отвсичкит работи които написа само това с запишените маркучи е нещо което може да помогне в моя случаи ... незнам дали си видял че съм писал че нямам налягане там .... а твоите къде са се запушвали , къде да го търся че тои бая мъркуч и е наврян под някви пласмаси под купето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачките след технически преглед.
Collapse
X
-
Задните маркучи са разположени отвратително-свалят се капака на горивния филтър от дясната страна и аналогичния но по-малък капак от лявата. Отдолу и закачени на едни пластини са маркучите. Предполагам,че гайките им са правени от рециклирани кутийки за бира,защото при най-малък опит за развиване се омачкват до неузнаваемост- в случая помагат хубави клещи тип "гарги" с които отведнъж с рязко движение да се развият ,за да може да "отцепи" резбата без да се досмачка гайката. Ако имаш запушени маркучи е най-добре да пробваш да отвиеш пробката за обезвъздушаване съвсем леко и някой да натисне педала на спирачката,а ти гледай ще потече ли спирачна течност-ако не потича ясно е ,че са маркучите ама ако тече може да е нещо друго от изброените в по-предните постове.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
проблема е че не било само задно ляво , ами и предно дясно колело .. на тях не хваща спирачката .... не съм проверявал тръбите ама каква е вероятността и двете да се запушат едновременно ..... другото е че като изкарах помпата и има там един винт в сервото които е за някаква настроика ... тои хлопаше доста и въобще неможе да се настроива нищо ... не съм сигурен дали така трябва да халтави ... какво да правя
Коментар
-
Задно ляво и предно дясно са на единият кръг на помпата (гл. спирачен цилиндър) това дето стои пред сервото. Щом и на двете няма налягане първо пробваш с обезвъздушаване, да видиш дали изобщо ще протече течност, ако не стане:1. Развиваш тръбичката преди маркуча и пак някой помпи за да видиш дали ще излезе сп. течност, ако и тогава не тече най-вероятно помпата е дала фира.2. Ако пък протече от тръбичката силна струя при натискане на педала, тогава както са казали колегите сменяш маркучите и си готов.Задължително след ремонта добро обезвъздушаване, НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се правиFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
По принцип има ремонтни комплекти с нови уплътнения за помпата, НО освен остаряването на уплътненията се износва и самият цилиндър. Така дори и нови гумичките не могат да уплътнят.За всяка кола си има модел на помпата, зависи дали е с АБС или без. За цени не е много скъпа, около 60лв предполагам. Виж на http://www.axm-auto.com/Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се правиAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
На пробката за обезвъздушаване на всяко от колелата, едно след друго разбира се, не едновременно се слага маркуче, може и прозрачно. Потапяте го в прозрачен съд със спирачна течност (например старата, която сте източили от казанчето). Става с тези за стъкломиещото, купувате си примерно 50 см от магазина за авточасти.Един започва да помпи, а другият развива леко пробката, докато се помпи от пробката излиза течност и в началото и мехури въздух. Най-важното е маркучето да е потопено постоянно в течност, за да не може да влезе въздух в системата. Разбира се следите и нивото в казанчето и доливате.Накрая като този дето е при пробката види, че вече не излизат мехури и течността е бистра, за това много помага прозрачно маркуче, казва на този дето помпи да задържи педала в ДОЛНО положение, натиснат докрай и затваря пробката.Това го повтаряте за всяко едно от колелата, като ги карате по диагонал, започвайки от задните - задно ляво-предно дясно и задно дясно-предно ляво, в тази последователност. Двата кръга на помпата са по диагонал, за това така. По това дали излиза плътна и силна струя течност от всяка пробка може да се съди за това дали помпата не изпуска или дали нещо не е запушено, например маркуче.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
emzo написа:pi4_s_bravo написа:задно дясно,задно ляво, предно дясно ,предно ляво.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар