Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смених карето и светна лампата на ABS !!!! има продължение -

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смених карето и светна лампата на ABS !!!! има продължение -

    колеги някой имал ли е подобен проблем?

    #2
    и лампата в червено с знака внимание-!-

    Коментар


      #3
      dimi написа:
      и лампата в червено с знака внимание-!-
      провери нивото на спир. течност, огледай за течове!
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        течноста не беше мръднала но долях за всеки случай

        Коментар


          #5
          Едновременното светене на тези две лампи означава че е има повреда в модула за електронно разпределение на спирачното усилие и той не работи. Няма нищо общо с течове и спирачна течност. Най вероятно ще трябва да свалиш това каре, и да си вземеш такова за твоята кола Това или е за модел без АБС, или за другия модел АБС.щноВсъщност колко струва това каре? Само информативно - като купувах каре - 115 лева за модел с АБС, и 60 за модел без.

          Коментар


            #6
            78 лв като ми гарантираха че е за абс и няма друг модел

            Коментар


              #7
              Колега, изв. за ЛСто, не разбрах че си ти. Напиши ми на ЛС ВИН на колата, и ще ти кажа един номер, с който ще си търсиш карето, като най-напред звънни там откъдето си го купил, и провери дали за този номер ще ти дадат същото каре. Това е валидно ако не можеш сам да си изкараш номера на карето от ЕПЕРа

              Коментар


                #8
                оказа се че майсторите са счупили датчиците на абс около 110 лв единия

                Коментар


                  #9
                  колеги внимавайте! при мене стана от недоглеждане на продавачите в маг за авточасти на стамбалийски 155 и моя майстор-бяха повече от 100% сигурни че каретата който са ми дали са тези за моята кола и от там майстора и той не погледнал и .....-датчиците на абс счупени! и си викам добре сигурно са се счупили от старост купувам нови по 105 лв на бройка сложиха ми новите след което тичам до дунев за диагностика;от там като я закачиха излезе че ни то един от двата датчика не отчита никаква скорост;писна ми да се чудя каква може да е причината и отидох в аленсандър ауто - е там вече всичко стана ясно! каретата дето бяха за моя мод. се оказаха за друг мод. и чупят датчиците-равносметката е 4/105лв за дат.=420лв лагер с магнит който се е счупил в следствие на счупено парче от датчика 1/150лв работа 210лв в сервиза - 60лв на моя талантлив майстор еееее как щях да забравя и 70 лв полуоска някои майстори подлагат по странен начин крикове под колите който работят-не знам като реклама ли ще ви прозвучи но съм изключително благодарен на автосервиз АЛЕКСАНДЪР АУТО

                  Коментар


                    #10
                    dimi написа:
                    колеги внимавайте! при мене стана от недоглеждане на продавачите в маг за авточасти на стамбалийски 155 и моя майстор-бяха повече от 100% сигурни че каретата който са ми дали са тези за моята кола и от там майстора и той не погледнал и .....-датчиците на абс счупени! и си викам добре сигурно са се счупили от старост купувам нови по 105 лв на бройка сложиха ми новите след което тичам до дунев за диагностика;от там като я закачиха излезе че ни то един от двата датчика не отчита никаква скорост;писна ми да се чудя каква може да е причината и отидох в аленсандър ауто - е там вече всичко стана ясно! каретата дето бяха за моя мод. се оказаха за друг мод. и чупят датчиците-равносметката е 4/105лв за дат.=420лв лагер с магнит който се е счупил в следствие на счупено парче от датчика 1/150лв работа 210лв в сервиза - 60лв на моя талантлив майстор еееее как щях да забравя и 70 лв полуоска някои майстори подлагат по странен начин крикове под колите който работят-не знам като реклама ли ще ви прозвучи но съм изключително благодарен на автосервиз АЛЕКСАНДЪР АУТО
                    а на ’майстора ти’ няма ли да му кажеш координатите , за да се избягва отдалече?

                    Коментар


                      #11
                      Тея в тоя магазин на Стамболкийски са много зле...а и частите им са пълен боклук - личният ми опит обтегач и ролка на пистовия ремък се скапаха след 20000км....накладки предни и те толкова горе долу изкараха и започнаха да скърцат все едно че карам каружа....от както има магазин на AXM в София само от там пазарувам и за сега съм много довелн - всеки път като ида до като се убедим че часта наистина за моято кола не ми я дават.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        dimi написа:
                        и лампата в червено с знака внимание-!-
                        Според мен това е ръчната спирачка. За ABS-а непише ли ABS?
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          Колега vgeorgiev, не че нещо, ама 7-8 поста тема - да ги беше прочел , щеше да разбереш защо свети тази лампа. То и на някои врати пише "жени", ама вътре е кенеф.

                          Коментар


                            #14
                            Така... Сега и аз да споделя... Днес смених карето тъй, като колата ми дойде от Италия с каре, което не е за моята кола и датчика на АБС-а бе счупен. Иде реч за колите след октомври 98-ма т.е. второто поколение брави и бравовци. Предишният модел на АБС-а е на друг принцип. Та сагата ми бе дълга и искам да споделя, че да други колеги да не се опарят. Магазинът на Стамболийски въобще не искам да го коментирам, защото преди време, като ходих при тях и търсих лагер за главина с магнитни сепаратори тъй, като колата ми е с АБС те ме гледаха, като ударени и ми казаха,ч е такова нещо няма! Теглих им една и си купих лагер от представителство на SKF. Остана проблема с карето, в дупката в, която влиза датчика няма достатъчно място, т.е. карето влиза по-близо до лагера. Това, което на мен ми трябваше е да има по-дълго "чело" т.е. да има място за датчика между лагера и карето. В желание да си оправя АБС-а още преди три години ходих в магазина на Александър ауто за да си купя карето за моята кола. Взеха ми талона въведоха номер рама... дадоха ми едно каре. Отивам аз с него при майсторите, те разглобиха всичко и гледаха, като гръмнати! Карето, което ми баха дали беше с гребен за по-старите брави с АБС! Хайде обратно в магазина да им го връщам... а те ми викат "е стига бе човек, кви са тия майстори и ние, караме италиански коли". След тази случка се зарекох да не стъпвам и в този магазин, сега чат-пат си купувам само филтри от там. Зарових се в е-пер и разни други програми за да разбера за, какво иде реч. Оказа се, че карето е специфично за моделите след октомври 98-ма, няма гребен (разбира се) просто челото му е по-дълго. Отивам в Т&Н кар за да търся каре и ги питам дали имат каре за по-новият модел коли с АБС, а те ми викат "е те за старите и новите каретата са едни и същи". Аз пипитах, как така са едни и същи, като при новият модел АБС трябва да има място между карето и лагера а човека ми отговаря "аа... слага се една шайба"??? Определено ме отказаха с това инфо. След консултации с форума на axm-auto най-накрая се сдобих с точното каре от техния магазин! Днес го монтирах, сложих новият датчик, който един пич ми свали от неговата кола и... АЛИЛУЯ! :D
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар

                            Working...
                            X