Я малко да събудя тази тема, че вчера ми се взе душата с биалетките на Бравата на сина ми. Като начало да кажа че те са ми поредните и не ми е сефте, но ми разказаха играта. Сменял съм по няколко начина в зависимост от ситуацията, с откачен носач, с откачен омортесьор, без да откачам нищо и т.н. Номера с повдигането от двете страни е най-удачен, който приложихме вчера, но първоначално лявата така се бешя запекла долната гума, че имах чувството че така се е родила, направо като заварена, голям зор докато я извадим. Слагането след това беше лесно, до момента на завиването на долните гайки, какви ли не лостове и номера й прилагахме, с подпирането на носача в/у трупче и натиск с лост за малко да го завием, но пак не стига пустата му резба. Накрая завихме дясната без долната гума само за да прибере щангата надолу и лявата се предаде. С дясната обаче продължавахме да нямаме късмет. Подпрян на трупче носач, с козия крак за рамо, аз съм стъпил в/у него /72 кг с мокри дрехи/ и все не стигат пустите му милиметри, а бе защо не са ги направили по-дълги, накрая му сложихме за временно една що годе запазена стара гумичка и го зарязахме. Днес синът ще прескочи до някой сервиз белким му сложат и долния тампон като хората. След всичките тези мъки мога да кажа, че резултата е огънят кози крак /рамо около метър и направен от арматурно желязо с диаметър 18-20, не съм го мерил/, огъната кръгла щанга останала от старите ми руски автомобили, а те са доста корави, и в крайна сметка уморени до смърт и наполовина свършена работа. В сервиз колко струва тази смяна, заслужава ли си мъките на които вчера се подложихме, пък и там как ги сменят? Вземам да се замислям да си конструирам една скоба за стягане на пустата му щанга към носача, нещо от рода на скобите за пружините, ама пък не сменям всеки ден биалетки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
качване на биалетки на Браво. ВЕЧЕ КАЧЕНИ А КОЛАТА Е ПАРЦАЛ!
Collapse
X
-
Подпираш стабилно с трупче под шарнира или диска както е вдигната на крик.Започваш леко да отпускаш крика почти до долу, така че колата да се държи почти само на трупчето и биелетката си ляга сама в леглото.На бравото, което имам за части, едната биелетка по същия начин беше залепнала. Дадох я бонус с носача :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Подпираш стабилно с трупче под шарнира или диска както е вдигната на крик.Започваш леко да отпускаш крика почти до долу, така че колата да се държи почти само на трупчето и биелетката си ляга сама в леглото. :DFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Шайбата с вдлъбнатота на вътре иначе няма завиване. Моля те после свери дължините на двете биалетки стра и новаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Нещо не сте направили както трябва, тая щанга, ако се уморяваше така лесно, въобще нямаше да е там Логиката да подпреш диска е същата като на майстора с канала. Сигурно не сте свалили достатъчно ниско."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Аз подпирах директно на диска, ама си е рисковано, че може да се отпъне и да стане грозно...Някакво трупче/греда с такава вдлъбнатина - |( - би свършило идеална работа, за да няма на къде да се хлъзне диска."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
На диска е по-рисковано, същото е да подпреш на носача, което и направихме, явно нещо не сме уцелили, но нали вече всичко е наред. А по въпроса за тресенето никой ли няма идеи?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Това е важно уточнение.Профилактично може да зачистите и смажете водачите на апарата или пък да смените накладките.За друго не се сещам, а и то май не остана"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е, не е невъзможно, но тогава щеше да тресе и без да се натискат спирачките. При мен това тресене се получаваше при продължително каране с по-високи скорости - някъде към 120 и нагоре. Проблемът беше, че ми триеха малко накладките и при тия скорости дисковете се загряваха доста. Самите дискове бяха леко изкривени, най-вероятно когато накладките ми триеха много. Явно и самите дискове бяха калпави, щото ги смених ги миналата пролет с някакви средна ръка и си бях ОК. Триенето идваше от клеясали спирачни цилиндри и запушени спирачни маркучи и го оправих оня ден.П.С. Четох тогава няколко теми във форума точно за тресене около тая скорост.П.П.С. Проблемът не е пренебрежим. Карах така около година и нещо, че не ми се хвърляха дискове на 2 месеца и май си докарах луфт на диференциала.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Още едно уточнение, синът ми преди малко ми каза, че като натисне спирачки и пусне волана занася надясно, което ме навежда на мисълта за запушен ляв маркуч, ще ги сменяме следобяд.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
И аз си карам 2 броя в багажника от около половин година...Нещо не ми се рискува с отвиването на гайките, че винаги е ад"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар