Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

качване на биалетки на Браво. ВЕЧЕ КАЧЕНИ А КОЛАТА Е ПАРЦАЛ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Тея къси биалетки не знам защо ги сменяме изобщо. Миналата година се излъгах и ги смених с Delphi, за 1г тампоните са нацепени като на дърт индиец петите. Преди от магазинчето на хит-ко в Б-с си бях купил само тампони на Pirelli. Даже момчето в магазина не знаеше, че продават само тампони... та те изкараха години. Шайбите ако се изкривят - с чука се оправят. Къса биалетка крива не съм виждал все още.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #62
      този вид биалети са в пъти по-добри от шарнирните.

      Коментар


        #63
        Логично! Колкото по-малко "движещи" се части има, толкова по-здраво е "нещото".
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #64
          Вчера синът ми смени предните спирачни маркучи и едната тръбичка, но пак имало малко тресене при спиране, не е както преди, но го има. Вече нямам идеи какво да търсим, дайте такива. Не откриваме луфтове в предницата.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #65
            Водачите на апаратите чистихте/смазвахте ли ги?Налягането на гумите?Да ти пращам апарати и дискове от JTD?
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #66
              Поизкривили сте дисковете. Понеже вече не загряват, не се усеща толкова.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #67
                Направихме пълна профилактика и на водачи и каквото се сети човек, дисковете са на една година и както писах по-горе ги мерихме с уред и единия даде 1 стотна на едно секторче, което не би следвало да е проблем. Единствено остава феродото на накладките да не е качествено, но колата и така може да се кара.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #68
                  NikMar написа:
                  Направихме пълна профилактика и на водачи и каквото се сети човек, дисковете са на една година и както писах по-горе ги мерихме с уред и единия даде 1 стотна на едно секторче, което не би следвало да е проблем. Единствено остава феродото на накладките да не е качествено, но колата и така може да се кара.
                  Дисковете нямат биене ,но когато са монтирани на главината може и да не е така.Повърхноста където ляга диска върху главината трябва да е почистена и да няма корозия ,която може да надига малко ,но достатъчно диска и да се получи биене.Проверете има ли биене при монтиран диск.Този филм съм го играл с Мареата и затова ви насочвам в тази посока.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #69
                    Точно на самата кола ги мерихме, така е най-точно.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #70
                      Да не отварям нова тема, т.к. става въпрос за биалетки. Видях как един майстор изкриви биелетката с около 1 см навътре към двигателя за да пасне и вкара лесно гумите, учудващо лесно стана и гумите легнаха идеално на носача. Въпросът ми е това грешка ли е или не? Като геометрия нищо не се променя според мен, тя биалетката не се движи по вертикала, така че не би трябвало да има проблем.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #71
                        Стар номер
                        След 3/4хил. Км. Ще разбие тефлона и ще излезе.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #72
                          Кой тефлон, гумените тампони ли имаш впредвид, и по-точно горния на щангата или долните на носача?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #73
                            Шарнирите на биалетките са набити в тефлонови фтулки. И маншоните са отгоре.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #74
                              А аз си мислех, че са железни.
                              П.С. Оказа се че магнита ги лови=>са железни.
                              Последна редакция от NikMar; 30.11.2016, 14:15.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #75
                                Ники, това в което са набити болтовете на самата биалетка. Шарнира на биалетката е в тефлонова втулка.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X