колеги аз днес се /РОДИХ/ след смяна на задни спортни пружини със стандартни поради причина трябваше да ги сменя в М КОМПЛЕКТ 33 ми ти смениха за 20 минути купих ги от ИТАЛЯНЕЦА за 20 лв бр и слагане за 15 лв на бр смених и гумените уплътнения от горе и долу сега колата е като истинска не знам какво им харесват на спортните освен че в завоите са по стабилни ама возят по твърдо -друса колата се вдигна с около 4 см толкова си е разликата между едните и другите по принцип сега остава и предните да сменя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на задни спортни пружини с обикновенни на ПУНТО М1
Collapse
X
-
пружини
мойте са червени има и сини и жълти познават се че спортните имат повече витки 8 първите 3 са монго на гъсто а обикновенните са 5 ама са по на рядко моята кола стоеше с 4 см по ниско от другите ПУНТОВЦИ около гумата няма никакво място дори малко е вътре в калника а с обикновенните може да си сложиш ръката ето от сините модел вижда се горните витки са на гъсто угре ще снимам моите
Коментар
-
Мерси, за инфото. Само незнам, дали когато са на колата пружините ще могат да се видят дали първите няколко за по нагъсто, но поне може да се преброи колко пъти са навити. Иначе по спомен и моите червенееха и ако по логика цветните са спортни значи и аз май ще ги сменявам, защото има чувството, че ниско стои колата отзад, а и вози по твърдо отколкото съм виждал на други Пунто.Фиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
-
:D Аз пък съм си мн доволен от спортното окачване.Преди нова година сменях задни амортисиори,но проблема с лашкането по завоите не се реши.стигна се дотам че реших да сложа спортни пружини.това беше последната ми надежда и за мое учудване вси4ко приклиучи.така че даваите смело и не се чудете.които турси стабилност на него не му трябва комфорт :P
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар