X3 3.0D Aut

    #2
    мерси.ще трябва да го прегледат този регулатор,и аз имах някакви съмнения за него,защото съм чувал че има такъв.той не трябва ли да действа когато колата е натоварена отзад?тези дни ще трябва да я закарам да я погледнат като ми остане време.ще пиша какъв е резултата.а за предните, когато сменях накладките ми казаха, че дисковете ми са добре,ще трябва да сменя маркучите.
    Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
    Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
    BMW X3 3.0D Aut

    Коментар


      #3
      iee написа:
      мерси.ще трябва да го прегледат този регулатор,и аз имах някакви съмнения за него,защото съм чувал че има такъв.той не трябва ли да действа когато колата е натоварена отзад?тези дни ще трябва да я закарам да я погледнат като ми остане време.ще пиша какъв е резултата.а за предните, когато сменях накладките ми казаха, че дисковете ми са добре,ще трябва да сменя маркучите.
      Аз само ще добавя, че този регулатор не може да се ремонтира успешно и обикновенно се елиминира и се кара без него!

      Коментар


        #4
        много често проблема е и в саморегулиращите се механизми на задните накладки /при барабанните спирачки/ често блокират и остава голяма хлабина между накладките и барабана - работния ход на педала на спирачките е по ниско от нормалното

        Коментар


          #5
          благодаря за отговорите.ще видим какво ще излезе Вярно, че педала ми май е малко по-надолу.
          Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
          Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
          Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
          BMW X3 3.0D Aut

          Коментар


            #6
            Re: Кофти спирачки

            iee написа:
            Здравейте.Имам проблем със спирачките.Днес ходих на преглед и ме пуснаха по милост(след 10-15 минути майтапи с колата ми и известна "глоба" разбира се).оказа се че задните ми спирачки хич ги няма, а предните са на 55%.предполагам че задните накладки се нуждаят от смяна, но предните ги сменях преди известно време и още трябва да са добре. Ръчната ми спирачка е О.К.Понеже не разбирам нищо бих искал, ако може да ме посъветвате от къде да започна да търся проблема и изобщо какви може да са проблемите.Педала на спирачките ми е леко по-твърд от нормалното, но не е нещо фрапиращо.Когато стоя на светофар на натиснат педал май малко потъва.Не съм сменял спирачна течност,защото днес поредния майстор ме убеждава , че не оказвала никакво влияние. Колата ми е Типо 1.4i.e Предварително ви благодаря.
            щом педала ти потъва когато си на светофар почти сигурно че спирачната помпа е за смяна при мен беше така и след смяната и се оправи това, както и твърдоста на педала, също и спирачките ми се подобриха значително така че според мен започни от нея, също смажи водачите на спирачния апарат при мен единия се беше" заварил" от ръжда ,а другия беше просто ръждясал след тези процедури разбрах че преди това съм карал почти без спирачки, сега разликата е огромна, но като се постопли ще сменя и спир мъркучи профилактично все пака са на 14год а за задните спир както казаха колегите най вероятно регулатора
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              И аз нямах задни спирачки, но ги оправих. Проблема беше в разпределителя предни<--->задни спирачки. Само че струва доста пари ако е модела с 4 тръбички. На мен ми струваше 120 лева (за разпределител BOSCH). Ако е модела с 2 тръбички ~ 29 лева.
              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

              Коментар


                #8
                И аз подкрепям мнението за спирачната помпа. Това разбира се не изключва и кантара на задните спирачки, но потъването бавно на педала при спиране на светофар е белег за заминала помпа.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  hit-ko написа:
                  Аз само ще добавя, че този регулатор не може да се ремонтира успешно и обикновенно се елиминира и се кара без него!
                  Цилиндърчетата се простъргват, нови уплътнения на буталцата ( с по-голям диаметър ) - ако е от самия регулатор. На мен лично ми беше блокирало от ръжда рамото, за което е закачена пружината.
                  Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                  Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                  BlueStorm transforms . . .
                  . . . !!!

