Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен въпрос за смяна от ДОТ3 към ДОТ 4 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен въпрос за смяна от ДОТ3 към ДОТ 4 ?

    Колеги кажете ми дали може да се смени спирачната течност от дот3 на дот4 и дали ще имам мн зор със обезвъздушаването! Моля за съвет! Ще си сменям сам и спирачните цилиндри едновременно с това! Много благодаря ако някой ми обърне внимание!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    спирачки

    е сам няма да стане трябват 2 ма за обезвъздушаването един да помпи един да развива-навива винта за обезвъздушаване трябва да се източи цялата система и по хубаво е да се долее от новата и пак да се източи и тогава да се сипва окончателно и обезвъздуши / гледай да не ти пръсне по лицето /
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: спирачки

      kluchar написа:
      е сам няма да стане трябват 2 ма за обезвъздушаването един да помпи един да развива-навива винта за обезвъздушаване трябва да се източи цялата система и по хубаво е да се долее от новата и пак да се източи и тогава да се сипва окончателно и обезвъздуши / гледай да не ти пръсне по лицето /
      Страшен си А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        кола

        ами на Пунтото трябва да е ДОТ 4 ама може и някой да е слагал и ДОТ 3 преди това като е източи и промие малко няма проблем все пак ДОТ 4 би трябвало да е по добре
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: спирачки

          mancuzo написа:
          Страшен си А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?
          Има проблем разбира се! Навсякъде, където съм чел пише, че автомобила трябва да се кара само с такава течност, каквато е предвидена за системата му. Моят съвет е да не експериментираш за да не ти излезе това скъпо - спукани маркучи, прецакана помпа и течащи бутала и цилиндри... Провери, каква спирачна течност се препоръчва за твоят автомобил и сипвай от нея!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            ДОТ 4

            по книги на Пунтото е ДОТ 4
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ДОТ4 трябва да е.Като обезвъздушаваш - от най-далечното към най-близкото спрямо помпата.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Re: спирачки

                Vladim написа:
                mancuzo написа:
                Страшен си А има ли проблем ако сменя от ДОТ 3 На ДОТ 4? Това най ме притеснява? Може ли да се прецака нещо?
                Има проблем разбира се! Навсякъде, където съм чел пише, че автомобила трябва да се кара само с такава течност, каквато е предвидена за системата му. Моят съвет е да не експериментираш за да не ти излезе това скъпо - спукани маркучи, прецакана помпа и течащи бутала и цилиндри... Провери, каква спирачна течност се препоръчва за твоят автомобил и сипвай от нея!
                И аз това съветвам. На капачката на резервоарчето за спирана течност трябва да си пише какъв ДОТ да е!

                Коментар


                  #9
                  Няма да имаш никакъв проблем със смяната на течността. ДОТ 3 и ДОТ 4 могат спокойно да се смесват. Разликата между двете е в температурата при която завират. За ДОТ 4 някъде към 240 градуса. Защо е важно сп. течност да завира на по-висока температура, мисля че знаеш. Със времето се понижава разбира се, за това дават на 2 години да се сменя спирачната течност. И двете са силно хидроскопични, поемат от влагата във въздуха и това им влошава свойствата. За това трябва казанчето винаги да е добре затворено.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Още един отговор, че дота означава само температурата, няма да имаш проблем.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за точните мнения! То се почна от спирачните бутала.След това се оказа че само задна лява ми е спирала досега и феродо беше ламарината на накладката. После на нови бутала отват нови накладки. Та смених ги аз тез нещица и ми мината поредната мисъл да си сложа едни нови барабани. И в краина сметка сега ме съмнява спирачната помпа. Не ме кефи как спира, все още след всичката тая интервенция. Друго обяснение намам. Колата си спира все така гадно и след новите консумативи!!!
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #12
                        А сигурен ли си, че си обезвъздушил добре? А иначе спирачната течност е добре да се сменя през няколко години.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          А сигурен ли си, че си обезвъздушил добре? А иначе спирачната течност е добре да се сменя през няколко години.
                          Чесно казано не съм сигурен че е много добре( не съм майстор за да го заявя) Стрянното е, че след като смених всичко, лявата пак спира повече от дясна задна. Това на какво може да се дължи?
                          CSI in the CAR !!!
                          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                          Коментар


                            #14
                            От кантарчето на задният мост, предполагам и на Пунтото е механично. Също може да е от регулиращите механизми, които трябва да държат максимално близко накладките до барабана. Провери ги и тях. Сам си казал че се съмняваш в барабаните, имаха ли ръб по края? На тях трябва да пише максималният диаметър, замерваш ги и ако има още хляб в тях отиваш при стругар да им пусне по една стружка.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              ilko-gd написа:
                              От кантарчето на задният мост, предполагам и на Пунтото е механично. Също може да е от регулиращите механизми, които трябва да държат максимално близко накладките до барабана. Провери ги и тях. Сам си казал че се съмняваш в барабаните, имаха ли ръб по края? На тях трябва да пише максималният диаметър, замерваш ги и ако има още хляб в тях отиваш при стругар да им пусне по една стружка.
                              Къде трябва да се намира кантара за задния мост и какжо представлява? Имаха ръб старите барабани, но нали съм с нови и засега няма да се занимавам с тях. Искам да си регулирам спирачното усилие на лява и дясна задна гума! Дайте мнения за каузата
                              CSI in the CAR !!!
                              Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                              ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                              Коментар

                              Working...
                              X