Ясно, щом си сменил и барабаните, значи не са те проблема. Някои колега с Пунто да ти каже къде е кантарчето, на Бравата е над резервоара, предполагам и на Пунтото. Първо започни от регулиращите механизми на накладките. Предполагам като си сменял накладките си ги видял. Трябва като слагаш барабана той да влиза плътно около накладките, не с усилие но плътно. А за механизмите имаше тема за Брава и Марея, какво представляват и как се разглобяват. За Пунтото не знам дали ще е същото, но поне за ориентир става.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен въпрос за смяна от ДОТ3 към ДОТ 4 ?
Collapse
X
-
Барабаните и да не влизат плътно си има механизъм който регулира точно този луфт между накладката и барабана и при натискане или издърпване на ръчната луфта трябва да се нагласи от механизъма. Ако луфта се определя от издърпването на ръчната спирачка и тя не работи значи може да си сигурен, че няма да имаш минимален луфт. Тогава при натискане на спирачката накладката може да не може да достигне до барабана и да задържи. Другото което се получава от голям луф е, че при натискане педала пропада и на второ, трето натискане се вдига горе, пропадащият педал може да се получи и от въздух в системата.
Коментар
-
Тези механизми не вършат никаква работа Сменях задни накладки и какво-направих всичко както е описано в друга тема макар че си го знам, обезвъздуших системата(не че имаше въздух а просто да се прочисти малко) слагам барабаните и нищо. Минах 200 км свалям наново от лявата страна изобщо не е спирало. Та моят съвет е слагай и сваляй барабана докато не намериш максимално близкото разстояние между накладките и барабана,така че като го завъртиш да няма стържене от накладка(защото така може и да загрее). Това за мен си е най-сигурния начин!Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Нещо не си направил както трябва. При мен, след смяната, ръчната ловеше чак на четвъртия зъб, и колата не спираше добре. След два дни каране вече хващаше здраво още на първия, и при натискане на педала направо усещах как някой ме дърпа назад. При теб или не работят механизмите, или не са регулирани добре.
Коментар
-
Да може и ръчно да си направиш регулировката, но трябва да се сещаш от време на време пак да ги регулираш като се износят накладките.Много добро решение на този въпрос е при Самарата, там подобно на предните спирачки, самите цилиндърчета са саморегулиращи, много добре е измислено и няма никакви проблеми.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
tomny написа:Нещо не си направил както трябва. При мен, след смяната, ръчната ловеше чак на четвъртия зъб, и колата не спираше добре. След два дни каране вече хващаше здраво още на първия, и при натискане на педала направо усещах как някой ме дърпа назад. При теб или не работят механизмите, или не са регулирани добре.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар