Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране, боядисване и монтаж на задни дискови спирачки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да обобщим:От морга:- спирачни апарати- ламаринките + болтовете, които са зад диска- шайбата под главината- планкатаОт магазина:- дискове- накладки- спирачни маркучета- жила за ръчнатаИ евентуално ремонтек комлект за спирачните апарати ако са в окаяно състояние.Тръбичките подменят ли се или се използват старите ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      1115 написа:
      DiabL0 написа:
      Извинявай в такъв случай... Значи да разбирам, че ако я дръпнеш, и ще ти е доста трудно да тръгнеш... иначе казано държи доста в сравнение с повечето които сме с дискове отзад. Защото незнам дали си разбрал, но повечето които са с дискове отзад, имат много слаба ръчна.Та значи да се опитам евентоално да ги посъживя с един ремонтен комплект и да се моля да се оправи
      Ами да - доста държи.При нормален опит да тръгна и гасне колата, е предполагам че с много газ ще отлепи.Ако се двива и я дръпна колата спира някак бавно.С барабаните направо блокираха задните колелета, а сега не е така.
      Съвсем нормално си е. Супер са ти станали спирачките. Направо нечовешки ентусиазъм, евала! такива теми са истински полезни.Стискам палци в най-скоро време да плеснеш камшика и на алфата.
      _______
      146 JTD

      Коментар


        #33
        trustworthy написа:
        1115 написа:
        DiabL0 написа:
        Извинявай в такъв случай... Значи да разбирам, че ако я дръпнеш, и ще ти е доста трудно да тръгнеш... иначе казано държи доста в сравнение с повечето които сме с дискове отзад. Защото незнам дали си разбрал, но повечето които са с дискове отзад, имат много слаба ръчна.Та значи да се опитам евентоално да ги посъживя с един ремонтен комплект и да се моля да се оправи
        Ами да - доста държи.При нормален опит да тръгна и гасне колата, е предполагам че с много газ ще отлепи.Ако се двива и я дръпна колата спира някак бавно.С барабаните направо блокираха задните колелета, а сега не е така.
        Съвсем нормално си е. Супер са ти станали спирачките. Направо нечовешки ентусиазъм, евала! такива теми са истински полезни.Стискам палци в най-скоро време да плеснеш камшика и на алфата.
        Т.е. след смяната не могат да се правят изпълнения с ръчната така ли да го разбирам?Защото имах идея да сложа дискове отзад и хидравлична ръчна вместо жилото.Ако някой е в час да обясни
        Alfa Romeo Centocinquantasei

        Коментар


          #34
          Да колега - прав си и тръбичките между двата маркуча трябва да се вземат.Най-добре си вземи цял мост и си премести каквото ти трябва.За колегата с ръчната - с хидравлична ръчна всичко ще е ок.

          Коментар


            #35
            1115 написа:
            Да колега - прав си и тръбичките между двата маркуча трябва да се вземат.Най-добре си вземи цял мост и си премести каквото ти трябва.За колегата с ръчната - с хидравлична ръчна всичко ще е ок.
            За една бройка да се разкандърдисам Благодаря за инфото.
            Alfa Romeo Centocinquantasei

            Коментар


              #36
              По-подробно кои коли става за донор на спирачни апарати ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                С повече желание - почти всички италианки.

                Коментар


                  #38
                  1115 написа:
                  Shefy написа:
                  Колеги, темата е супер. Имам 2 въпроса, за които не ми стана ясно.1. Датчика за АБС-а от барабана става ли?2. Маркуча към спирачни апарат къде се връзва след като махнем тръбичката? И другото нещо, при мен я няма тази главина(която съм отбелязал), както при вас. При мен всичко е в барабана Мерси, предварително за отговорите
                  1. Датчика за АБС става ако е от същият модел. Има 2 вида.2. Тръбичката не се маха, а се заменя с такава от кола с дискови спирачки.3 Ами всяка кола си има главина, просто се маха самия барабан и тя е отдолу под него.
                  Колега 1115рКак свали барабана? Виждам на предходни снимки два болта навити в барабана. Тях ли си използвал като приспособление имитиращо "скоба" или..При мен барабана не ще да излезне! Пробвах да освободя накладките през отвора на гърба на кожуха и май стана, тоест поне барабана започна да се върти свободно и би тябвало ръба получен от износване да "прескочи" накладките, но не мърда да му ....майката Не съм го "бухал" с чука... все още...все си мисля, че трябва да има по- интелигентен начин...
                  Fiat Brava 1,9 Jtd

                  Коментар


                    #39
                    Да с тези два болта се вади елементарно.

                    Коментар


                      #40
                      Иване, поздравления! Добър тунинг си направил, друго си е спирането с 4 диска,...ама.... си се лишил от удоволствието да въртиш на място с ръчна! Ако не ти харесва спирането отзад с крачна, поиграй си малко с пружината на регулатора!

                      Коментар


                        #41
                        хаххаМерси.Вече обмислям варианта да ги разкарам и да си върна барабаните.Това с ръчната наистина ме мъчи много.Вчера карах на жена ми пунтото и е голем кеф ръчната на барабан.

                        Коментар


                          #42
                          Колега ако мислиш да ги разкарваш драскай едно ЛС
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #43
                            x

                            много добра тема колега

                            Коментар


                              #44
                              Малко да възродя темата, че на мен ми предстои ъпгрейд на предни спирачки до 284 мм ще рециклирам апаратите по челния опит на Иван. Исках да попитам дали има спрейове в сив цвят. Не сребрист, а сив - нещо подобно или малко по-тъмно.И гресите бих искал да попитам откъде ги е взел колегата и каква еонази в бялата опаковка. Как точно се води?
                              _______
                              146 JTD

                              Коментар


                                #45
                                И аз мисля да минавам от барабан на диск от Браво 2.0 20V, хиляди благодарности на колегата 1115, че е направил тази уникална тема!Но мисля, че нали тези дискове ги слагаме да спира колата много по-добре, а не да дърпаме ръчни в завоите Ако ги махаш кажи една цена на лично да ги взимам!

                                Коментар

                                Working...
                                X