MEMO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разкарах недоразумението "Permafuse"
Collapse
X
-
biser_as написа:Пич, туй за вакумите при подадена газ, дето са (даже 3 пъти) по-големи и т.н., ммма хич не е вярно да знаиш!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Не знам на какво се дължи (не съм търсил обяснение), но е факт, че при по-високи обороти на двигателя усилието, което трябва да се приложи на педала на спирачката за да спре колата по-ефективно е в пъти по-малко.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
biser_as написа:Ммми ако се наложи да се обосновавам, тогаз ша го мислим||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Executer написа:biser_as написа:Ммми ако се наложи да се обосновавам, тогаз ша го мислим
Коментар
-
еми ако проведем форумно гласуване и излезете прави, значи на повечето са ви счупени колите. усилието е еднакво, или поне трябва да е еднакво, а не всеки път като натиснеш спирачка да се чудиш колко силно може да я натиснеш, за не блокират гумите. то ако е така, зимата при всяко натискане ще се лашкаш, защото при скорост 5 км като натиснеш 3 санта педала и не блокират колелетата, ама виж при 60 скорост на 1 см блокират... технически не съм обръъщал внимание как се регулира, но вероятно мембраната на сервото има нужда от определен вакуум, който е достатъчен и на празен ход и повече вакуум не води до пог-лям ход на мембраната- т.е. мембраната е максимално натегната дори при слабия вакуум на празен ход. но това с асмао някакви преположения, сигурно ще се намеря някой, който да е наясно и да обясни. факт е, че спиранич педал има едно и също поведение независимо от оборотит ена двг, при условие, че е изправна системата, а не да изпуск авакуум и на празен ход да не му стига примерно, то по вашата логика и кормилото трябва д аолеква много като дигнеш 5000 оборотаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Става дума не за обороти а за отворен дросел! Т.е. натискане на газ и спирачка едновременно или така нареченото каране на ляв крак!! Има разлика!!А това за форумното гласуване го казах относно чесането на пръстите на колегата biser_as! Защото аз ако напиша че нещо е вярно или невярно трябва да си защитя тезата по някъв начин!! А не просто "не си прав пич" или нещо от сорта!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Executer написа:Става дума не за обороти а за отворен дросел! Т.е. натискане на газ и спирачка едновременно или така нареченото каране на ляв крак!! Има разлика!!А това за форумното гласуване го казах относно чесането на пръстите на колегата biser_as! Защото аз ако напиша че нещо е вярно или невярно трябва да си защитя тезата по някъв начин!! А не просто "не си прав пич" или нещо от сорта!
Коментар
-
Виждам се заформи спор та искам да доуточня нещата.Въпроса на колегата беше за разлика в педала на спирачката при каране без газ и със газ,тук дросела играе много голяма роля но не смятам да се впускам в обяснения,само ще кажа че в сервото няма клапан който да ограничава максималния вакуум.Както знаете вакума за сервото при дизелови автомобили се прави от вакуумна помпа която също няма клапан за максимален вакуум,освен това тя е директно свързана към някой от валовете в автомобила и вакума който създава директно зависи от оборотите на вала който я върти .Тоест: колкото повече обороти толкова повече вакум.А за колегата който обясняваше за хода на спирачния педал ще кажа че хода на педала независимо от вакума винаги е един и същ,променя се само усилието за постигането му.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар