Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разкарах недоразумението "Permafuse"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разкарах недоразумението "Permafuse"

    Вчера успешно махнах несправедливо набедените за накладки метални плочки пермафюз. Сложих АТЕ - поръчка от манимпекс (изобщо не внасят за колата ми накладки - прословиттие 151мм накладки за 1.8 16V двигателя), пише че са италиански, вноса е от италия, на самата накладка пише "GAFER" (с гафер поздравявам специално байкърбой81), до тук всичко чудесно. Сега ги разработвам. Неразработени спират малко по-добре от пермафюз. Обаче, какво ми прави впечатление: когато съм натиснал педала на газта колата си се движи нормално, и с левият крак като натисна спирачките - колата буквално ме хвърля от седалката. Това обаче не се случва при нормално спиране. И въпросът ми е: защо ??? каква е разликата при подадена газ и без газ? Точно така се държеше колата с италианските накладки и спирачна течност, след като купих колата (само че така правеше при нормално спиране).Също друг въпрос: спирачната течност не я знам каква е, но е на една година (т.е. все още не е за смяна). С какво мога да долея, за да не я пресека? Никаква идея нямам дот колко е.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    ММм да неби да ти се струва че те хвърля от седалката,защото натискаш спирачката с левия крак? Аз съм пробвал да давам газ и спирачка с левия и движенията ми бяха доста странни :D
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      може и това да е ще изчакам да се напаснат хубаво накладките с дисковете, и тогава ще умувам да правя ли нещо или не.но въпроса за спирачната течност си остава.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Истинските рейсъри ползват левия крак за спиране, не десния. Така печелят време. Проблема е в адаптацията на стъпалото. Много по-лесно се контролира усилието в дясното, отколкото в лявото. На практика с левия крак упражняваш много по-голяма сила и затова колата те "хвърля". С малко тренировки и желание може да се научиш.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          DOT4 трябва да е, ква да е без българските.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Рейсърите може и да спират с левия крак, но определено не мисля, че е добра идея човек, който не тренира активно, да сменя ролята на съответния крак. За да няма после
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Аз съм пробвал с Приста ДОТ4 - досега не съм имал случай да се пресече с която и да е друга.

              Коментар


                #8
                :D Това е яко, ами нормално е колата да забива яко като натискаш с левия крак, това съм го пробвал при автоматик, просто левия крак е свикнал да натиска рязко и до долу съединителя и инстинктивно като рязнеш спирачката и спира яко.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Не знам колега, но мисля че преувеличаваш.Старите ми предни накладки, които свалих бяха АТЕ и сложих Пермафюз. Абсолютно никакви проблеми нямам с новите накладки, ти ги изкара пълен боклук.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Въздържах се от коментар ,но съм карал с Пермафюз и съм доволен от спирането с тях.Много са меки и спират превъзходно за сметка на пробега.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Аз смених старите дискове с други стари ама почти без ръб! Криза какво да се прави.. Накладките са parmafuse и преди това хич не спираше.. сега е доста по-добре! Е трябваше да изчакам малко да се понапаснат, но стана сравнително бързо... напук на това, че някои колеги казват че при смяна на дискове трябва и накладки да се сменят.. Какво ще кажете за Maff? Че имам едни такива накладки с още каране в тях.
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Re: разкарах недоразумението "Permafuse"

                        Synthy написа:
                        Вчера успешно махнах несправедливо набедените за накладки метални плочки пермафюз. Сложих АТЕ - поръчка от манимпекс (изобщо не внасят за колата ми накладки - прословиттие 151мм накладки за 1.8 16V двигателя), ....
                        Колко ти излезе удоволствието? Ако става въпрос за тези и аз преди месец обърнах София да ги търся. В Манимпекс ми казаха някакво космическо число - над 100 лева беше и чакане 20 дни. В края на краищата взех и дискове и накладки ETF от Kanex, като накладките са 32 кинта но са без датчик и са с 3 мм по-ниски. Модела е за Fiat Fiorino Засега спират чудесно.
                        ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                        ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                        ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                        Коментар


                          #13
                          да отговоря подред - прави сте, левият крак по-силно натиска по навик (заради съединителя). След малко упражнение за контролиране на силата - няма разлика между ляв и десен. остава ми да чакам да се напаснат с дисковете.до колегите, които се изказаха добре за пермафюс.. явно е до бройка. аз досега съм карал с 3 чифта накладки (типо, темпра и сега на дедрата), сестра ми на алфата си отново е с пермафюз, като и тя не е доволна. не ми допада подобен толеранс в качеството.sclera_bg, точно тези накладки сложих. излезна ми от манимпекс колкото са ти казали - 100лв. (първоначално казаха 112, но в последствие платих 100). Като попитах защо специална доставка за тях, отговориха че изобщо не внасят този модел. и доставката е около 20 дни, за да я съчетаят с тяхна доставка от италия (всеки месец), иначе е те натоварят и с отделен транспорт. Бе дървеняшка работа, но поне ги има. Доставиха ми ги за 2 седмици. 2 седмици, до месец... не мисля че е някакъв сериозен проблем да се изчака. накладката не умира от веднъж, за да е от значение да се смени веднага.2 дни вече ги търкам - изглеждат обещаващо. колкото повече натискам, толкова повече спира. при пермафюз нямаше такова значение силния и по-силния натиск, или спира средно (доста субективно), или блокира колелата ако натисна до край. а може и аз да съм ги опекъл - няколко пъти съм спирал от 140 до 30 или 0 и подозирам, че съм допринесъл за калпавото спиране, но и преди това не бяха нищо особено. както и да е - засега съм доволен.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Synthy написа:
                            да отговоря подред - прави сте, левият крак по-силно натиска по навик (заради съединителя). След малко упражнение за контролиране на силата - няма разлика между ляв и десен. остава ми да чакам да се напаснат с дисковете.до колегите, които се изказаха добре за пермафюс.. явно е до бройка. аз досега съм карал с 3 чифта накладки (типо, темпра и сега на дедрата), сестра ми на алфата си отново е с пермафюз, като и тя не е доволна. не ми допада подобен толеранс в качеството.sclera_bg, точно тези накладки сложих. излезна ми от манимпекс колкото са ти казали - 100лв. (първоначално казаха 112, но в последствие платих 100). Като попитах защо специална доставка за тях, отговориха че изобщо не внасят този модел. и доставката е около 20 дни, за да я съчетаят с тяхна доставка от италия (всеки месец), иначе е те натоварят и с отделен транспорт. Бе дървеняшка работа, но поне ги има. Доставиха ми ги за 2 седмици. 2 седмици, до месец... не мисля че е някакъв сериозен проблем да се изчака. накладката не умира от веднъж, за да е от значение да се смени веднага.2 дни вече ги търкам - изглеждат обещаващо. колкото повече натискам, толкова повече спира. при пермафюз нямаше такова значение силния и по-силния натиск, или спира средно (доста субективно), или блокира колелата ако натисна до край. а може и аз да съм ги опекъл - няколко пъти съм спирал от 140 до 30 или 0 и подозирам, че съм допринесъл за калпавото спиране, но и преди това не бяха нищо особено. както и да е - засега съм доволен.
                            Колега някакво развитие с накладките, че и на мен ми предстои да си избирам марка...
                            Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                            Коментар


                              #15
                              ЦИТАТ: Обаче, какво ми прави впечатление: когато съм натиснал педала на газта колата си се движи нормално, и с левият крак като натисна спирачките - колата буквално ме хвърля от седалката. Това обаче не се случва при нормално спиране. И въпросът ми е: защо ??? каква е разликата при подадена газ и без газ?С който и крак да натискате спирачката колеги винаги ще има разлика защото при каране с 3000 оборота и натискане на спирачката вакума към сервото е три пъти по голям от вакума който се подава към сервото при ниски обороти.Оттам и силата която трябва да приложите върху педала при ниски обороти е три пъти по голяма за получаване на едно и също налягане в спирачната система.

                              Коментар

                              Working...
                              X