Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Втулка за рейка на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Втулка за рейка на Стило

    Проблема идва от там,че имам едно чукане наподобаващо разбит шарнир или накрайник в дясната страна на предницата.Чукането се усеща в краката когато колата се движи по неравности(черен път) и то с ниска скорост(до 25-30 км/ч).При оглед на окачването не се забелязват никакви хлабини и разбити елементи.Поне не го забелязват "добрите" майстори.Дори в един от реномираните сервизи искаха да ми сменят биалетките,защото те били разбити,а ден преди това аз лично ги свалях и преглеждах.Та...След задълбочен оглед установихме,че има луфт в рейката.Не в накрайника след рейката а в самата нея.Разбита втулка.Търговците не предлагат конкретна втулка за Стило.За старите модели на Фиат има но не и за Стило.Молбата ми е,ако някой се е сблъскал с този проблем да сподели решаването му.Рейката е суха.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    Проблема се решава с нова втулка (направена от стругар).Или нова рейка 700лв .Трябва ти добър стругар при който да занесеш свалената рейка и разбитата втулка.
    Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

    Коментар


      #3
      Стругарите се дърпат,защото имало някакъв ръб,който нямало как да се направи.Ако някой има инфо за размерите и дали от друг Фиат пасва на Стилото,ще съм благодарен.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        iakvvu написа:
        Стругарите се дърпат,защото имало някакъв ръб,който нямало как да се направи.Ако някой има инфо за размерите и дали от друг Фиат пасва на Стилото,ще съм благодарен.
        Стругарите се дърпат или само някой стругар?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Тези на които мога да разчитам за добра работа не искат да се наемат със задачата.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Опитай с други(стругари).При този който ходих не бе правил такова нещо,но за един час я направи.Даже мисля ,че направи и още една две да си има.Ще го питам като се върне от почивка.
            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

            Коментар


              #7
              Благодаря много за отзивчивоста! За мен беше важно да чуя че е възможно да се направи.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Имам същото стило и ми тропа от лявата страна.. и на мен така ми казват че нищо и няма.. и смених и биалетките.. в интерес на истината след смяната спря да тропа после след като се полашках по планините пак започна... усеща се при ниски скорости .. същия този незатегнат метален звук за който говориш предполагам.. може ли да пратиш снимка на тази втулка ?

                Коментар


                  #9
                  Снимки на втулката.
                  Прикачени файлове
                  Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                  Коментар


                    #10
                    ..

                    Здравей колега не е от скоро,но видях твоя тема , в кояти си писал за проблем с рейката на стилото и това тропане отпред.И при мен го има този проблем в момента ,изцяло ми е ново окачването и чукането си го има ,явно е рейката, искам да попитам тази фтулка лесно ли се сваля при демонтирана рейка и има ли нещо специално при смяната на фтулката . Благодаря

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък така и не разбрах на Стило рейката, има ли вариант да протече, или е суха вътре, няма такива вариант за теч като при колите с хидроусилвател, а тук нали Стилото е с ел. усилвател, има ли течност в рейката, която може да изтече и оставайки на сухо, да износи рейката??

                      Коментар


                        #12
                        milenskia, явно е суха. Факта, че няма къде да се сипва масло го казва, нали?Към колегата stefcho_sm, благодаря за повдигнатата тема. Определено се справяш по-добре от мен с търсачката. И на мен ми трапа. Окачването ми е цялото сменено и продължиха вибрациите. Дори, месец след смяната, като че ли се увеличиха. И като че ли, взе да носи надясно. (Но не съм проверил налягането в гумите все още) Явно ще се прави рейка. Въпроса е, това ли е начина - стругар? Няма ли резервни части? Тази втулка само? Или частта е... цялата рейка -700лв? Давайте конструктивни предложения, колеги. За София. Желателно е "All in one". Не се виждам да демонтирам сам рейката. Не и в този кош.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #13
                          [quote="lhristov"]milenskia, явно е суха. Факта, че няма къде да се сипва масло го казва, нали?Към колегата stefcho_sm, благодаря за повдигнатата тема. Определено се справяш по-добре от мен с търсачката. И на мен ми трапа. Окачването ми е цялото сменено и продължиха вибрациите. Дори, месец след смяната, като че ли се увеличиха. И като че ли, взе да носи надясно. (Но не съм проверил налягането в гумите все още) Явно ще се прави рейка. Въпроса е, това ли е начина - стругар? Няма ли резервни части? Тази втулка само? Или частта е... цялата рейка -700лв? Давайте конструктивни предложения, колеги. За София. Желателно е "All in one". Не се виждам да демонтирам сам рейката. Не и в този кош.[/quote]правилния отговор не е в Коша ами под него има и тема за демонтаж на рейка на Стило търси при важните
                          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                          Коментар


                            #14
                            Тошко, не помагаш с това: "има и тема за демонтаж на рейка на Стило търси при важните". Не се виждам и под коша.Ще прегледам важните. Те са лесни. ( С търсачката имам проблем. От няколко дни се опитвам да намеря темата за смяна на топката на скоростния лост. А много добре си спомням, че е скорошна тема. Дори помня, че и Николче даваше съвет, след като включиш на 4-та и седнеш на задната седалка, как по-удобно било да се извади топката...)Аз под помощ, приемам само с "ЦЪК". И цъкам и чета.А в случая, в тази тема, молбата ми беше, и го написах:"All in one". Т.е., къде да закарам Стилото, да го оставя и след тава да го прибера. Дори и Банкя ме устройва :D , ти ще ме върнеш, нали?Колеги, нека направим хубава и конструктивна тази тема.Моля.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #15
                              Лъче, ако искаш драсни едно ЛС да се разберем, ще се обядя на Стафан и ще я закараме да я огледа и да каже какво се случва. Много ме съмнява че проблема няма да е във втулката а в тампоните на стабилизиращата щанга. Сигурен съм че ще намериш още един сервиз в който да си сигурен че колата ти е в добри ръце.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X