Я се ослушай и в лагерите на амортесиорите.При навиване на волана се чува отчетливо пукане,щракане(хрупане).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пукане от предницата
Collapse
X
-
dimmX написа:Я се ослушай и в лагерите на амортесиорите.При навиване на волана се чува отчетливо пукане,щракане(хрупане).Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Airfan написа:Аз незнам. Обаче гледах как ми ги тестваха моите - дадох на скорост и ми лашкаха колата напред назад и гледаха отдолу. Същата процедура я направиха и с дръпната ръчна спирачка.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:dimmX написа:Я се ослушай и в лагерите на амортесиорите.При навиване на волана се чува отчетливо пукане,щракане(хрупане).now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Днес ходих на обстоен преглед при поредните майстори....30 мин гледахме и зяпахме от къде идва, но няма грам луфт или чукване като е вдигната на крика или като е на място....единствено при потегляне с завит волан, което няма как да стане на канала....последната версия е каре, но трябва още да покарам за да се разбере наистина дали е от там....правихме и реглаж на предницата, поради смяната на носачите и поради неистовото желание на колата да завива надясно....там установихме, че левият вътрешен накрайник е доста крив и все пак завършихме реглажа с него...майсторът каза че за сега може и така да кара....от там се появи още една въпросителна - той каза, че е възможно кривият накрайник да натоварва нещо и от там да идва пукането....Изключително съм доволен от реглажа - колата отново дърпа леко надясно, но минимално, за ралика от всички други реглажи на които съм ходил...На друите места ме бяха наплашили, че шенкелът ми е изкривен и не е в нормите, но този майстор нагледно ми показа какво показва апаратурата и се оказа, че изместването на дясното ми колело е в нормите - 43 минути....каза че шенкел се сменя при разлики над 1 градус....та така с мойте проблеми - при развитие и евентуално решение на проблема пак ще пишаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При мен има почти същите симптоми. При потегляне се чува пропукване в предницата, а ако тръгна с повече газ се налага да я укротявам с леки маневри за да влезе в правия път. Сменени са носачи и беалетки, но не помогна, но те така или иначе си бяха за смяна. Случи ми се да карам над 200 км и след прехода пукането беше едва доловимо, като поизстина колата и пак същото! Какви са симптомите на заминаващо каре?Колата е купе 1997г. 1.8 атмосферен!
Коментар
-
Flex написа:При мен има почти същите симптоми. При потегляне се чува пропукване в предницата, а ако тръгна с повече газ се налага да я укротявам с леки маневри за да влезе в правия път. Сменени са носачи и беалетки, но не помогна, но те така или иначе си бяха за смяна. Случи ми се да карам над 200 км и след прехода пукането беше едва доловимо, като поизстина колата и пак същото! Какви са симптомите на заминаващо каре?Колата е купе 1997г. 1.8 атмосферен!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Да вдигна темата от праха. Преди няколко дни най-накрая ми остана време да закарам колата на сервиз. Оказа се че всички пукания и хлопания при мен бяха от развити винтове по предницата. Сега колата ми е буквално стегната. Браво на хората от сервиза до Шела на ул. Христо Смирненски във Варна - разбират от фиатки. Препоръчвам!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар