Здравейте колеги.Случи ми се идна голама мизерия .Изкърти се едно желязо дето не му знам името и като отида в магазаин за авто части и им обясна какво ми трябва отговорът им е че не са чували за такова нещо.Става въпрос за Фиат Ритмо .За това въпросно желязо е захванат заден ляв амортисьор носач и барабан.Значи влиза амортисьорa в едно като тръба тя се счупи на две.Ако някой може да ми каже как се казава и къде мога да го намера това нещо ще съм му много благодарен. http://vbox7.com/play:20a068c4 качих видео ако някой иска да види как стана това ама клипа като се е конбентирал много се е збъгясъл.Може да се види горе долу
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голяма мизерия
Collapse
X
-
По-добре направи една свястна снимка! А тази част само по моргите! Ето тук колегата продава регата на части http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42864
-
Благодаря за съвета ама ритмото отзад е с независимо окчване смисъл няма заден мост да носачи.Ама няма значение вече то е било от амортисьора ,той се беше скършил долу на захвата.По случайност в един магазин за италиански части беше останал един и го купих. Все пак благодаря за обърнатото вниманиеНе опъвайте ръчни !!! Това само прецаква колата ви!!!
Коментар
-
Добре ся колата я оправих,нали смених амортисьора ама гумата остана разклечена.По принцип когато я вдигам на крик гумите се събират ама тая поправената във въздуха пак седи разклечена. За тоя проблем ако някой може да помогне ще съм му много благодаренНе опъвайте ръчни !!! Това само прецаква колата ви!!!
Коментар
-
zoltan88 написа:Добре ся колата я оправих,нали смених амортисьора ама гумата остана разклечена.По принцип когато я вдигам на крик гумите се събират ама тая поправената във въздуха пак седи разклечена. За тоя проблем ако някой може да помогне ще съм му много благодарен
Коментар
-
Ами значи новият амортисьор е с малко по-изместени отвори, двата долу на ухото. Ще трябва да разпробиеш горният отвор със свредло +2 или 3мм в зависимост колко трябва да се изправи колелото.Нанизваш по една дебела шайба 2-3мм от всяка страна на ухото на амортисьора и стягаш болта.Гласиш страничният наклон да стане като на другото колело и заваряваш с няколко точки шайбите към амортисьора за да няма вероятност от разместване.Този страничен наклон може да се регулира и с едни шайби на вътрешната ос на носача където се захваща за купето, но там корекцията е много малка.Виж първо захващането на стъблото на амортисьора горе на калника да не се е откъснало нещо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар