Здравейте колеги,вчера след като си тръгвах от автомивка усетихче трябва да натисна педала на спирачката до най-долно положение за да може колата да спре. Малко по късно ме очуди и колко леко се дърпа ръчната. Понеже бях свикнал да дърпам ръчната яко, вчера без малко да я изтръгна.Мислех, че може би е намалено ниво на спирачната течност, но нямах възможност да се обедя в това, а и предпочетох първо да се спитам с някого.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачките станаха прекалено "меки"
Collapse
X
-
Какво излезе, колега?При мен стана същото нещо днес за първи път, като преди имах скърцане при натискане на спирачката.Щом усетих, че педалът потъва, намерих близък сервиз.Оказа се, че около едната ми задна гума мирише на изгоряло - май е задържала колелото. Доста трудно се въртеше, докато я бяха вдигнали.Нищо не можаха да ми кажат, защото проблемът с потъването изчезна щом вкарах колата в сервиза.Щом напомпех, обаче, спирачката си връщаше старата крайна позиция..Определено имаше нещо, макар и да изчезна по пътя от сервиза до вкъщи.Спирачната течност ми е ок, няма светеща лампа ! на таблото, нивото се вижда, че е ок.В сервиза не ми казаха друго, освен подозрение да е помпа.
-
fuoco написа:Какво излезе, колега?При мен стана същото нещо днес за първи път, като преди имах скърцане при натискане на спирачката.Щом усетих, че педалът потъва, намерих близък сервиз.Оказа се, че около едната ми задна гума мирише на изгоряло - май е задържала колелото. Доста трудно се въртеше, докато я бяха вдигнали.Нищо не можаха да ми кажат, защото проблемът с потъването изчезна щом вкарах колата в сервиза.Щом напомпех, обаче, спирачката си връщаше старата крайна позиция..Определено имаше нещо, макар и да изчезна по пътя от сервиза до вкъщи.Спирачната течност ми е ок, няма светеща лампа ! на таблото, нивото се вижда, че е ок.В сервиза не ми казаха друго, освен подозрение да е помпа.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
слу6аи колега огледаи дисковете тчхната дебелина трябва дае от от 12 мм до 8мм минимално сменя6 наклъдките и гледа6 барабаните и 6том неса ти сменчни челустите на барабаните ако имаш такива из адължително обезвъзду6ава6 и си прегледаи маркучитат за спирачките .... не е от нивото на течноста само това щети кажа1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Тези, които нямат кирилица могат да си свалят и инсталират или да използват вградения кирилизатор към формата за писане на мнение. При нарушение потребителят получава официално предупреждение, а модераторите имат правото да изтрият мнението по своя преценка. УВАЖАВАЙТЕ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК! Това е български форум - не международен.Модераторски екип
Коментар
-
Ами смениха ги уж в сервиза на Аспо до хотела на ЦСКА, след това ходих на валове и ми даде 41% (!!!) отклонение отзад.Върнах колата да я регулират и на следващия тест отклонението беше между 28% и 35% при допустимо 30.Днес карах 10-на километра и забелязах, че единият барабан отново загрява!Да не говорим, че педалът сутринта, когато взех колата, спираше на нормалното долно ниво, а в края на пътуването беше малко по-ниско.Имам отвратителното чувство, че в сервиза не са напипали проблема за потъването, но парите иначе си ги взеха, а и ме увериха, че няма да потъва.Бях им казал да сменят маркучи отзад и спирачна течност, а в крайна сметка отказаха да сменят маркучи и само са доляли течност при обезвъздушаване.За сега не съм имал рязко потъване, откакто я взех от сервиза с обяснението, че по тази кола няма какво повече да се прави за спирачките и на теста на валовете резултата щял да бъде същия (демек извън нормите), това директно от управителя на сервиза АСПО. Бях посъветван да сменя валовете, направих го и горе съм писал цифрите за разликата отзад. Сервизът не достатъчно специализиран да ремонтира спирачки, явно, още повече че ме питаха по телефона (с призвъняване и затваряне, за да звъня за моя сметка) какво било точно отклонението, след като ми бяха казали: "този лист не ни трябва" за отчета с цифрите от първия тест.
Коментар
-
Колеги, някой разбра ли по конкретно какъв е проблема? При мен се беше случвало веднъж така да потъне педала, но се оправи и понеже не се повтори не му обърнах внимание.. Оня ден обаче, както си карам из града, потъва спирачката до долу, с едно две напомпвания пак става твърда, но след малко пак се прецаква.. и така половин час.. после се оправи и няма проблем.. след три дни същото се случи и работата сериозно си е за притеснение. Спирачна течност не губи, не е мръднало нивото от 3 месеца, не тече от никъде.. другата седмица ще се прибирам в родния край, там имам условия (гаражи канали инструменти) и ще огледам по подробно около накладките как е..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар