Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на амортисьори - резултати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тест на амортисьори - резултати

    Колеги, на долните снимки са резултатите от теста на амортисьорите който си направих преди малко. Не съм сигурен как точно да се четат резултатите, ама има едни числа, едни графики, не знам дали ще се видят на тези снимки.И имам нужда от помощ за превод на следния текст (написан под резултатите) : (Машинен превод не ща, ако някой знае немски добре,моля за помощ! )Die Dampfleistung Ihres Fahrwerks an der VA ist in Ordnung.Die Dampfleistung Ihres Fahrwerks an der HA nahert sich der Leistungsgrenze. Beraten Sie sich mit Ihrer. Werkstatt!Wir Empfehlen SACHS-Sto&dampfer fur hochste Sicherheitsanspruche.Um weitere mogliche Verschlei&-Antsatze zu erkennen, lassen zie eine Sichtkontrolle durchfuhren.
    Прикачени файлове

    #2
    Без да превеждам виждам от графиките ,че предните са ти в нормата все още.Заден десн вече си заминава ,а левия и той е на път да сдаде багажа.Най отгоре има едни квадратчета зелено,жълто и червено сътоветно графиките са по същия начин.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Бих искал да коригирам Торнадо, че заден десен е за смяна, ако иде в червеното се води изпуснал. Колкото по-малко се отклонява графиката в страни, толкова по-успешно амортисьорите погасяват колебанията.

      Коментар


        #4
        Airfan написа:
        Бих искал да коригирам Торнадо, че заден десен е за смяна, ако иде в червеното се води изпуснал. Колкото по-малко се отклонява графиката в страни, толкова по-успешно амортисьорите погасяват колебанията.
        Натоварването постоянна величина ли е по време на тестването.Защото ако е така съм съгласен ,че графиката трябва да не се отклонява много от средата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Airfan написа:
          Бих искал да коригирам Торнадо, че заден десен е за смяна, ако иде в червеното се води изпуснал. Колкото по-малко се отклонява графиката в страни, толкова по-успешно амортисьорите погасяват колебанията.
          Натоварването постоянна величина ли е по време на тестването.Защото ако е така съм съгласен ,че графиката трябва да не се отклонява много от средата.
          Тестът започва с леки, но чести вибрации, които се усилват до доста силни и чести в средата на диаграмата, последвани от силни, но по-нарядко, а накрая от слаби и нарядко. За това в средата отклоненията са най-големи, защото силите действащи върху амортисьора са най-големи. Имам диаграма на здрави и на износени амортисьори точно от същия тип машина, ако ги намеря, мога да ги сканирам да ви покажа - формата на задните е същата, но с доста по-малка амплитуда. Виж мен лично предните ме притесняват. Въобще не ми харесва формата, но в момента не мога да кажа дали е от машината или нещо по окачването.

          Коментар


            #6
            Мисля че вибрациите променяха честотата си, и в един момент спираха, а колата продължаваше да се клати. И аз така ги разтълкувах графиките, но ми се искаше и превод...

            Коментар


              #7
              Die Dampfleistung Ihres Fahrwerks an der VA ist in Ordnung. Резултатите от натоварването на вашите амортисьори - предна линия в ред.Die Dampfleistung Ihres Fahrwerks an der HA nahert sich der Leistungsgrenze. Резултатите от натоварването на вашите амортисьори - задна линия се доближава до минималната граница. Beraten Sie sich mit Ihrer. Werkstatt! Посъветвайте се с вашия сервиз.Wir Empfehlen SACHS-Sto&dampfer fur hochste Sicherheitsanspruche. Ние препоръчваме Закс амортисьори при по-високи изисквания към сигурността.Um weitere mogliche Verschlei&-Antsatze zu erkennen, lassen zie eine Sichtkontrolle durchfuhren. За да се разбере причината за износването трябва да се извърши визуален контрол.Не претендирам превода да е абсолютно точен. Дано съм бил полезен.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар


                #8
                hit-ko е казвал, че тези машини доста трудно се калибрират и дори на чисто нови амортисьори понякога дават, че са за боклука. Даже не знам кой колега разправяше, че след като ги сменил и пак ходил на стенд показало, че са за смяна
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар

                Working...
                X