Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачките след технически преглед.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    отвсичкит работи които написа само това с запишените маркучи е нещо което може да помогне в моя случаи ... незнам дали си видял че съм писал че нямам налягане там .... а твоите къде са се запушвали , къде да го търся че тои бая мъркуч и е наврян под някви пласмаси под купето

    Коментар


      #17
      Задните маркучи са разположени отвратително-свалят се капака на горивния филтър от дясната страна и аналогичния но по-малък капак от лявата. Отдолу и закачени на едни пластини са маркучите. Предполагам,че гайките им са правени от рециклирани кутийки за бира,защото при най-малък опит за развиване се омачкват до неузнаваемост- в случая помагат хубави клещи тип "гарги" с които отведнъж с рязко движение да се развият ,за да може да "отцепи" резбата без да се досмачка гайката. Ако имаш запушени маркучи е най-добре да пробваш да отвиеш пробката за обезвъздушаване съвсем леко и някой да натисне педала на спирачката,а ти гледай ще потече ли спирачна течност-ако не потича ясно е ,че са маркучите ама ако тече може да е нещо друго от изброените в по-предните постове.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        проблема е че не било само задно ляво , ами и предно дясно колело .. на тях не хваща спирачката .... не съм проверявал тръбите ама каква е вероятността и двете да се запушат едновременно ..... другото е че като изкарах помпата и има там един винт в сервото които е за някаква настроика ... тои хлопаше доста и въобще неможе да се настроива нищо ... не съм сигурен дали така трябва да халтави ... какво да правя

        Коментар


          #19
          Задно ляво и предно дясно са на единият кръг на помпата (гл. спирачен цилиндър) това дето стои пред сервото. Щом и на двете няма налягане първо пробваш с обезвъздушаване, да видиш дали изобщо ще протече течност, ако не стане:1. Развиваш тръбичката преди маркуча и пак някой помпи за да видиш дали ще излезе сп. течност, ако и тогава не тече най-вероятно помпата е дала фира.2. Ако пък протече от тръбичката силна струя при натискане на педала, тогава както са казали колегите сменяш маркучите и си готов.Задължително след ремонта добро обезвъздушаване, НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се прави
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            значи тва е помпа да си търся .... щото пробвах не праща нищо към колелата .... и таз помпа не подлежи на ремонт .. ?а да те питам ... помпите предполагам нямат разлика при различните коли ????

            Коментар


              #21
              По принцип има ремонтни комплекти с нови уплътнения за помпата, НО освен остаряването на уплътненията се износва и самият цилиндър. Така дори и нови гумичките не могат да уплътнят.За всяка кола си има модел на помпата, зависи дали е с АБС или без. За цени не е много скъпа, около 60лв предполагам. Виж на http://www.axm-auto.com/
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                мерси много ... ше се ровичка събота неделя и ше пиша пак

                Коментар


                  #23
                  ilko-gd написа:
                  НЕ на принципа напомпи, задръж, я да пусна малко, дай още един път, айде готово. Така не се прави
                  Предполагам, че имаш предвид описаното да се направи толкова пъти колкото е необходимо т.е. докато започне да излиза бистра течност без мехурчета, а не само един-два пъти. Или има и друг начин?
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #24
                    На пробката за обезвъздушаване на всяко от колелата, едно след друго разбира се, не едновременно се слага маркуче, може и прозрачно. Потапяте го в прозрачен съд със спирачна течност (например старата, която сте източили от казанчето). Става с тези за стъкломиещото, купувате си примерно 50 см от магазина за авточасти.Един започва да помпи, а другият развива леко пробката, докато се помпи от пробката излиза течност и в началото и мехури въздух. Най-важното е маркучето да е потопено постоянно в течност, за да не може да влезе въздух в системата. Разбира се следите и нивото в казанчето и доливате.Накрая като този дето е при пробката види, че вече не излизат мехури и течността е бистра, за това много помага прозрачно маркуче, казва на този дето помпи да задържи педала в ДОЛНО положение, натиснат докрай и затваря пробката.Това го повтаряте за всяко едно от колелата, като ги карате по диагонал, започвайки от задните - задно ляво-предно дясно и задно дясно-предно ляво, в тази последователност. Двата кръга на помпата са по диагонал, за това така. По това дали излиза плътна и силна струя течност от всяка пробка може да се съди за това дали помпата не изпуска или дали нещо не е запушено, например маркуче.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      всичко много хубаво го описахте, но: на запалена или на загасена кола?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #26
                        Synthy написа:
                        всичко много хубаво го описахте, но: на запалена или на загасена кола?
                        На загасена най-добре
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          Я пак, реда(кое колело) на обезвъздушаване ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Аз пък знам,че реда е от най-далечното спрямо помпата колело към най-близкото ,т.е в нашите случаи са задно дясно,задно ляво, предно дясно ,предно ляво.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              pi4_s_bravo написа:
                              задно дясно,задно ляво, предно дясно ,предно ляво.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                pi4_s_bravo написа:
                                задно дясно,задно ляво, предно дясно ,предно ляво.
                                Задръжте момчета това дето го написа става при положение, че кръговете са предни и задни (жигули, лади, москвич). А в този случай когато са по диагонал са задно дясно-предно ляво после задно ляво-предно дясно. НО ако смениш само помпата (главната спирачна помпа) може да обезвъздушиш само нея от тръбичките които водят до съответните колела. и тогава ако не е добър резултата да преминеш към колелетата. Има и още един начин за обезвъздушаване, но там ще трябва инжектор за подкачване на горивото на камионите, като не се налива никакво масло в казанчето, а то се пълни по обратния ред от колелетата към помпатакато по този начин въздуха се изтиква нагоре.
                                FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                                Коментар

                                Working...
                                X