Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

качване на биалетки на Браво. ВЕЧЕ КАЧЕНИ А КОЛАТА Е ПАРЦАЛ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    качване на биалетки на Браво. ВЕЧЕ КАЧЕНИ А КОЛАТА Е ПАРЦАЛ!

    Колеги мога ли да ви помоля да ми обясните как точно да кача биалетките на бравото. Смених ваншните кормилни накрайници сложих и едната биалетка без да я стягам и като и наложих тампона отдоло не ми стига за много малко да го завия. Качихме гумата върху една плоча.. приятели натиснаха колата излезна болта на биалетката осхте повече и пак не ми стига тоцхно 1 мм да завия гаиката. Има ли някакъв трик за по-лесно и барзо ... защото колата ми трябва а ме измачи вече .. какво ли не пробвах и не иска.......
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    #2
    И 10 човека да се качат отгоре на колата - файдата е нулева! С една по-ячка щанга вземаш опора от полуоската и натискаш яко стабилизиращата щанга надолу!

    Коментар


      #3
      Много лесно, вдигни и другото колело във въздуха!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Колеги благодаря... 6 сутринта.. 1 кафе и смяна и на двете биалетки.. едната остана недозавита.. Се пак ми е първа смяна на малките гадове.... ама като им хвана цаката ще ги мятам бързо :D
        Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
        Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
        Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
        Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

        Коментар


          #5
          как слагаш шаибите ?има много голямо значение.вдлъбналата част на шаибата трябва да е външна.по този начин не трябват никакви щанги, просто завиваш болта без усилия.дано да си ме разбрал и следващия пат да ги смениш за 30 мин.
          типо 17d

          Коментар


            #6
            drebnariba написа:
            как слагаш шаибите ?има много голямо значение.вдлъбналата част на шаибата трябва да е външна.по този начин не трябват никакви щанги, просто завиваш болта без усилия.дано да си ме разбрал и следващия пат да ги смениш за 30 мин.
            Не е от шайбата.
            ///// написа:
            И 10 човека да се качат отгоре на колата - файдата е нулева! С една по-ячка щанга вземаш опора от полуоската и натискаш яко стабилизиращата щанга надолу!
            Послушайте колегата защото е качил доста биалетки.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              ///// написа:
              И 10 човека да се качат отгоре на колата - файдата е нулева! С една по-ячка щанга вземаш опора от полуоската и натискаш яко стабилизиращата щанга надолу!
              Послушайте колегата защото е качил доста биалетки.
              Ей, Tornado... това с вдигането и на другото колело от теб го научих и при последната бъзикня на колата (смяна на каре) направих точно така. Вдигнах предницата и от двете страни, и по този начин щангата бе без напрежение от усукване по хорозонтала. Завих гайката на биалетката супер лесно! А иначе наистина трябва да се внимава в, какво положение са шайбите. Дори някъде четох, че при обратно монтиране (т.е. с вдлъбнатото към тампоните) животът на биалетката се скъсява. Но по принцип дори при нормален монтаж на нова биалетка и правилен монтаж на шайбите, ако колата лежи върху срещуположното колело е голям зор! :D Преди да разбера, как да се справя използвах разни стеги и шашви варианти... Само да отбележа - аз лично не бих напъвал върху полуоската...
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                Tornado написа:
                ///// написа:
                И 10 човека да се качат отгоре на колата - файдата е нулева! С една по-ячка щанга вземаш опора от полуоската и натискаш яко стабилизиращата щанга надолу!
                Послушайте колегата защото е качил доста биалетки.
                Ей, Tornado... това с вдигането и на другото колело от теб го научих и при последната бъзикня на колата (смяна на каре) направих точно така. Вдигнах предницата и от двете страни, и по този начин щангата бе без напрежение от усукване по хорозонтала. Завих гайката на биалетката супер лесно! А иначе наистина трябва да се внимава в, какво положение са шайбите. Дори някъде четох, че при обратно монтиране (т.е. с вдлъбнатото към тампоните) животът на биалетката се скъсява. Но по принцип дори при нормален монтаж на нова биалетка и правилен монтаж на шайбите, ако колата лежи върху срещуположното колело е голям зор! :D Преди да разбера, как да се справя използвах разни стеги и шашви варианти... Само да отбележа - аз лично не бих напъвал върху полуоската...
                НИщо и няма на полуоската.А това с повдигане на другото колело е по лесния вариант в смисъл да не прилагате усилие.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Колеги резултата е отрицателен... викнах един приятел .. той напъва отгоре с щанга, аз отдоло напъвам да завия и все още е далече... ще я закарам с разкачена биалетка до едно момче той ще ги смени .... направо ми взеха здравето :D
                  Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                  Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                  Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                  Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                  Коментар


                    #10
                    А ти пробва ли да вдигнеш и двете колела във въздуха? Тогава обикновено става лесно.

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      А ти пробва ли да вдигнеш и двете колела във въздуха? Тогава обикновено става лесно.
                      С едно малко крикче вдигаш носача нагоре само на колелото на което сменяш биалетката и всичко за 0 време е ОК.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Airfan написа:
                        А ти пробва ли да вдигнеш и двете колела във въздуха? Тогава обикновено става лесно.
                        С едно малко крикче вдигаш носача нагоре само на колелото на което сменяш биалетката и всичко за 0 време е ОК.
                        Както казва колегата става!Има и други два варианта - или вдигаш колата на носача - не на купето, или пускаш колата на земята и направо си ги стягаш.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Ето го правилното положение на шайбите! И е много важно степените и на двата тампона да са към носача! А що се отнася до бързото износване на селеновата втулка - гайката на стаблизиращата щанга се стяга при хоризонтално положение на носачите - демек - колата да е стъпала на гумите!
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            Колеги ... скръбна вест. Закарах колата при един "майстор" препорача ми го колега от работата (негов братовчед). Сложи ги за нула време, но когато си взимах колата се оказа че я е подпирал на ватрешните греди на бравото в следствие на което едната е тотално смачкана и пода от към шофиорската врата беше яко сгунат наватре. Като се качих помислих че има нещо под стелката.... и като видях за какво става въпрос направо превартях. Отидох веднага при един приятел тенекеджия и му показах ... каза че ще я оправи, но не е там идеята.. варнах се веднага при "майстора" бесен с чук и траба , зада си оправим сметките, но той вече се беше уметал. Утре субирам бойния отряд на Тойота и отиваме там. Като огледахме колата даже се вижда и една цепка в пода кадето се отлепило кичето от пода ... и там трябва да се прави на ново.
                            Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                            Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                            Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                            Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                            Коментар


                              #15
                              Отивам да снимам и ще покажа.........
                              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                              Коментар

                              Working...
                              X