Комбинацията от индикатора за АБС и този за ръчната е отчитане на грешка ABS+EBD.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ABS и ръчна
Collapse
X
-
В какъв снисъл голям проблем? какво би се случило? евентуални последствия? Няма начин да е спирачната течност,така ли... всмисъл,на мен ми светнаха тия лампи като я карах и не изгаснаха...после брат ми казва,че повече не са светвали,занапред ще видимкакви биха били последствията,освен неработещ abs ясно е,че като свикне да спира с абс,после ще му е по-трудно вероятно и може да направи беля така,а има риск за нещо друго да повлче след себе си този проблем?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:В какъв снисъл голям проблем? какво би се случило? евентуални последствия? Няма начин да е спирачната течност,така ли... всмисъл,на мен ми светнаха тия лампи като я карах и не изгаснаха...после брат ми казва,че повече не са светвали,занапред ще видимкакви биха били последствията,освен неработещ abs ясно е,че като свикне да спира с абс,после ще му е по-трудно вероятно и може да направи беля така,а има риск за нещо друго да повлче след себе си този проблем?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Някой изобщо направи ли си труда да напише СВЕЩЕНИТЕ три букви в Търсачката !?Щом свети лампата АБС - модулът не работи ! Колата продължава да спира, като кола с конвенционална спирачна система. Ако свети и лампата за ръчна спирачка/ниско ниво, едновременно с АБС-лампата - означава че повредата е в модула за Електронно Разпределение на Усилието (Electronic Brakeforce Distribution).Спирам и аз, то това вече за кой ли път се обяснява....paralesa написа:...като свикне да спира с абс,после ще му е по-трудно вероятно и може да направи беля така,а има риск за нещо друго да повлче след себе си този проблем?
Коментар
-
не бе човек,Владим ме е разбрал,но Оги малко не е...имах предвид,само за абс-а ли е проблоем или може да доведе до проблем изобщо със спирчната система?!... Вадим ми отговори,благодаря за което Опастността от блокиране на колело или колела ми е ясна,аз карам без абс и знам какво е...той досега не е имал кола със такава ситема на спиране,затова и въпросите ми бяха такива,благодаря за отговорите!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Vladim написа:Комбинацията от индикатора за АБС и този за ръчната е отчитане на грешка ABS+EBD.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Съжалявам, колега... Аз ти препоръчах този сервиз, но явно някогашната ми слава на добър сервиз е изчезнала заедно с повечето перзонал, който е напуснал. На мен преди месец и нещо ми казаха, че ходовата част ми е ОК, а отдясно тропаше зловещо. Днес смених носача на, който двата тампона се бяха разпаднали...Относно АБС-а не знам, какво да те посъветвам. Може би е добре, ако ти се занимава да почистиш датчиците и местата откъдето четат импулси. А между другото колкото и куриозно да звучи, един колега сподели, как е сменил спирачната течност и индикаторите изгаснали... За съжаление е пълно с неподготвени "майстори" на тема АБС. Аз с моят се занимавах 3 години докато го доведа до работещо състояние и то собственовъчно със смяна на, какво ли не...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
А, Е ли възможно отново да е "онова" реле Колега, обясни кога светват тези лампи?Даваш на контакт и лампите остават да светят (изобщо не минава чека) или палиш, тръгваш и по някое време светват по време на движение?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:А, Е ли възможно отново да е "онова" реле Колега, обясни кога светват тези лампи?Даваш на контакт и лампите остават да светят (изобщо не минава чека) или палиш, тръгваш и по някое време светват по време на движение?Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Такаааа... При мен симптомите бяха абсолютно същите! Лампите светваха когато си поискат. Проблема беше в студена спойка на платката на АБС-а.Ето темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=19745Смяна на силовото реле на АБС Лукас:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=45795Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Малеее, в какъв филм вкарахте човека не е истина. Може и да не е толкова зле положението. Сега ще си разкажа и моята история, пък дано помогне на някой или поне да му даде насока при подобен случай. Още ми беше новичка и миличка мареата и само на сервиз си я карах, с надеждата че си плащам за професионална услуга, а не някой да ми се учи на колата. Колата като я взех имаше най-уникалните спирачки, които някога бях виждал. Както и да е... заминаха задните накладки. На мареата ми /99-та комби 1.9 ЖТД/, отзад са барабанни. Смениха ми ги най-некадърните "майстори " на планетата. Въпросния малоумник не знаеше как да сложи самонатягащия механизъм на накладките и още след като си взех колата от сервиза, само след няма и километър... ооо, чудо! Колата нямаше вече спирачките на които бях свикнал, нямаше и хубава ръчна и ми светнаха въпросните лампички. След известно време ми писна и отворих барабана. Самообтяжния механизъм беше паднал, изстърган до полустопено състояние от въртенето и изронил зъбите на магнитния фланец за абс-а на лагер-главината. Симптомите и при мен са на 100% като на колегата. Ходих, търсих по моргите лагер главина за мареа 99+ година, но така и не намерих. На всякъде има само главини от модела до 98-ма година. Сега чакам да се развие лагера и ще си реша и 2-та проблема с нов лагер-главина.Провери и при теб какво е положението в барабаните колега. Понякога нещата са толкова прости, но просто не ни се вярва да е така и затова започваме да дълбаем от най-сложното.Дано със споделеното да бъда полезен на някой с подобен проблем.Поздрави!
Коментар
-
Колега pavlov85... поради невнимание при смяната на задните накладки аз си сторих същата беля, като при теб. От написано ръководство във форума прочетох, как се сменят челюстите, но там не се споменаваше, че се отхлабва жилото на ръчната откъм лоста. Това е елементарно упражнение, което дори се прави на ръка! По-късно четейки описанието на манипулацията в сервизното ръководство разбрах всъщност, как се прави... Та оставайки с две прецакани главини намерих от автоморга два броя за 60лв. Реших да си оставя старите, като то новите избих само магнитният ринг. А тъй, като греста в тях се бе спекла ги разглобих, измих ги хубаво с нафта, след това с разредител и накрая хубаво подсуших. Сложих им нова грес и магнитените рингове от старите главини и положението заспа! :D А между другото не хвърлай колегата в нов филм, защото както той описа при него понякога индикаторите светят, друг път не... Ако магнитите рингове са прецакани индикаторите ще светят непрекъснато, особено оранжевият! Аз посъветвах колегата да почисти датчиците и магнитните рингове на главите отзад и на лагера отпред. И двете манипулации могат да се направят финно с клечки за почистване на уши напоени в спирт. Махат се датчиците колело по колело, като отпред магният ринг се пада в страни от датчика по посока гумата, а отзад е под датчика.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
pavlov85 написа:Малеее, в какъв филм вкарахте човека не е истина. Може и да не е толкова зле положението.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар