Здравеите колеги ще трябва да сменям предни амортисиори...Кои да взема Алко или Кофап ...И да попитам задалжителна ли е смяната на тампоните...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Aлко или Кофап
Collapse
X
-
Re: Aлко или Кофап
4api написа:Здравеите колеги ще трябва да сменям предни амортисиори...Кои да взема Алко или Кофап ...И да попитам задалжителна ли е смяната на тампоните...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Освен тампони има и лагери и противоударни тампони с прашници! Тампони и лагери не е задължително, но противоударните ги смени защото сигурно са изпокъсани!Аз бих избрал Cofap. Това е дъщерна фирма на Magneti Marelli и доколкото знам се произвеждат в заводите на Фиат в Бразилия.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Аз до колкото съм чел де Cofap са малко по-добри но това е малко субективно.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Аз заложих на задни Кофап, добри отзиви има като цяло.Ето им каталога:http://www.cofap.lt/docs/katalogas.xlsФиат (Br) са бразилските модели, някой да не се подведе.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Forsaken написа:Аз бих пробвал с Ал-Ко, защото вече пробвах с Кофап и не останах очарован! Точно 2 години изкараха!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колеги смених ги вече....И какво ми се случи....Взимам си амортисиори КОФАП във кутии на ЕЛСТАР на които пише че са за модел на Браво и Брава 1,4 и 1,6 бензин...(Но това не го видях като ги взимах а по късно вечерта след като се прибрах работа)това се случва събота вечерта,а в неделя магазина не работи...и така отивам в понеделник до магазина да ми ги сменят...от магазина ме обеждават че не са сгрешили...и след доста разправии взимам 2 чивта амортисиори на едните на които пише че са за дизел тд 75 и тд 100,а другите тези които бях взел вече(разбира се без да ги плащам)....оказа се че от магазина са били прави....след което си върнах единиа чивт...но кое се оказа наи фрапиращото...изкарвам аз втория амотртисиор тъи като първия не ми направи впечетление и се заглеждам се в лепенката.....и я отлепих...и какво се оказва че амортисиорите не са нито ELSTAR НИТО COFAP...а са модел TRW,и след проверка по каталожен номер се оказват за дизеловите модели...О тук нататък коментара ми е излишен...Това ми се случва за втори път,и се обедих че всичко в БЪЛГАРИЯ е МЕНТЕ...
Коментар
-
TRW са вгражданите оригинално хидравлични рейки при Fiat! A това говори достатъчно!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
lu40 написа:Жалко,че късно видях темата.Колеги,не слагайте Кофап!Задните изкараха по-малко от 1000 км,а предните ги сложих тая пролет-и 500 не издържаха.Пълна имитация!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар