Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разкарах недоразумението "Permafuse"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MEMO написа:
    ЦИТАТ: С който и крак да натискате спирачката колеги винаги ще има разлика защото при каране с 3000 оборота и натискане на спирачката вакума към сервото е три пъти по голям от вакума който се подава към сервото при ниски обороти.Оттам и силата която трябва да приложите върху педала при ниски обороти е три пъти по голяма за получаване на едно и също налягане в спирачната система.
    Пич, туй за вакумите при подадена газ, дето са (даже 3 пъти) по-големи и т.н., ммма хич не е вярно да знаиш!

    Коментар


      #17
      амхааа
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        biser_as написа:
        Пич, туй за вакумите при подадена газ, дето са (даже 3 пъти) по-големи и т.н., ммма хич не е вярно да знаиш!
        Би ли се обосновал защо според теб не е така?
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #19
          Executer написа:
          biser_as написа:
          Пич, туй за вакумите при подадена газ, дето са (даже 3 пъти) по-големи и т.н., ммма хич не е вярно да знаиш!
          Би ли се обосновал защо според теб не е така?
          Ммми ако се наложи да се обосновавам, тогаз ша го мислим

          Коментар


            #20
            Не знам на какво се дължи (не съм търсил обяснение), но е факт, че при по-високи обороти на двигателя усилието, което трябва да се приложи на педала на спирачката за да спре колата по-ефективно е в пъти по-малко.
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #21
              biser_as написа:
              Ммми ако се наложи да се обосновавам, тогаз ша го мислим
              Ами ако искаш да проведем форумно гласуване @ gamma точно затова е горния ми пост.. но явно няма да бъдем просветлени защо не е така...
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #22
                Executer написа:
                biser_as написа:
                Ммми ако се наложи да се обосновавам, тогаз ша го мислим
                Ами ако искаш да проведем форумно гласуване @ gamma точно затова е горния ми пост.. но явно няма да бъдем просветлени защо не е така...
                Моеш да проведеш квото гласуване ти харесва, аз лично против нямам!Това, което коментирам в мнението на колегата МЕМО и според мен е грешно не виждам да е обосновано и то по някъв начин, та аз да трява се обяснявам.Ти с кое от мен написано по таз тема не си мнооо съгласен?

                Коментар


                  #23
                  еми ако проведем форумно гласуване и излезете прави, значи на повечето са ви счупени колите. усилието е еднакво, или поне трябва да е еднакво, а не всеки път като натиснеш спирачка да се чудиш колко силно може да я натиснеш, за не блокират гумите. то ако е така, зимата при всяко натискане ще се лашкаш, защото при скорост 5 км като натиснеш 3 санта педала и не блокират колелетата, ама виж при 60 скорост на 1 см блокират... технически не съм обръъщал внимание как се регулира, но вероятно мембраната на сервото има нужда от определен вакуум, който е достатъчен и на празен ход и повече вакуум не води до пог-лям ход на мембраната- т.е. мембраната е максимално натегната дори при слабия вакуум на празен ход. но това с асмао някакви преположения, сигурно ще се намеря някой, който да е наясно и да обясни. факт е, че спиранич педал има едно и също поведение независимо от оборотит ена двг, при условие, че е изправна системата, а не да изпуск авакуум и на празен ход да не му стига примерно, то по вашата логика и кормилото трябва д аолеква много като дигнеш 5000 оборота
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Става дума не за обороти а за отворен дросел! Т.е. натискане на газ и спирачка едновременно или така нареченото каране на ляв крак!! Има разлика!!А това за форумното гласуване го казах относно чесането на пръстите на колегата biser_as! Защото аз ако напиша че нещо е вярно или невярно трябва да си защитя тезата по някъв начин!! А не просто "не си прав пич" или нещо от сорта!
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #25
                      Executer написа:
                      Става дума не за обороти а за отворен дросел! Т.е. натискане на газ и спирачка едновременно или така нареченото каране на ляв крак!! Има разлика!!А това за форумното гласуване го казах относно чесането на пръстите на колегата biser_as! Защото аз ако напиша че нещо е вярно или невярно трябва да си защитя тезата по някъв начин!! А не просто "не си прав пич" или нещо от сорта!
                      Да ти кажа, немам си никво понятие от тия спирания с ляв крак, десен крак, среден крак и тем подобни състезателни прийоми, но съм почти сигурен, че го ползват (едновременно натискане на газ с десния и спирачка с левия крак) за по-добро взимане на определени завой и контрол над колата, а не за да им помогне да спират по-бързо.Отварянето на дросела води до намаляване на вакуума в туй нещо входящия колектор и ако спирачната система (както е на повечето коли с дросел) го ползва за сервото на спирачките-не виждам как точно това ще и помогне за по-добро спиране.Мойто лично мнение за по-рязкото и добро спиране при натискане на спирачката с левия крак е поради навика ни, левия крак да натиска педала (съединителя) до край без никаква прецизност за разлика от десния крак!

                      Коментар


                        #26
                        Виждам се заформи спор та искам да доуточня нещата.Въпроса на колегата беше за разлика в педала на спирачката при каране без газ и със газ,тук дросела играе много голяма роля но не смятам да се впускам в обяснения,само ще кажа че в сервото няма клапан който да ограничава максималния вакуум.Както знаете вакума за сервото при дизелови автомобили се прави от вакуумна помпа която също няма клапан за максимален вакуум,освен това тя е директно свързана към някой от валовете в автомобила и вакума който създава директно зависи от оборотите на вала който я върти .Тоест: колкото повече обороти толкова повече вакум.А за колегата който обясняваше за хода на спирачния педал ще кажа че хода на педала независимо от вакума винаги е един и същ,променя се само усилието за постигането му.

                        Коментар

                        Working...
                        X