Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои успял ли е да свали датчик на АБС без да го счупи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някои успял ли е да свали датчик на АБС без да го счупи?

    Ще трябва да се захващам с датчика на АБС на задната главина на Браво, ама чух че свалянето му без да го направиш на сол било почти невъзможно. Разбира се това не е голям проблем като се има предвид че ще го сменяш, но е проблем ако не си сигурен дали е от него и му видиш сметката. Та някои свалял ли е такъв датчик без да го повреди и да може да го сложи пак?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    И на мен ми даваше грешка този датчик, но се оказа, че са клемите с които е свързан към ел. системата. Намират се извън главината(отзад). Ако имаш такива зачисти ги и пробвай пак, ако ли не.....някой да помага. Успех.
    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

    Коментар


      #3
      Re: Някои успял ли е да свали датчик на АБС без да го счупи?

      Slavi_Lancia написа:
      Ще трябва да се захващам с датчика на АБС на задната главина на Браво, ама чух че свалянето му без да го направиш на сол било почти невъзможно. Разбира се това не е голям проблем като се има предвид че ще го сменяш, но е проблем ако не си сигурен дали е от него и му видиш сметката. Та някои свалял ли е такъв датчик без да го повреди и да може да го сложи пак?
      Демонтирал съм датчиците на Мареата ми вече два пъти без да счупя нито един.Първия демонтаж беше породен от това ,че ми отказаха да ми сменят лагер на предно ляво колело защото като сваляли датчика щели да го счупят.Хвана ме яд на тези майстори и реших да си ги сваля всичките да видя какво толкова му е трудното.Нямах проблеми при демонтажа като вномавах и раздвижвах всеки датчик докато го изкарам.Скед това намазах обилно всеки един там където контактува със метал.Наскоро отново ги демонтирах без проблем.Според всичко зависи от ръката която пипа.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ясно, значи не е невъзможно, щото като го гледам как е забит и как е наклепан с кал и си б**о мамата. Ама мисля да го пръсна с ВД да се понакисне някои ден и тогава ще го боря.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          kassavetov написа:
          И на мен ми даваше грешка този датчик, но се оказа, че са клемите с които е свързан към ел. системата. Намират се извън главината(отзад). Ако имаш такива зачисти ги и пробвай пак, ако ли не.....някой да помага. Успех.
          Май не си и свалял ами само си чувал и спамиш по темата. До сега не съм видял на нито един автомобил връзката или по точно куплонга да е отдолу на автомобили. Конкретно на нашите каручки клемата е под задната седалка. А на предните върху бомбетата на амортисьорите в двигателния отсек. А пък за замърсени и нагорели клеми пак не ми се е случвало освен някой който си няма и на понятие да е бъзикал там и дане го е вкарал куплонга до край. Инсталацията е толкова обезопасена от гледна точка на влага и лош контакт че само аербега я бие по сигурност. И за да не пускам нов пост да отговоря на колегата пуснал темата. Всичко е въпрос на късмет . Мазане пръскане със всевъзможни дивотии му е майката и голямо търпение и внимание да не се напъва много че дори да го извадиш цял има опасност да се пукне и после да почне да ти прави номера. Вадил съм съвсем лесно от ръждава до безбожие главина. И обратното ми се е случвало всичко идеално а после го чопля с отверката да вадя парчетата и то със зор. Сякаш пластмасата се е заварила за метала. Пожелавам ти да си късметлия
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #6
            И аз съм ги вадил цели тез датчици, като ми се е налагало да разпробивам крепежните болтове, щото им се късат главите. После се пренарязва резбата. С много търпение, обилно ВЕДЕ40, почукване от тук-оттам.

            Коментар

            Working...
            X