Здравейте колеги. Днес установих че имам теч на хидравлична течност. Сутринта като паркирах пред офиса и ми паррави впечатление една пътечка от петанца от масло завършващи под мойта кола. Наведох се но не капеше (това при изгасен двигател). Помислих си че може да е от някой който е бил на това място преди мен. Вечерта си тръгнах всичко ОК, но като спрях на паркинга под нас на работещ двигател нещо си капе доло . Изгасих и спря да капе. В Ловеч си имам един майстор който я подържа и познава колата както се казва. Звъннах му обясних какво виждам от каде капи и той ми каза да запаля. Запалих и взе да си капи доло по-силно, значи само докато върна назад и да си паркирам на мястото отново направи пътечката за която споменах по-горе. Подложих една найлонова торба под колата и се вижда ясно че си тече хидравлична течност . Снимки може да видите на адрес:http://chetashki.eu/car/1.JPGhttp://...ar/3.JPGЕто и едино видео направих: http://chetashki.eu/car/clip.AVIВъпроса ми е: Могали да карам така седмица и 2-3 дни в София като ще си следа течноста и ще си доливам, купих си от бензиностанцията ATF течност каквато ми каза моя майстор. Мисълта ми е, че другата седмица ще се прибирам по Ловеч и той ще може да я погледа и да я направи аз и без това трябва да сменяма масло и филтри. Ако не мога да карам така моля препоръчайте ми сервиз в който могат да я направят качествено, ако може да е в района на Дружба-1/2; Слатина; Гео Милев; Редута. Живея в Слатина, но и съседните квартали ме устройват. А и не на последно място колко ли пари може да ми струва ремонта, знам че не може да се каже на 100% дали е хидравлична помпа или някой маркуч, но ако може да ми кажете ориентировачно за да знам.Поздрави и благодаря на всички предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с хидравличната течност
Collapse
X
-
Рискуваш да оставиш помпата на сухо и да я прецакаш. Някой маркуч сигурно се сцепил или разхлабил. Виж поне откъде тече.Два сервиза наблизо:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...pic.php?t=3974Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Значи до колкото успях да видя маркучите са здрави, опипах ги и не напипах място от кадето да подлизва, възможно ли да е от самата помпа, колкото до течноста аз ще я следя ще гледам да не я карам много в София и другата седмица да мога да стигна до Ловеч. А искам да попитам ако се прецака помпата да речем какво се случва губя хидравликата, но мога пак да си я карам нали само дето ще навивам гиврека на макс
Коментар
-
Като гледам май по добре е вообще да спреш да я караш в това състояние. Заради дребен проблем ще си скапеш помпата А после тя ще повлече и ремъка. И оставането на едно място вече почти ти е в кърпа вързано като ти гледам познанията по автомобили. И поле пък ще ревнеш че много скъп ти е излезнал ремонта.
Коментар
-
Е ОК аз ще спра да я карам, но ще трябва да се прибера по някакъв начин. Познанията са ми никакви почти това е факт, а какво значи оставането на място ако иде ремъка или помпата какво става?, колата не може да се движи или какво. Не е ли да останеш без хидравлика само и колата пак да си се движи нормално. Днес за 3км ми изтече около 20-50мл течност (приблизитално е това).
Коментар
-
аз лично по снимките не мога д авидя откъд ее теча, струва ми се каквто казва колегата Симеон да е от маркуча. Значи нищо фатално не може да стане, в смисъл изведнъж да загубиш хидравликата и да не успееш да вземеш завоя, това няма как да стане. като падне нивото на помпата и заработи на суха почва да стърже, много сериозно се чува, но хидравлика си имаш и спираш и доливаш. изявънградско каквото и да стане, като караш с по-висока скорост и без хидравлика нямаш проблем да си завиваш, зора е в града. ама доста губи, за 3 км 50 гр е много.... огледай откъде е теча и ако е каркуч 2 ръка си търси.... тези са пресовани и ала бала...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Честно казано не можах да видя какво е това браво, но ми се стори, че е с два ремъка отделни за хидр. и за генератора, но може и да бъркам, ако все пак е отделен, най-добре да се махне този на хидравликата до отстаняване на проблема. Сигурно е избил маркуч тези помпи са нови не би трябвало да се скапват толкова бързо, но няма нищо невъзможно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Бравото е 1,2 16V и наистина е със 2 ремъка отделни. Мен лично не ме притеснява това дали ще има или няма да има хидравлика. Аз преди да го купя карах кола комби без хидравлика и нямах проблеми дори и в града. Мисля да я карам по малко за момента да следа течноста и да си доливам. А ако успея да си завра апарата на такова място за да хване точно капката ще направя клип и довечера ще го пусна за да се види. Ясно се вижда че подлизва от някъде, но не май маркуч или ако е от маркуч то е от някоя скоба която предполагам се сменя лесно само трабва да видя каква да си купя и да я смена.Поздрави
Коментар
-
много наивно подхождащ към нещата това е хидравлика, няма маркучи със скоби, освен може би на казанчето и то пак не е сигурно. маркучите са със спрециални накрайници като на климатика са и самите маркучи не са какви да е. има фирми ги слагат тези накрайници, ама съм чувал цени за един маркуч примерно 100 кинта. колата ти дето е била без хидравлика фабрично е друга бира... и ние не сме слаботелесни, ама пробвай на кола фабрично с хидравлика да я караш без нея.. не е като на кола фабрично без хидравлика предавателните числа са съвсем други и съответно усилията. на бравото не ми се е случвало, но на кромата ти гарантирам, че в града не може да се кара без хидравликата й. да махнеш ремъка можеш, но съм на 99% , че само извънградско може да се кара без неяLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ОК благодаря много за информацията. Сега колкото и да струват маркучите парите ще се дават така или иначе няма мърдане . Аз ще я следя да не остане на сухо помпата ако трябва на 10км ще и доливам само да стигна до въпросната точка. Сега ще избягвам да я карам в града, а за извънграцко леко по леко ще я карам. А имали възможност да е от рейката по някакъв начин, нищо не разбирам за това питам . И евентуални цени няъде ако мога да гледам, защото гледах в AXM но не намерих информация за въпросните маркучи и за самата хидравлична помпа, но има рейки който са на доста "хубави" цени. Искам просто да се подготвя психически колко може да се израся следващата седмица ;(
Коментар
-
както казах аз не мога нищо да разбера от снимките, но ми сее струва, че теча е доста над рейката... тя е най-долната точка на тази хидравлична система, така че няма как да се качи капката нагоре иначе рейка се взема 2 ръка-80-100 лв, макучите също 2 ръка по30-40-50 лв, помпа също втора ръка 60-100 зависи как намериш. тва еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар