колеги имам проблем с буталцето на задните апарати проблема ми е че буталото неиска да се прибере до краи в местото му и ми пречи да сложа накладките кажете ми как да го бутна по навътре ,пробвах с въртене ама се прибира до едно положение а на другия апарат се прибра до долу като на снимките ще сам много плагодарен ако ми помогнете СПЕШНО че колата е на пътя пред нас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рециклиране, боядисване и монтаж на задни дискови спирачки.
Collapse
X
-
Здрасти колеги, имам следния проблем - задържа ми единият заден апарат, защото се е скъсало прахозащитното маншонче и сега съм закърпил положението с чистене и раздвижване, но се чудя дали продават комплекти както за апаратите от 146цата. Преди време бях питал за такива в Александър Ауто, но ми казаха, че не предлагат такова нещо'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Ах леле не ги питай тея, на мене ми казаха 100лв за един ремонтен комплект и то само с поръчка. Е вероятно ще е доставка директно от фиат, но ... айде мерси.Това е магазина, даже потвърждавам със следната актуална информация: ремонтен комплект за заден дисков апарат на Фиат Браво ХГТ е с цена 19лв и е наличен!1115 написа:Фирмата която продава ремонтните комплекти:Скорпион 13ул. "Цар Симеон" 165 тел. 831-01-48моб. тел. 0899 851 320СтраницаИмат огромен избор - дано си намерите това което търсите.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ето и координатите на фирма в Пловдив, която се занимава със спирачки и съединители, съответно продава всякакви части за ремонт на спирачни системи."...Пловдив - Магазин+сервизАдрес: ул. Младост 12Телефон: 032 644 319GSM: 0888 928 424GSM: 0888 928 485..."Магазина и сервиза са на едно място. До колкото успях да се усведомя, магазина им е много добре подсигурен с части за почти всички спирачни системи. По-специално за Браво ХГТ те са следните: р.к. за заден дисков апарат - 15лв; пълно рециклиране на същия - 50лв. Обаче това последното ми се струва нереално, защото в други фирми в Пловдив, занимаващи се с това ми говориха за цени от 60-85 лв/апарат.п.п. МНОГО ВАЖНО: понеже аз се захванах лично да си рециклирам апаратите искам да ви обърнавнимание на това, че ако искате да си запазите гумичките по апарата НИКОГА не ползвайте нафта за почистване!!! гумичките се разпадат в буквалния смисъл, моите беха скъсани и това не ме притесни особенно, още повече, че единия механизъм за ръчната ми бе неподвижен...е вече не е така, нафтата го "разкара" ; също много важно: първото с коетое хубаво да започнете е да проверите дали пробката за обезвъздушаване работи, дали се отвива и дали не е запушено нещо, предполагам има решение и за това, но все пак е важно, а и е условие за намаляване на цената на комплекта като цялоПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
idkedikov написа:Имам сериозни затруднения с ваденето на скобата , която държи механизъма вътре в цилиндъра.Къде се хваща отверката в случая - на жълтото или на червеното ?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Днес и аз си набавих последните части необходими ми за конверсията от барабан към диск.Остава ми да купя само ремонтните комплекти гумички.Апаратите ми обаче не са при мен и немога да премеря буталцето за да знам какъв размер ремонтен ми трябва.Това са ми апаратите:От типо 2.0 8V са. Някой ако има под ръка такъв апарат нека премери фито на буталото.Продават се ремонтни комплета с 2 размера фи 36 и фи 38.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар