Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених спирачните апарати на типото отпред...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених спирачните апарати на типото отпред...

    днес ги смених обезвъздуших обаче за 10 км пак загряха не мн както преди ... тва нормално ли е
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    #2
    Не е нормално да загряват ако не използваш често спирачките. Проблема може да е от това че ти задържат цилиндърчетата, но след като си сменил спирачните апарати и пак е така, може да имаш запушване на спирачните маркучи, особенно ако не са сменяни скоро.

    Коментар


      #3
      peho написа:
      Не е нормално да загряват ако не използваш често спирачките. Проблема може да е от това че ти задържат цилиндърчетата, но след като си сменил спирачните апарати и пак е така, може да имаш запушване на спирачните маркучи, особенно ако не са сменяни скоро.
      нови са и те ... друго се замислих от старите апарати по самия диск има 2-3 места който задират... да мина ръба на накладката с раш пила такаче да го заобля
      Fiat Punto 1.4 gt turbo
      Ford Fiesta 1.3 new port

      Коментар


        #4
        и друг въпрос като е на крик и завартя самия диск абсолутно никво съпротивление не трябва да има нали ?
        Fiat Punto 1.4 gt turbo
        Ford Fiesta 1.3 new port

        Коментар


          #5
          hibryd написа:
          и друг въпрос като е на крик и завартя самия диск абсолутно никво съпротивление не трябва да има нали ?
          Не трябва да има никакво съпротивление

          Коментар


            #6
            Колеги, демек като се заварти самият диск - трябва да си е варти При мен не се варти - спира много бързо - все едно нещо опира някаде ...
            I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

            Коментар


              #7
              hibryd написа:
              и друг въпрос като е на крик и завартя самия диск абсолутно никво съпротивление не трябва да има нали ?
              Освен съпротивлението на маслото в скоростната кутия! Накладките само трябва да се "суркат" по диска без да оказват съпротивление!Ами на практика енергията която се абсорбира от дисковете при спиране на 1 тон маса, изобщо не е малка и в крайна сметка се превръща в толинна и се разсейва в околното пространство! Интензивното използване на спирачката води и до прегряване понякога!

              Коментар


                #8
                след смqна на накладките и не загубване на цqлата те4ност нуйно ли е да обезваздусчавам системата,и ако трqбва в каква последователност на колелата да го правq?Добре дошъл и като за начало прочети правилата на този форум.1.12. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата."Модераторски екип на fiat-bg.org"
                Fiat Brava 1.9D '97
                5.1l/100km

                Коментар


                  #9
                  А колега, какво ще рече, че си сменил спирачните апарати? Нови ли купи или взе на старо! Ако са на старо защо не им направи профилактика? Имаше една чудесна тема по въпроса!Поздрави!
                  Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                  Коментар

                  Working...
                  X