Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пукане от предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сменят се лесно и са евтини. Смени си само лявата ако не ти се дават пари.

    Коментар


      #17
      И на мен така нещо взе да ми пука!!! При спиране и при тръгване самоИскам да попитам защо сменяте целия носач,ами не само частите по него? Или излиза по изгодно
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #18
        PaUnOff написа:
        И на мен така нещо взе да ми пука!!! При спиране и при тръгване самоИскам да попитам защо сменяте целия носач,ами не само частите по него? Или излиза по изгодно
        Ти как си сменяш шарнира, примерно?

        Коментар


          #19
          Днеска купих ляв носач ОКАП+биелетка(някаква италянсака)....другата седмица ще ги сменям.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Смених двата носача с нови - ОКАП...нях купил и две биалетки, но се оказа че няма смисъл да се сменят...така че ми останаха в багажника ....впечетления - колата се държи доста по-стегнато...волана стана малко по-директен и някои похлопвания изчезнаха...десният носач нямаше никаква нужда да го сменям, но понеже искам и двата да са ОКАП и за това го смених....ИНтересното е, че еднократното пукана с леко завит волан не изчезна ....изчезна пукането при рязка смяна на посоката, но това при тръгване остана....всичко по предницата е прегледано - няма никакви проблеми....всичка тампони на двигателя са здрави....така че съмненията за носачи, накрайници тампони на двигателя изчезват.....амортисьорите са сменяни заедно с тампоните на макферсона - интересното е, че пукането идва от горната част на амортисьора - точно където се захваща за купето....забравих да спомена, че и пружините са проверени и са ок.....някакви идеи
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Re: Пукане от предницата

              Geraka написа:
              От известно време при навит волан и при тръгване нещо от предницата пука...все едно се намества...същото се случва и при рязка завиване...имам съмнение, че са кормилни щанги....някакви идеи?
              На твоето окачване нямаш кормилни щанги.Същият проблем го имах на предната ми Алфа 145,която е със същото окачване като твоето и се оказаха сериозно скъсан заден тампон на носач,но не помня кой беше точно.Аз дори се съмнявах тогава в амортисьор,но се оказа нещо далеч по елементарно.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                А как завива като няма кормилни щанги????

                Коментар


                  #23
                  Може би има впредвид кормилни накрайници ....Сега покарах колата пак.....пукането е ясно изразено при тръгване със завит волан....особено при лашкане напред-назад....Дали наистина може да е нещои от задницата?...по принцип ми се струва, че леко се е разкрачила и знам, че има едни ремонтни комплекти за нея
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #24
                    При всички положения имаш накрайници още познати под името щанги, просто принципа е еднакъв.

                    Коментар


                      #25
                      Geraka написа:
                      Мда...еднократно...мисля, че варианта с карето го изключваме, понеже при напълно навит волан и плавно тръгване не се получава.
                      Точно в този случай карето не се изключва.И точно в този случай е 90% каре.

                      Коментар


                        #26
                        Stefan Hadjov написа:
                        Geraka написа:
                        Мда...еднократно...мисля, че варианта с карето го изключваме, понеже при напълно навит волан и плавно тръгване не се получава.
                        Точно в този случай карето не се изключва.И точно в този случай е 90% каре.
                        Когато колата е вдигната на крик и окаачването е олекнало не се чува нищо при въъртене на колелото с навит волан....пукането е все едно нещо се намества и то само когата колата си е стъпила на колелата
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #27
                          Прилагам една снимка на един колега...та ето го задният мост:http://photo-zona.net/images/user315....JPGНякой ще ми каже ли кои точно тампони на задницата говорите?
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #28
                            Точно на мястото на монтажа на моста към купето има тампони. Виждат се като погледнеш над задната гума, а на снимката са малко по-напред от пружините и стърчат нагоре.

                            Коментар


                              #29
                              Мда...сега ги забелязах - има заден и преден тампон на задният мост....сега въпросът е може ли от някой от тях да пука така?
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #30
                                Аз незнам. Обаче гледах как ми ги тестваха моите - дадох на скорост и ми лашкаха колата напред назад и гледаха отдолу. Същата процедура я направиха и с дръпната ръчна спирачка.

                                Коментар

                                Working...
                                X