Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране, боядисване и монтаж на задни дискови спирачки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Е как не му трябва? Доколкото знам, моста за барабанни спирачки е различен от моста за дискови спирачки заради захвата на спирачните апарати. Всички така твърдят. Грешат ли, или зависи от модификацията на колата?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #77
      Synthy написа:
      Е как не му трябва? Доколкото знам, моста за барабанни спирачки е различен от моста за дискови спирачки заради захвата на спирачните апарати. Всички така твърдят. Грешат ли, или зависи от модификацията на колата?
      Няма разлика в моста, а в това ,което е нанизано по оста на главината.

      Коментар


        #78
        Хъм.. това значи (едно лирично отклонение), че на следващата смяна на барабани и накладки при мен, ще си сложа дисковете от старата кола (комплект дискове с накладки на 1000км, продават се между другото ). Ама много хубаво нещо ми каза значи, че мостовете са еднакви
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #79
          Synthy написа:
          Хъм.. това значи (едно лирично отклонение), че на следващата смяна на барабани и накладки при мен, ще си сложа дисковете от старата кола (комплект дискове с накладки на 1000км, продават се между другото ). Ама много хубаво нещо ми каза значи, че мостовете са еднакви
          Не знам дали са еднакви, но няма нужда да се сменя моста, за да се монтират дискове. За сверка моята кола, например.

          Коментар


            #80
            Synthy1115 нали точно това е направил.Преминава от барабан към диск без да сменя моста.Е и аз го правя същото.Същите части които има той, имам и аз.апарати (ревизирани с нови комплекти гумички и боядисани)дисковенакладкижилапланкитънките шайбипредпазните ламаринитръбичките от моста донормъркучетаЕй тези неща като ги има човек и почва с играта.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #81
              radoslavp написа:
              Ръба документирал събитието трябва да съм аз. Дано снимковия материал ви хареса, а и направеното. Скоро очаквайте монтаж на предни четирибутални Brembo апарати и рециклиране на предни дискови спирачки я на Stilo, я на Господ знае какво.
              Къде да гледаме и надъхваме, четем и тн?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #82
                Jimy написа:
                radoslavp написа:
                Ръба документирал събитието трябва да съм аз. Дано снимковия материал ви хареса, а и направеното. Скоро очаквайте монтаж на предни четирибутални Brembo апарати и рециклиране на предни дискови спирачки я на Stilo, я на Господ знае какво.
                Къде да гледаме и надъхваме, четем и тн?
                И мен ме интересува това - някъде има ли тема за ремонт на предни апарати, така хубаво документирано както тук?
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #83
                  pecata написа:
                  Днес и аз си набавих последните части необходими ми за конверсията от барабан към диск.Остава ми да купя само ремонтните комплекти гумички.Апаратите ми обаче не са при мен и немога да премеря буталцето за да знам какъв размер ремонтен ми трябва.Това са ми апаратите:От типо 2.0 8V са. Някой ако има под ръка такъв апарат нека премери фито на буталото.Продават се ремонтни комплета с 2 размера фи 36 и фи 38.
                  Колега ако си разглобил спирачния апарат от типото даи малко инфо как става номера , че на моето не му държат добре спирачките а незнам как да го разглобя.

                  Коментар


                    #84
                    Въпрос относно подмята на задните тръбички ? Кво значи подменят сетръбичките с такива от кола със дискови спирачки ? Смисъл тя трабичката тръгва от спирачната помпа и стига до ... спирачния апарат? Тва ли имате предвит или ? Някъв шанс спирачния маркуч да се навие на старата тръбичка ?Щото Другото съм си го набавил ама за тръбичките не ми доиде наум , и са ше пада пак голямото търсене пффф как ма е яд Тва от къде подменяте тръбичката ... цялата или от кантара ?
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #85
                      За каква кола питаш?EDITОриентирах се от другата тема, в която си писал. При Браво/а имаш тръбичка от помпата до лагера на задния носач, от там маркуч, след това друга тръбичка по носача до главината, и после пак маркуч до спирачния апарат. Не вярвам при Пунто да е различно. Аз бях взел тръбичките от моста с дисковете, но не ги ползвах, беше напълно излишно, използвах моите, като ги откачих от спирачния цилиндър на барабанните спирачки, и ги закачих за стойката на дисковите. След това навих маркуча към апарата. Освен ако няма някаква колосална разлика, и при теб би трябвало да е така.
                      Fiat_Punto11 написа:
                      Тва от къде подменяте тръбичката ... цялата или от кантара ?
                      Нито едно от двете. Тръбичката, за която става дума, е от лагера на носача, до главината. Има-няма две педи.

                      Коментар


                        #86
                        tomny написа:
                        За каква кола питаш?EDITОриентирах се от другата тема, в която си писал. При Браво/а имаш тръбичка от помпата до лагера на задния носач, от там маркуч, след това друга тръбичка по носача до главината, и после пак маркуч до спирачния апарат. Не вярвам при Пунто да е различно. Аз бях взел тръбичките от моста с дисковете, но не ги ползвах, беше напълно излишно, използвах моите, като ги откачих от спирачния цилиндър на барабанните спирачки, и ги закачих за стойката на дисковите. След това навих маркуча към апарата. Освен ако няма някаква колосална разлика, и при теб би трябвало да е така.
                        Много ти благодаря е това ме вълнуваше .... щом ти си ги навил и при мен ще стане. Понеже един колега каза ,че тва бил пиниза , и без тея тръбички апаратите били неизползваеми , но щом може да се навие маркуча на нормалата тръбичка Работата е добре ... А тея пущини с дисковите спирачки имат ли Кантар ? или ABS служи за тази цел да разпределя и спирачното усилие ...
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #87
                          Да, всичко е Plug&Play, нищо не се побългарява, просто откачаш тръбичката от спирачния цилиндър, извиваш я леко, за да я закачиш на стойката, и навиваш маркуча. Резбата е същата. Не вярвам при Пунто да е различно. Възможно е да видиш зор при развиването на старите тръбички. Използва се специалин ключ, прорязан звездогаечен, иначе с обикновен много лесно се заглаждат ръбовете, и стават неизползваеми. Става и със законтрящи клещи, пиниз, и смелост. Моята кола няма ABS, и има кантар. Такава беше и тази, от която взех спирачките

                          Коментар


                            #88
                            tomny написа:
                            Да, всичко е Plug&Play, нищо не се побългарява, просто откачаш тръбичката от спирачния цилиндър, извиваш я леко, за да я закачиш на стойката, и навиваш маркуча. Резбата е същата. Не вярвам при Пунто да е различно. Възможно е да видиш зор при развиването на старите тръбички. Използва се специалин ключ, прорязан звездогаечен, иначе с обикновен много лесно се заглаждат ръбовете, и стават неизползваеми. Става и със законтрящи клещи, пиниз, и смелост. Моята кола няма ABS, и има кантар. Такава беше и тази, от която взех спирачките
                            клещите ги имам , знам как става , сменял съм спирачната помпа с нова , тогава открих топлата вода сменях и еднто цилиндърче ... на челюстите , купих и още едно в последствие за другия барабан , ама така и него смених и са ше си седи ново , кво ше ги прая тея барабани после един бог знае БЛАГОДАРЯ ПАК
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #89
                              браво пич - много добре направено.
                              Е ТВА Е КОЛАTA

                              Коментар


                                #90
                                Колеги днес се хванах да почистя, раздвижа, измия и смажа задните ми апарати, които са почти същите като тези на снимките - моите са от модела с механиза за ръчна встрани... Имам затруднения с поставянето на зегерката, която държи механизма за ръчната в цилиндъра... някой ако може да сподели чалм някакъв или нещо друго, което да помогне...
                                Alfa 75 1.8 Turbo

                                Коментар

                                Working...
                                X