Тея къси биалетки не знам защо ги сменяме изобщо. Миналата година се излъгах и ги смених с Delphi, за 1г тампоните са нацепени като на дърт индиец петите. Преди от магазинчето на хит-ко в Б-с си бях купил само тампони на Pirelli. Даже момчето в магазина не знаеше, че продават само тампони... та те изкараха години. Шайбите ако се изкривят - с чука се оправят. Къса биалетка крива не съм виждал все още.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
качване на биалетки на Браво. ВЕЧЕ КАЧЕНИ А КОЛАТА Е ПАРЦАЛ!
Collapse
X
-
Вчера синът ми смени предните спирачни маркучи и едната тръбичка, но пак имало малко тресене при спиране, не е както преди, но го има. Вече нямам идеи какво да търсим, дайте такива. Не откриваме луфтове в предницата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Водачите на апаратите чистихте/смазвахте ли ги?Налягането на гумите?Да ти пращам апарати и дискове от JTD?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Направихме пълна профилактика и на водачи и каквото се сети човек, дисковете са на една година и както писах по-горе ги мерихме с уред и единия даде 1 стотна на едно секторче, което не би следвало да е проблем. Единствено остава феродото на накладките да не е качествено, но колата и така може да се кара.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Направихме пълна профилактика и на водачи и каквото се сети човек, дисковете са на една година и както писах по-горе ги мерихме с уред и единия даде 1 стотна на едно секторче, което не би следвало да е проблем. Единствено остава феродото на накладките да не е качествено, но колата и така може да се кара.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да не отварям нова тема, т.к. става въпрос за биалетки. Видях как един майстор изкриви биелетката с около 1 см навътре към двигателя за да пасне и вкара лесно гумите, учудващо лесно стана и гумите легнаха идеално на носача. Въпросът ми е това грешка ли е или не? Като геометрия нищо не се променя според мен, тя биалетката не се движи по вертикала, така че не би трябвало да има проблем.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
А аз си мислех, че са железни.
П.С. Оказа се че магнита ги лови=>са железни.Последна редакция от NikMar; 30.11.2016, 14:15.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар