Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с спирачките на Fiat Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с спирачките на Fiat Brava

    Колеги здравейте.Преди 2 дена смених задната главина на колата и от тогава в педала на спирачките виждам промяна. Тя се дължи на това, че когато натисна педала първоначално (някъде 2/3 от хода) педала е мек и се усеща съвсем леко намаляване на скоростта, а вече по надоло като натисна педала, същия трябва да го натисна с повече сила и автомобила спира, но не както преди, а по мудно. Не сме пипали нищо за да е нужно обезвъздушаване. Единственото, което направихме бе да свием малко накладките (с помоща на отверка завъртях една малка зъбчатка). Автомобила е с ABS. Къде да търся проблема.

    #2
    Точно там ти е грешката, че си свил челюстите. Те трябва да са максимално отворени и като сложиш барабана да не може да направи дори половин оборот като го завъртиш на ръка. Сигурно и ръчната ти хваща по-нагоре.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Имаш въздух в системата, виж дали ти се е качило нивото на спирачната течност.

      Коментар


        #4
        и аз съм като теб, направо спирачката ми падна до нивото на газта...ръчна само на едното колело..днес ми го пооправиха, но не трябва да въртиш с отвертката, жалко, че не снимах..сваляш пружинката(над този механизъм), след това целия механизъм, дето си го въртял с отвертката и от едната страна се развърта, като химикалка, от обратната страна на това, което си въртял(измъква се от едни жлебчата, правиш 2-3 оборота и пакс вбиз в тях)... дано ме разбереш така ръчната се нормализира малко, а също така и спирачките
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          Сам си си отговорил на въпроса - върни в старото положение регулиращия механизъм!

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Точно там ти е грешката, че си свил челюстите. Те трябва да са максимално отворени и като сложиш барабана да не може да направи дори половин оборот като го завъртиш на ръка. Сигурно и ръчната ти хваща по-нагоре.
            Да, ръчната ми хваща макс. горе. То като се сложи барабана, той не трябва ли да се върти свободно, когато автомобила е вдигнат на крик. То така барабана не можеше да направи и един оборот, преди да сменя главината.

            Коментар


              #7
              ThE_PuNiSHeR написа:
              Имаш въздух в системата, виж дали ти се е качило нивото на спирачната течност.
              Не съм пипал нищо по системата. Днес ще погледна нивото на течноста и ще напиша какъв е резултата.

              Коментар


                #8
                BEX---GT написа:
                и аз съм като теб, направо спирачката ми падна до нивото на газта...ръчна само на едното колело..днес ми го пооправиха, но не трябва да въртиш с отвертката, жалко, че не снимах..сваляш пружинката(над този механизъм), след това целия механизъм, дето си го въртял с отвертката и от едната страна се развърта, като химикалка, от обратната страна на това, което си въртял(измъква се от едни жлебчата, правиш 2-3 оборота и пакс вбиз в тях)... дано ме разбереш така ръчната се нормализира малко, а също така и спирачките
                Чак в събота ще мога да извърша тази процедура, която описваш.

                Коментар


                  #9
                  BEX---GT написа:
                  и аз съм като теб, направо спирачката ми падна до нивото на газта...ръчна само на едното колело..днес ми го пооправиха, но не трябва да въртиш с отвертката, жалко, че не снимах..сваляш пружинката(над този механизъм), след това целия механизъм, дето си го въртял с отвертката и от едната страна се развърта, като химикалка, от обратната страна на това, което си въртял(измъква се от едни жлебчата, правиш 2-3 оборота и пакс вбиз в тях)... дано ме разбереш така ръчната се нормализира малко, а също така и спирачките
                  Вчера ми остана време и оправих проблема. Пак с помоща на отверка, без да свалям механизма завъртях зъбчатката обратно за да се разпънат челюстите. Така ги разпънах, че трудно влезе барабана на мястото му, а когато завъртях барабана, той направи някъде към един оборот и се спря. Вече ръчната си лови както преди, и най важното - спирачките се оправиха.Благодаря за всички отговори.

                  Коментар

                  Working...
                  X