Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

цялата биалетка или само тампони да сменя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    цялата биалетка или само тампони да сменя?

    Колеги, днес дочух потропване откъм дясното колело-получи се след "удавящия" дъжд вчера във Варна.Веднага потърсих теми във форума и след консулт с няколко постa открих проблема.Свалих предното колело на Мареята, раздвижих биалетката и усетих луфт.След това свалих колата, слязох в канала и мой приятел разклати колата-потропването се чуваше.После както съм долу хванах биалетката и той отново разклати колата-нямаше потропване.И така още няколко повторения за сигурност.Въпросът ми е следния:цялата биалетка или само тампони да сменя? Също ако някой може да каже къде са най-евтини тампоните и цялата част. в ахм-ауто за Мареа 1,9 jtd - 105 к.с. предлагат само цялата биалета-18,50 лв.,а за Браво със същия мотор излизат и тампони-1,20 лв.Различни ли са за двата модела тампоните?

    #2
    Доколкото знам цялата биалетка е различна, логично е и тампоните да не са еднакви. Моят съвет е да смениш цялата, така и така ще разглобяваш.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      мареа и браво имат разлики по биалетките

      Коментар


        #4
        Чакайте бе пичове, биелетата поне на моята Мареа е щанга, а не е като на Браво и Брава с тампони. Какви тампони ще й смениш, след като тя няма тампони, а има нещо подобно на шарнир!Марейска:Браво/Брава:

        Коментар


          #5
          Наистина на Мареята е такава, може би се заблудих с тия тампони, защото прочетох мнения че и те се сменят и си мислех че окачването е еднакво .Благодаря ви!

          Коментар

          Working...
          X