Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Слаби спирачки"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Слаби спирачки"

    Днес ми се наложи да карам едно Браво 1.9 JTD а моето е 1.9 ТД Та като ми се наложи да натисна спирачката щях да "изляза през предното стъкло " защото си я натиснах силно както си натискам на моето браво и ми направи впечатление огромната разлика в спирачките на двете коли Накладките ми са нови(2300км) сменил съм и спирачната течност Защо ми са слаби спирачките Възможно ли е да имам запушване по спирачната система А въздух няма на 100% съм сигурен! А и сутрин сервото е изпуснало вакуума защото педала на спирачките е твърд докато не запаля?? Възможно ли е и от сервото да ми са слаби спирачките???
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Точно така трябва да ти е сервото както е в твоя случай,според мен разликата идва от накладките,има много марки на пазара,и по скъпи и по евтини и при всички има някъква разлика.Карай си колата и си свиркай.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      ако натискаш СИЛНО - трябва да суркашза проба - някъде на чисто , карай с около 20 км/ч и СКОЧИ на спирачките - виж дали ВСИЧКИ гуми ти суркат - ако не - оправяй проблемните, може да е:накладки,кантарче заден мост,задни накладки барабани,дисковемаркучисерво нещо да изпуснах

      Коментар


        #4
        u_bo написа:
        нещо да изпуснах
        да- днес ми казаха че е от спирачната помпа(тази дето е захваната с две гайки за сервото)изпускали гумичките и затова създава по-слабо налягане а оттам и по-слаби спирачки :D ама е много "завряна" и не ми се сменя-колата е с ABS ще карам така докато напълно не откажат пък после ще му мисля
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #5
          maxuel82 написа:
          ...ще карам така докато напълно не откажат...
          Само гледай да не е със 150 по магистралата...
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            maxuel82 написа:
            u_bo написа:
            нещо да изпуснах
            да- днес ми казаха че е от спирачната помпа(тази дето е захваната с две гайки за сервото)изпускали гумичките и затова създава по-слабо налягане а оттам и по-слаби спирачки :D ама е много "завряна" и не ми се сменя-колата е с ABS ще карам така докато напълно не откажат пък после ще му мисля
            батка според мен е лоша идеята да караш така докато савсем не откажат :D да не се лишиш от хубавата си колица

            Коментар


              #7
              Интересното е, че и мойте напоследък трябва по-силно да ги натисна, че да започне да спира...всичко това се полуи след като сменях дискове и накладки - педни....в началото спираха много добре, но сега като че ли се втвъеди педала...възможно ли е и при мен проблема да е в тая помпа?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Колеги при мен като я запаля сутрента не дава да го докосна....но след оклоло 20 30 мин. каране и спирачките отслабват(не че не спират)...спират но не както в началото...на какво се дължи това

                Коментар


                  #9
                  maxuel82 написа:
                  u_bo написа:
                  нещо да изпуснах
                  да- днес ми казаха че е от спирачната помпа(тази дето е захваната с две гайки за сервото)изпускали гумичките и затова създава по-слабо налягане а оттам и по-слаби спирачки :D ама е много "завряна" и не ми се сменя-колата е с ABS ще карам така докато напълно не откажат пък после ще му мисля
                  По скоро ако ти изпускат тези гумички педала ти ще е мек и ще хлатва без да има някакав ефект и ще се налага да помпиш.А някой замислял ли се е да провери(да измери) налягането на вакуум помпата,което е със знак (-)?
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    4api написа:
                    Колеги при мен като я запаля сутрента не дава да го докосна....но след оклоло 20 30 мин. каране и спирачките отслабват(не че не спират)...спират но не както в началото...на какво се дължи това
                    ниско качество накладки.... или МНОГО вода във спирачната течност --> кипва и става ’еластична’

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      По скоро ако ти изпускат тези гумички педала ти ще е мек и ще хлатва без да има някакав ефект и ще се налага да помпиш.А някой замислял ли се е да провери(да измери) налягането на вакуум помпата,което е със знак (-)?
                      Ами може да не са изпуснали напълно но все пак пропускат по малко защото като натисна педала той "потъва" до едно положение но не спира да си ’потъва" помалко докато не стигне до края?? аз мисля че ако всичко е наред педала трябва да "потъне" до някакво положение и после да спре да пропада ако помпата държи налягане : Но дали е така вие ще кажете? А КАК СЕ ПРОВЕРЯВА ВАКУУМА НА ВАКУУМ ПОМПАТА? И КОЛКО ТРЯБВА ДА Е КАТО СТЙНОСТ |
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #12
                        maxuel82 написа:
                        ...като натисна педала той "потъва" до едно положение но не спира да си ’потъва" помалко докато не стигне до края.... |
                        пич , МОЛЯ ТИ СЕ - кажи къде караш - да избягвам тез пътища !!!явно ти не цениш своя живот... и този на другите, което е по-лошото.

                        Коментар


                          #13
                          maxuel82 написа:
                          Ами може да не са изпуснали напълно но все пак пропускат по малко защото като натисна педала той "потъва" до едно положение но не спира да си ’потъва" помалко докато не стигне до края?? аз мисля че ако всичко е наред педала трябва да "потъне" до някакво положение и после да спре да пропада ако помпата държи налягане : Но дали е така вие ще кажете? А КАК СЕ ПРОВЕРЯВА ВАКУУМА НА ВАКУУМ ПОМПАТА? И КОЛКО ТРЯБВА ДА Е КАТО СТЙНОСТ |
                          Не зная дали до сега си карал помпа с изтървали гумички но това което описваш не е изтървала помпа.Или си се надъхал да имаш спирачките на JTD,което трудно ще стане,защото спирачната система и ABS са различни,или не си с особенно качествени накладки и дискове.А налягането се мери с манометър за обратно налягане(специален е и го има в добрите сервизи) и стойноста му е от -1 до -2,5 бара в зависимост от автомобила.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            не гоня спирачките на JTD-то просто виждам че мойте не са много наред а иначе имам ABS който си работи за сега перфектно :D ще взема да сменя спирачната помпа тази седмица та да видя дали ще има ефект
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар

                            Working...
                            X