                  Коментар


                    #10
                    Като чета постингите на колегите, и при мен явно ще трябва да се сменя нещо. Задните спирачки изобщо ги няма и педала си е с по-дълъг ход. Като дръпна ръчната обаче, явно сработват и педала става много стегнат и с къс ход. Проблема при мен е от друго естество. Обикалям от няколко дни сервизчетата по Люлин и питам за смяна на накладките.......и получавам един и същ странен отговор - "МОЖЕМ ДА ВИ СМЕНИМ ПРЕДНИТЕ НАКЛАДКИ, НО НЕ И ЗАДНИТЕ. ДОСТА Е СЛОЖНО...!!!" Та продължавам да търся сервиз, дето да оправят проблема. Ако голегите имат информация по въпроса, ще съм благодарен...!!!

                    Коментар


                      #11
                      Ами сигурно не е нещо, което да не може да се оправи. Но как да накараш мързеливия да ти свърши работа..?? И изобщо, като ходя по разните му там сервизи, имам чувството, че "майсторите" са адски богати пичове и не им се мърда за някакви си 50-100 лв.

                      Коментар


                        #12
                        Ако не си с две леви ръце хвани се си отвори сам барабаните.Почисти всичко смажи всичко което трябва да се движи и ако има феродо затваряш. Ако е намаляло феродото нови накладки или лепене на ново феродо.Преди години предпочетох този вариант защото комплект задни накладки ми искаха 45 лева .Аз се замислих и предпочетох да дам 20 за лепене на феродо върху старите челюсти и самостоятелен монтаж. :D Имаше едни водещи щифтове с пружинки 4 броя които бяха ръждясали и се потрошиха.Разглеждайки ги установих че 100% стават от Лада.(комплекта 1.50 лв.) :D Абе руската школа грешка няма :D :D :D :D
                        АЛ.ПЕТРОВ
                        FIAT PUNTO 1.2 8V

                        Коментар


                          #13
                          А възможно ли е "кантарчето" да сработва частично? Миналата година като ходих на преглед при първото натискане на педала спирачното усилие беше малко под нормата. "Чичото" вика: дай още веднъж!!! За моя изненада при второто натискане индикаторите показаха по-малко спирачно съпротивление от първия път. На третото натискане се застопориха около 600 (Нютона май не съм сигурен за мерната единица) - както и да е - и така останаха. "Чичото" прати другия "чичо" долу в канала да гледа какво става, тъй като при натискане и отпускане се чуваше едно чукане. Гледаха цъкаха и най-накрая стигнаха до извода, че на Фиатите задните из спирачки така не държали!!!!!!! Какво мислите по въпроса? На какво може дължи това?
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            sacho написа:
                            Ако не си с две леви ръце хвани се си отвори сам барабаните.Почисти всичко смажи всичко което трябва да се движи и ако има феродо затваряш. Ако е намаляло феродото нови накладки или лепене на ново феродо.Преди години предпочетох този вариант защото комплект задни накладки ми искаха 45 лева .Аз се замислих и предпочетох да дам 20 за лепене на феродо върху старите челюсти и самостоятелен монтаж. :D Имаше едни водещи щифтове с пружинки 4 броя които бяха ръждясали и се потрошиха.Разглеждайки ги установих че 100% стават от Лада.(комплекта 1.50 лв.) :D Абе руската школа грешка няма :D :D :D :D
                            Май съм с две леви ръце, защото не съм опитвал подобни ремонти. Пичовете от един от обиколените сервизи, взе да ми обяснява, че имало някакви много сложни пружини и трябвало да се "настройват"...и било много сложно...абе, кво да кажа !!! Но като се замисля, струва ми се че не е до износено феродо. При издърпване на ръчната си работят добре. Когато , обаче, натисна крачната спирачка сработват само предните.

                            Коментар


                              #15
                              При тази ситуация има вероятност "кантара" да прави проблем.
                              АЛ.ПЕТРОВ
                              FIAT PUNTO 1.2 8V

                              Коментар

                              Working...