Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на вътрешен и външен ляв маншон на полуоска....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на вътрешен и външен ляв маншон на полуоска....

    Скъсан ми е външен маншон на лявата полуоска (откъм шофьора) и ми е напукан вътрешния. Така и така ще се разглобява всичко поне да сменя и двата. Та преди да се захвана искам да попитам:1. На коя фирма да си купя маншони, кои изкарват по дълго?2. В комплект ли се продават (маншон, грес, скоби), колко грес да слагам ако не е в комплект?3. При смяна на вътрешния маншон да очаквам ли да изтече маслото от скоростната кутия? - гледах четах и според мен би трябвало ако остане чашката на скоростната кутия да не изтече масло, но все пак да питам да няма изненада...Колата е Пунто 1.1 / 94 г.За самата смяна искам да попитам:Трябва ли да разглобявам всичко или мога само да развия централната гайка на главината, да освободя шарнира на носача после с пълен ляв или десен да извадя целия диск заедно със спирачния апарат (без да осовбождавам от амортесьора и кормилния накрайник) и така да стигна до вадене на полуоската заедно с вътрешното каре като чашката си остане на скоростната кутия?Предварително благодаря на всички кото са ми отговорили.
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    за вътрешното каре.. вземи си и лагерчето (или семеринг-а, незнам при теб как е, но мисля че е лагер). Щом ще разглобяваш - смени и него. 10лв. е, а ако протече работата е същата. И очаквай изтичане на маслото от скоростите. направо си вземи 2л. ново масло. една смяна на масло никога не вреди за външния маншон - греста е колкото средна туба паста за зъби.. мисля че 125ml се води. купи си специално грес за карета, в тубички е. слагаш по една тубичка на каре. и после скобата - нея ще трябва да купиш задължително. бе напрви си вземи комплект маншон, скоба и грес. не са скъпи, а са важни за дългото ползване на карето (без грес много бързо ще се скапе). Скобите да са самонатягащи се - НИКАКВИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ !!! (едва ли ще направиш подобна глупост, но понякога човек бърка в бързината).Дано да съм помогнал. Успех желая
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      какви са тези самонатягащи скоби? не съм виждал
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        еми... скоба за външно каре не си ли виждал (съмнявам се) дълга метална платинка, с едни клещи я теглиш и тя се затяга сама, после кривиш и готово.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          за вътрешното каре.. вземи си и лагерчето (или семеринг-а, незнам при теб как е, но мисля че е лагер). Щом ще разглобяваш - смени и него. 10лв. е, а ако протече работата е същата. И очаквай изтичане на маслото от скоростите. направо си вземи 2л. ново масло. една смяна на масло никога не вреди за външния маншон - греста е колкото средна туба паста за зъби.. мисля че 125ml се води. купи си специално грес за карета, в тубички е. слагаш по една тубичка на каре. и после скобата - нея ще трябва да купиш задължително. бе напрви си вземи комплект маншон, скоба и грес. не са скъпи, а са важни за дългото ползване на карето (без грес много бързо ще се скапе). Скобите да са самонатягащи се - НИКАКВИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ !!! (едва ли ще направиш подобна глупост, но понякога човек бърка в бързината).Дано да съм помогнал. Успех желая
          Благодаря за отговора. Вече са сменени маншоните, вътрешното и външното каре засега си бяха в перфектно състояние. Нямаше изтичане на масло при разглобяването (вътрешното карето не се смазва от маслото в скоростната кутия). Колата е на крик и чашката на карето си остана на скоростната кутия. Излиза полуоската само с вътрешното каре. Смяна на маншоните гресиране и пак монтиране, със нови скоби естественно.
          Пунто 1.1 1994 г.

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            еми... скоба за външно каре не си ли виждал (съмнявам се) дълга метална платинка, с едни клещи я теглиш и тя се затяга сама, после кривиш и готово.
            виждал съм, но просто не знаех, че им викат самонатягащи се
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              само да питам и на вътрешното каре ли се слага грес или само на вншните
              Fiat Marea 1,9TD100

              Коментар

              Working...
              X