Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Aлко или Кофап

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така съм,за съжаление.Като я купих,предните(Боге) бяха напълно изпуснали,возенето беше същото.Не возене,а люлеене.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #17
      А при мене и 4-та Кофапа след 15000км са като нови... Май проблема е във вашия телевизор.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        Аз съм с Elstar които имат нещо общо с Cofap И нямам проблеми все още.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Извинявам се ,но ще си позволя да попитам нещо в темата на колегата "4api" Защо моите си мисля че също са изпуснали,след като става точно обратното- колата взе да вози като каруца от едно известно време(че е леко омаслен единия амортисьор омаслен е) като карам по неравен път и осещам всяка дупка(все едно са станали много твърди) И преди посъскваха,а сега си мълчат като минавам през неравности.А и се вижда че имат малък ход.Задните преди да ги сменя си се люшкаше колата,щото бяха изпуснали,ами тея предните защо така се свиха и нямат ход че ми дрънка всичко в главата от тяхИма ли нещо общо това че двигателя ми не е от най-леките(Пример- Bravo 1,2) или просто са изпуснали въздуха (ако са били газово-маслени) и сега са по събрани само с маслото?Може и да мисля грешно,но ме извинете Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #20
            PaUnOff написа:
            Извинявам се ,но ще си позволя да попитам нещо в темата на колегата "4api" Защо моите си мисля че също са изпуснали,след като става точно обратното- колата взе да вози като каруца от едно известно време(че е леко омаслен единия амортисьор омаслен е) като карам по неравен път и осещам всяка дупка(все едно са станали много твърди) И преди посъскваха,а сега си мълчат като минавам през неравности.А и се вижда че имат малък ход.Задните преди да ги сменя си се люшкаше колата,щото бяха изпуснали,ами тея предните защо така се свиха и нямат ход че ми дрънка всичко в главата от тяхИма ли нещо общо това че двигателя ми не е от най-леките(Пример- Bravo 1,2) или просто са изпуснали въздуха (ако са били газово-маслени) и сега са по събрани само с маслото?Може и да мисля грешно,но ме извинете Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
            Колега и при мен беше така...за смяна са ти...и моита возеше като каруца,но сега е друго.И да попитам трябва ли след смяната на амортисиорите да се прави стенд на предницата

            Коментар


              #21
              След смяна на амортисьори дава отклоление в геометрията и не е лошо да се направи реглаж, то и при мене вози като каруца с новичките амортисьори НО е достатъчно стабилна и с ниска и с висока скорост. Най-лесно може да се провери амортисьор като някой друг кара колата а вие гледате и се мине през паваж или серия малки дупки една след друга- дриблирането на баскетболна топка е нещо подобно на това което се случва в тоя случай при кола с изпуснали амортисьори.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                Според мен има 2 варианта:а. Омекналиб. Блокирали/втвърдени и без пълен ход.

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  Според мен има 2 варианта:а. Омекналиб. Блокирали/втвърдени и без пълен ход.
                  Моето мнение е, че това са двата стадия на амортисьор за смяна. Първо омеква и започва да люлее. След време блокира и хода му намалява или изчезва напълно.
                  FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                  LPG System BRC Just

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    Според мен има 2 варианта:а. Омекналиб. Блокирали/втвърдени и без пълен ход.
                    Моето мнение е, че това са двата стадия на амортисьор за смяна. Първо омеква и започва да люлее. След време блокира и хода му намалява или изчезва напълно.
                    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                    LPG System BRC Just

                    Коментар


                      #25
                      Яснооо значи и аз съм за смяна :D Колега 4api ти взе Kofap На каква цена са и какъв е твоя двигател И един последен въпрос: Те в крайна сметка газови ли са или газово маслени?
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар

                      Working...
                      X