Скъсан ми е външен маншон на лявата полуоска (откъм шофьора) и ми е напукан вътрешния. Така и така ще се разглобява всичко поне да сменя и двата. Та преди да се захвана искам да попитам:1. На коя фирма да си купя маншони, кои изкарват по дълго?2. В комплект ли се продават (маншон, грес, скоби), колко грес да слагам ако не е в комплект?3. При смяна на вътрешния маншон да очаквам ли да изтече маслото от скоростната кутия? - гледах четах и според мен би трябвало ако остане чашката на скоростната кутия да не изтече масло, но все пак да питам да няма изненада...Колата е Пунто 1.1 / 94 г.За самата смяна искам да попитам:Трябва ли да разглобявам всичко или мога само да развия централната гайка на главината, да освободя шарнира на носача после с пълен ляв или десен да извадя целия диск заедно със спирачния апарат (без да осовбождавам от амортесьора и кормилния накрайник) и така да стигна до вадене на полуоската заедно с вътрешното каре като чашката си остане на скоростната кутия?Предварително благодаря на всички кото са ми отговорили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на вътрешен и външен ляв маншон на полуоска....
Collapse
X
-
за вътрешното каре.. вземи си и лагерчето (или семеринг-а, незнам при теб как е, но мисля че е лагер). Щом ще разглобяваш - смени и него. 10лв. е, а ако протече работата е същата. И очаквай изтичане на маслото от скоростите. направо си вземи 2л. ново масло. една смяна на масло никога не вреди за външния маншон - греста е колкото средна туба паста за зъби.. мисля че 125ml се води. купи си специално грес за карета, в тубички е. слагаш по една тубичка на каре. и после скобата - нея ще трябва да купиш задължително. бе напрви си вземи комплект маншон, скоба и грес. не са скъпи, а са важни за дългото ползване на карето (без грес много бързо ще се скапе). Скобите да са самонатягащи се - НИКАКВИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ !!! (едва ли ще направиш подобна глупост, но понякога човек бърка в бързината).Дано да съм помогнал. Успех желая"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
еми... скоба за външно каре не си ли виждал (съмнявам се) дълга метална платинка, с едни клещи я теглиш и тя се затяга сама, после кривиш и готово."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:за вътрешното каре.. вземи си и лагерчето (или семеринг-а, незнам при теб как е, но мисля че е лагер). Щом ще разглобяваш - смени и него. 10лв. е, а ако протече работата е същата. И очаквай изтичане на маслото от скоростите. направо си вземи 2л. ново масло. една смяна на масло никога не вреди за външния маншон - греста е колкото средна туба паста за зъби.. мисля че 125ml се води. купи си специално грес за карета, в тубички е. слагаш по една тубичка на каре. и после скобата - нея ще трябва да купиш задължително. бе напрви си вземи комплект маншон, скоба и грес. не са скъпи, а са важни за дългото ползване на карето (без грес много бързо ще се скапе). Скобите да са самонатягащи се - НИКАКВИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ !!! (едва ли ще направиш подобна глупост, но понякога човек бърка в бързината).Дано да съм помогнал. Успех желаяПунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Synthy написа:еми... скоба за външно каре не си ли виждал (съмнявам се) дълга метална платинка, с едни клещи я теглиш и тя се затяга сама, после кривиш и готово.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар