Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще сменям пружини ,тампони и лагери , съвети :s

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    вече нямам вяра на сервизите. прекалено много мърлячи се навъдиха.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Synthy написа:
      вече нямам вяра на сервизите. прекалено много мърлячи се навъдиха.
      Точно така!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Synthy написа:
        вече нямам вяра на сервизите. прекалено много мърлячи се навъдиха.
        Дам дам и това стана фактор . Единият майстор двама майстора ми искат по 130 лв за амортисьор , единият иска 60 лева за работа , а другият между 40-50 лв на бройка . Първият майстор (с 60те лв) ми обяви цена за тампони и лагери от 140 лв , а аз си ги намерих за 104 някви ама вършат работа за сега .В петък сигурно ще я почваме колицата ако се сетя ще снимам и ще посвам после TRENDi Мерси за снимките , а със скоби от къде се сдоби , домошарки ли са ?
        "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
        "What do you do to help save the world?"

        Коментар


          #19
          Да, тези са правени(но не бяха мои), и затова си купих и 1 к-т от "Световния търговски център" за 25 лв (такива - http://www.snimka.bg/album.php?album...7&pid=13579069 ).Прегледай картинките от тази - http://www.snimka.bg/album.php?album...97&pid=5841668 надясно, предполагам ще са ти полезни .
          AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
          AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

          Коментар


            #20
            в крайна сметка не споменахте само, колеги, от къде да вземем "готините аморт." Чухме за марки като закс, каяба, монро - ама от къде да ги закупим ??пп. към колегата Тренди - доволен ли си от билщайна и от къде се здоби с него, на каква цена, и колко гаранция имат ?

            Коментар


              #21
              Лек офф...Доволен съм. Отпред съм с В4 (т.е. стандартни) и е ок. Сигурно с В6 ще е по-добре, ама 1000 лв(предполагам към 750-800 ще мога да ги взема с отстъпка) не ми се дават. Отзад В6-тиците променят изцяло поведението на задницата - залепва на пътя. Който не знае, със стандартно окачване отзад при 155, задницата при по-остри завой не е от най-устойчивите. Цената им на дребно беше 350 лв за 2-та, плащал съм ги със 100лв отдолу и след 2 месеца чакане на доставката. Пазарувал съм от AutoTeam - бивши колеги са ми и ползвам добра отстъпка. За гаранция - не знам, но предните са ми на 4 години(имат и един челен бордюр), а задните на 2 и проблеми нямат. Предполагам, че ако стане проблем с такъв амортисьор, причината едва ли ще е уважителна за да се покрие гаранционно. Не съм доволен само, че до Пловдив и обратно ми изтръпнаха ръцете по чудната ни магистрала "Тракия", ама т`ва е положението - пълно щастие няма.
              AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
              AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

              Коментар


                #22
                Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Ще сменям тампона с лагера и искам да попитам лесно ли се избиват старите лагери и набиват новите? Защото преди време много колеги твърдяха, че лагерите не се набиват но явно са имали предвид старата система при, която лагерът лежи под тампона. При по-новата лагера е в самият тампон и видимо се набива! На схемата под номер пет е тампонът с лагера в него. Снимката е на колегата TRENDi
                Прикачени файлове
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  При мене като ги сменяха не са набивали нищо-просто ги сложиха,стегнаха хубаво и отпуснаха пружините.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    При системата с набиване трябва и лагерите да не са пластмасови... иначе незнам какво ще им се случи...
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #25
                      Executer написа:
                      При системата с набиване трябва и лагерите да не са пластмасови... иначе незнам какво ще им се случи...
                      Метални са разбира се! Имат вид на стандартни лагери вградени в корпуса на тамона. Ще направя снимка скоро
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        На мен въпроса ми е:На колко километра пробег трябва да се сменят задните лагери според производителя? Ако въобще са споменалиДоста време карах Пежо и тяхната препоръка беше на всеки 90 000км
                        Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                        Коментар

                        Working...
                        X