Здравейте на всички,Обръщам се с молба за съвет и препоръки, тъй като изглежда имам проблем с моята Брава. Имам я от около 3 месеца, на 10 години е и на 200000км. От както я взех веднага замина на сервиз за смяна на ангр. ремък , ролки, масло и филтри. Последваха накладки, задни амортисьори и десен носач. След това се оказа, че едната ролка на ангренажния ремък, за която си платих 130 лева, всъщност така и не са ми я сменили, но парите ми ги взеха, просто мила родна действителност, така че ми се наложи да я сменям отново, отново 130 лева + 100 лева за труд. Въобще тотално ме е страх да отида в сервиз. Обаче, имам едно "причукване" от дясната страна. Не е някакъв силен или дразнещ звук, но го има и в последния сервиз ми обясниха, че не трябва да е така. Иначе, колата си върви чудесно (и как не като подмених почти цялата ходова част) и харчи изключително малко. Та ми казаха, че вероятно това "причукване" е някъде по двигателя, обаче се притеснявам да давам на който и да е, да ми бърника в двигателя, още повече не искам пак да ме изръсят пари за нещо, за което не бива. Надявам се, някой който е имал моя проблем, да ми даде съвет, или някой технически грамотен да ми даде някакви насоки. Сами разбирате, че аз като сама жена, като им се появя в сервиза и те неимоверно много ми се "радват" и могат да ме мотаят както си решат. Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане по предницата на Brava 1.9 TD100
Collapse
X
-
Re: Тропане по предницата на Brava 1.9 TD100
Какво имаш в предвид с: (и как не като подмених почти цялата ходова част)? Какво точно е сменено, какво е сложено, кой го е правил. Описвай по - подробно. При мен чукаше яко, но имам доверие на пичовете при които ходя и ми казват - това, това и това - толкова пари. Та значи аз правя после чувам и друг шум от некъде и айде пак абе кво да ти кажа личното ми мнение е че фият не е за бг. тук само с танкове трябва да се движим и личното ми мнение е, че повече фият нема да си купя бес да засягам никого аз карам моя повече от година и небих казал, че съм доволен. Ако има някой, който е случил на италианска кола - евала - късметлия. :PFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
-
Здравейте,Много ви благодаря, че така бързо се отзовахте!Моля да ме извините, че не мога да описвам конкретно и подробно - обаче, за мое голямо съжалени, "хал - хабер" си нямам от коли. Все пак ще се опитам. Като взех колата смених - ангренажен ремък с 2-те ролки, масло, маслен филтър, възд. и още един филтър ама забравих какъв беше ... последваха предни и задни накладки "за всеки случай", ремък на водна помпа, който свиреше малко кофти, но се оказа, че проблема не бил в ремъка, та ми смениха и 2-те ролки, които той ги върти, за което ми взеха 120 лева включително и труда, после десен носач "целия" (каквото и да значи това), задни амортисьори и нещо, което се нарича демфер, било "тръгнало" и трябвало непременно да се смени. Ох, за друго май не се сещам, но към момента ( за 4 посещения в сервиз, за 3 месеца) май са заминали над 1600 лева... Както виждате, майсторите ме "харесват", те ме наплашат и аз давам пари, ама взе да ми писва, след като установих как грозно са ме излъгали с едната ролка на ангренажа. Причукването, май бях написала че е отдясно, ужас!, отляво е. Пак моля да ме извините.Едно такова постоянно и монотонно е, когато е в движение колата не се чува, самия двигател е нормално шумен, като за дизел, но като се има в предвид че имам климатик и карам на затворени прозорци, двигателя вътре и в движение не го чувам. Причукването, като спра на място и ако има около мен други коли/ сгради, които да отразяват шума - тогава. За скоростната кутия ми казаха, че си изглежда наред, няма причини да е текла... Съединителя си е ОК, поне според моите непрофесионални представи. Да кажа, че не усещам проблеми по време на движение, само дето лекичко си "причуква". Ако някой има съвети, ще се радвам!Поздрави,
Татяна
Коментар
-
Като за начало, изгасяш климатика и отваряш прозорците и слушаш какво и от къде идва. После включваш климатика и пак с отворени прозорци слушаш какво и от къде идва. Може да е в купето. Навремето, като не различавах шумовете в колата така ми тракаше в дясно много яко и се бях ошашавила да не стане нещо, оказа се една пластмаса в жабката. Най-добре вземи някой да слухти с тебВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Айде и от мен едно мнение - почти съм сигурен, че е демпферната шайба на коляновия вал, която задвижва пистовият ремък....постоянно и монотонно метално чукане....особенно много се чува, както казваш когато се отразява звука в него....имах същият проблем(не един път) със същият двигател...Хм сега видях, че си писал, че са ти сменяли демпфер - което не знаеш какво е....я дай малко повече информация за това...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колега благодаря за отговора!Значи демферна шайба сега ще ти кажа какво беше (прости ми за смешните обяснения). Значи тази шайба е метална може би с диаметър 20-25 см и я измъкнаха някъде изпод дясно предно колело.Продължавам с глупавите обяснения - значи бяха отворили хем капака, хем бяха свалили предна дясна гума и единия майстор беше долу в канала и ръчкаше от там, един отгоре гледаше, а третия в купето даваше газ отвреме навреме и слушаха от къде тропа. Мислеха, че е от ангренажа - отвориха го (100 лева за труд) и ми показаха едната ролка, по-скъпата, която си мислех че е сменена (защото я бях платила вече в друг срвиз 130 лева), а всъщност не беше сменена. Смениха ми нея и едни 2 други ролки, мънички такива, които въртят ролката на водната помпа, понеже ремъка ми свиреше тогава ( а преди това в 2 други сервиза ми сменят ремъка, 2 пъти по 30 лева - накрая се оказа че въобще не е от ремъка). Та сега, като бях в този последния сервиз, ги оставих хората на мира да ми сменят ангренажната ролка и тия двете другите, обаче те ме привикаха по телефона и ми казаха че тази шайба била изключително важна и била "тръгнала" и непременно трябва да я сменя. За нея ми взеха 150 лева.Тропането което го чувам в момента е от лявата страна, а не от дясната. Ама не искам да ми бърникат в двигателя ей така за разнообразие. Парите ще ги дам, искам да ми е ОК колата, само че ми писна да ме обират и да ме лъжат егати...Затова реших да се консултирам във форума. Едва ли моята италианска гад е първата, която тропа Ако имаш някой майстор, който се е представил добре - казвай.Поздрави,
Татяна
Коментар
-
от ляво на място може да чука съединител или скорости , доста е вероятно и аспуха да опира като колата е на място и да вибрира , трябва да се види така е доста трудно да се каже , пиши дали шума се променя при смяна на оборотите или при натискане на съединителя също така вдигни педала на съединителя с върха на пръстите и виж тогава изчезва ли звука . ако имаш път към пловдив мога да ти помогна , дано си намериш някой майстор който е с акъла си ,че това си е наистина проблем .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар