Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за вентилирани дискове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за вентилирани дискове

    Здравейте, интересува ме дали Бравото ми 1,6 може да получи нови вентилирани дискове без да се сменят спирачните апарати. Мислех си за дискове, които са вентилирани на дупки отстрани, а не между двете повърхности като по този начин ще запазя дебелината от 12 мм. Опитах се да се разровя в нета, но без особен успех. А1 ми предлагат брембо вентилиран диск на канали 66 лева бройката, но ми се случи да видя колега с такива дискове, които след продължителната му употреба от каналите бяха останали само сенки и отново са се превърнали в обикновени плътни дискове. А и другото дори да сложа скъпи дискове и накладки от мненията във форума става ясно, че това не е гаранция за по - добро спиране. Колеги ще се радвам на помощта Ви
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Според мен няма, как да сложиш вентилирани дискове (сдвоени с процепи в средата) без да смениш спирачните апарати.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      не искам да са сдвоени, а същата дебелина като старата (12 мм), но да имат дупки за по - доброто охлаждане
      Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

      Коментар


        #4
        Тогава можеш,стига да си намериш такива и диаметърът да е същият.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Това са надупчени дискове!! Вентилирани са само тези дискове които посредата не са плътни а имат ребра!! А тези с улей на тях се казват прорязани!! За по-добро спиране само вентилирани и прорязани, надупечни не ти трябват!!! Мисля че може да сложиш вентилирани без да сменяш апаратите като се нагодява апарата, но трябва да питаш някой специалист!!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Е това вече е свестен отговор. Мерси колега Executer. А да питам щом прорязаните дискове и вентилираните са по - добри защо на най - мощните коли са надупчени или няма база за сравнение? А иначе за моите мисля да потърся колко струват нови спирачни апарати от Браво 1,8 ама там май отивам на много пари, защото ако трябва да се купува и нова помпа ....... отиде
            Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

            Коментар


              #7
              Колега ICI има теория за надупчените! Хубави са, но със времето се получават пукнатинки около дупките. Понеже той доста държи на доброто сприане, все пак Типото му е 300+ коня съм сколен да му вярвам!! :D Тези дискове не са за ежедневна употреба, а по-скоро за спорт и ги сменяш бързо бързо!! Може да потърсиш втора ръка апарати, помпата няма да трябва да я сменяш!! Евентуално ако прибавиш и задни дискове тогава може би ще се наложи!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                отзад няма да закачам барабаните, но пък и не ми се иска точно спирачни апарати втора употреба. А иначе ще гледам да савентилирани а не прорязани, защото както написах по - нагоре бях видял едни прорязани как от прорезите бяха останали само сенки. Та си мисля дали при продължителна опотреба от 30 - 40 хил км няма да стане точно така - прорязаните дискове да се превърнат в най - обикновени п;ътни дискове
                Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                Коментар


                  #9
                  Ако са некачествени сигурно така ше станат!! За нормално каране си вземи плътни вентилирани, точно както си се насочил! Ако вземеш апарати втора употреба се предполага че трябва да ги рециклираш, т.е. разглабяне, почистване, нови гумички и даже и боя! Сребриста термо боя за барбекюта върши чудесна работа, стават като от завода!!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Ок а дали са еднакво захващането на дисковете и спирачните апарати от Браво 1,8 с моето 1.6 Браво?
                    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                    Коментар


                      #11
                      Различни са апаратите и конзолите на вентилираните и плътните дискове!

                      Коментар


                        #12
                        Ясно, май няма начин как хем вълка да е сит хем агнето да е цяло. Днес се замислих и ми стана интересно относно прорязаните дискове - не се ли намалява площта на диска, съответно няма по - добри спирачни способности?
                        Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                        Коментар


                          #13
                          Re: Съвет за вентилирани дискове

                          dvoinikat написа:
                          А1 ми предлагат брембо вентилиран диск на канали 66 лева бройката, но ми се случи да видя колега с такива дискове, които след продължителната му употреба от каналите бяха останали само сенки и отново са се превърнали в обикновени плътни дискове. А и другото дори да сложа скъпи дискове и накладки от мненията във форума става ясно, че това не е гаранция за по - добро спиране. Колеги ще се радвам на помощта Ви
                          Щом са изчезнали каналите, значи че диска е изтънял и е време да се смени с нов.Кой каза че със спортни дискове и накладки не е по-добро спирането ?
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            ха ха! Не ici никой не е казвал, но си мислех логически, че щом има прорези на диска площта му на триене с накладката е по - малка и затова може би е спорно дали има много осезаем ефект. Това си мислех лично аз
                            Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                            Коментар


                              #15
                              Ефекта на прорезите е когато се наложи екстремно спиране, тогава се отделят газове от феродото които биват извеждани през каналите.Иначе при гладки дискове се получава въздушна възглавница и спирачният път нараства.Отделно при често прегряване на накладките каналите предпазват феродото от изпичане и глазиране, което също намалява коефициента на триене осезаемо.Иначе за реално увеличаване на спирачната сила се ползват рейсинг накладки.Подобрението е заради по-големият коефициент на триене спрямо нормалните от магазина Даже рейсинг феродото при загряване си увеличава коефициента на триене, докато нормалните накладки си го намаляват и се получава така неприятният ефект на вкаменен педал и неспиране.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X