Преди да дам 30 лв за диагностика и да оставя някои мастор да ровичка колата ми което не е от наи приятните ми изживявания че после тряя да вървя след него и да оправям, кажете имате ли идея какво ми създава следния проблем. Лампата на АБС-а светка и изгсва когато си иска. Може да дам контакт да запля и да свети а по някое време както си карам да изгасне, случва се и обратното, давам контакт прави си чек и гасне ама по някое врем както си карам светва пак, в движение мога да махна контакта и пак да го дам тогава задължително гасне, може до края на пътуването да не светне амо може и да. Мерих датчиците всички показват по 1.2 К-ома. Някъкви идеи преди да изхарча грешни 30 лева изкарани с могно пот и зор в тея дни на световна финансова криза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Я кажете и на мен за АБС-а
Collapse
X
-
u_bo
и ще е добре , ако някой знае да сподели - какъв АБС компютър се слага на тоз модел Браво ??!?!във визата тестване на АБС на Браво - НЯМА,има за-Купе-Барчета-Мареа ...и тому подобнье,но за Браво - нъцки.Та с кой точно модел се тества ?
Коментар
-
" ... кажете имате ли идея какво ми създава следния проблем. Лампата на АБС-а светка и изгасва когато си иска. ..."Лош контакт някъде по кабелите и куплунзите. Намери от ръководството схемата и прегледай всички връзки. Ако не се оправи, тогава ходи на сервиз и диагностика. Успех.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
така и направих, кабели куплунзи прегледах пръсках с контактен спреи, ама нъцки, също и двата бушона за АБС са проверени. Ще се жертват пари, сега отивам после ще ви пиша какво е показал компа или там квото е.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
......такаааа, тръгнах за мастора то па зе че изгасна лампата, викам си на ума, може дет съм чистил букси тва онова да съм оправил проблема и с лошия ми англииски до колкото четох в мануала маи ми се стори че пишеше нещо че пълния чек превключвал след като колелата се завъртят с 5км в час и системата отчете и правилна работа на датчиците. Знам ли може и да бъркам, но изгасна и не е светвала повече при последвало движение по дупки палене гасене и тем подобни, ще я изчакам така някои ден да видимПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Това дето някой ти го обяснява за лош контайт по куплонзите го остви на последно място. Та и някой може да почне за прекъснат кабел да ти разправя пак е същото. Шансат да имаш точно тези проблеми клони към нула. Просто такава е конструкцията че там само умишлено можеш да направиш нещо че да не работи. А почти на 100% съм сигурен че някой от датчиците вече се е напукал и е пътник но само от време на време прави проблема. Много е трудно да се хване кой е. За туй мултицета в жабката и като почне мериш на момента. Друг вариант нямаш. То има ама с подмяна ама финансово не е оправдан.Изпитано на собствен мртод на собствен гръб че и на яколко коли. Ами добре колегите що годе се справяха с меренето. Бях правил тема по въпроса даже и как се пренавиват. И там съм описал как и защо се скапват. Те някой колеги като имсе случи нещо подобно викат остави го да му се утаятд дефектите и тогава ще го гледаме.
Коментар
-
lov написа:Това дето някой ти го обяснява за лош контайт по куплонзите го остви на последно място. Та и някой може да почне за прекъснат кабел да ти разправя пак е същото. Шансат да имаш точно тези проблеми клони към нула. Просто такава е конструкцията че там само умишлено можеш да направиш нещо че да не работи. А почти на 100% съм сигурен че някой от датчиците вече се е напукал и е пътник но само от време на време прави проблема. Много е трудно да се хване кой е. За туй мултицета в жабката и като почне мериш на момента. Друг вариант нямаш. То има ама с подмяна ама финансово не е оправдан.Изпитано на собствен мртод на собствен гръб че и на яколко коли. Ами добре колегите що годе се справяха с меренето. Бях правил тема по въпроса даже и как се пренавиват. И там съм описал как и защо се скапват. Те някой колеги като имсе случи нещо подобно викат остави го да му се утаятд дефектите и тогава ще го гледаме.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Такаааа, проведох следния наУчен експеримент, одеве слезнах и тоя същия датчик пак не показа нищо при замерване(заден десен), и направих следното. Взех две тънки жички като за бушон и ги пъхнах в буксата и я затворих, за жичките вързах мултицета. Същото направих и с другия датчик на лявото задно колело с още един мултицет. При загасена кола без контакт единия демек здравия (ляв) показва 1.1 к-ома а другия 1.2 к-ома, като дам на конаткт здравия показва 0.45 а другия 2.12. по време на движение здравия показва около 0.4-0.5 к- ома а другия 1.9- 2.2 че и до 3.0 стига. Дори имаше моменти в които изчезваше на цяло, уреда остава на 1 Обаче фатката с лампата никък не ми е ясна. Тая скапана лампа при тея стоиности си светеше, на връщане пак при същите стоиности и на двата датчика пък взе че изгасна. После взе че светна барабар с другата лампа на ръчната, тогава десния датчик пак беше изчезнал от обзора на мултицета и показваше 1, демек нема никои. После по едно време заработи и първо изгасна червената лампа на ръчната а малко след нея и другата на АБС-а. Докато я вкарам в гаража тоя датчик пак изчезна но старнното е че нито една лампа не светна. Изгасих колата меря датчика нема никои а лампа на таблото не свети. Или тоя комп прави проверка през определен интервал време или не знам ква е тая мистерия.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Сега мерих и моите като стойностите са следните.Преден ляв-1,29Преден десен-1,32Заден ляв-1,58Заден десен-1,55Имам проблем и аз някакъв ,но засега не се прояви след като обходих всичките датчици и включително вадих голямата букса от самия модул на АБС.При мен понякога моторчето остава да работи когато колата не е на контакт.За 3 години го беше правила около 2 пъти ,но последния месец вече 3 пъти го прави този номер.Sev написа:кажете с какво програма се четат грешките за този АБСFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Или тоя комп прави проверка през определен интервал време или не знам ква е тая мистерия.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:После взе че светна барабар с другата лампа на ръчнатаAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Такаааа, проведох следния наУчен експеримент, одеве слезнах и тоя същия датчик пак не показа нищо при замерване(заден десен), и направих следното. Взех две тънки жички като за бушон и ги пъхнах в буксата и я затворих, за жичките вързах мултицета. Същото направих и с другия датчик на лявото задно колело с още един мултицет. При загасена кола без контакт единия демек здравия (ляв) показва 1.1 к-ома а другия 1.2 к-ома, като дам на конаткт здравия показва 0.45 а другия 2.12. по време на движение здравия показва около 0.4-0.5 к- ома а другия 1.9- 2.2 че и до 3.0 стига. Дори имаше моменти в които изчезваше на цяло, уреда остава на 1 Обаче фатката с лампата никък не ми е ясна. Тая скапана лампа при тея стоиности си светеше, на връщане пак при същите стоиности и на двата датчика пък взе че изгасна. После взе че светна барабар с другата лампа на ръчната, тогава десния датчик пак беше изчезнал от обзора на мултицета и показваше 1, демек нема никои. После по едно време заработи и първо изгасна червената лампа на ръчната а малко след нея и другата на АБС-а. Докато я вкарам в гаража тоя датчик пак изчезна но старнното е че нито една лампа не светна. Изгасих колата меря датчика нема никои а лампа на таблото не свети. Или тоя комп прави проверка през определен интервал време или не знам ква е тая мистерия.
Коментар
-
lov написа:И да не пускам нов пост към "торнадо" Щом ти остава да работи помпата имаше точно какво се скапва в блока на АБС .Едно силово реле. Друг колега се беше постарал точно да опише ремонта.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар