Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекомерно твърд педал преди запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И при мен се получава, споко :D
    Grande Punto 1.3 75 hp
    Croma 1.9 Multijet 150 hp

    Коментар


      #17
      staik написа:
      И при мен се получава, споко :D
      Аз съм си споко, но ми е неудобно, неприятно, а и обичам всичко да ми е напълно изправно.

      Коментар


        #18
        При мен така е откакто съм я купил. Не ми прави впечатление. Обаче като се стопли съм решил да изследвам проблема.

        Коментар


          #19
          хайде и аз да се оплача от същото, като я купих колата нямаше проблен но сега е така. само че не ми губи вакуум веднага ами примерно когато колата е стояла цяла нощ без да работи. иначе си спира добре. като имам време и разчастя радиаторчето за парното ще се огледам и за тази клапичка и съответно пукнатини по маркучите. следя и аз темата с интерес.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #20
            Тъпото при мен е, че се самооправи 2-3 дни по-късно. Другата седмица имам път към Бургас и имам записан час (пардон - ден ) при Христо и ще му споделя за проблема. Ако каже - ще сменя превантивно каквото трябва, за да не се потретва този проблем.

            Коментар


              #21
              Също така превантивно си води и записки, за да споделиш после и на нас.

              Коментар


                #22
                При мен проблемът най-вероятно е отстранен Подмених маркучът, който излиза от електрическия клапан за ЕГР, и влиза в металната тръбичка над колекторите. Старият беше много нацепен, и предполагам че от там ми е изпускало вакуума. Сега с новия още с първото палене педалът си беше супер мек! Определено решението е внимателна проверка на всички маркучета, и подмяната им. Въпросният маркуч подмених с маркуч за бензин с отвор 6 мм. Изглеждаше ми малко хлабав, но може и да го стегна с някоя скобка, или телче. Утре ще споделя още впечатления, но ако 3-4 пъти поред е мек, значи вече е ок. Колко елементарно, а не съм го пипнал 2 г. почти.

                Коментар


                  #23
                  колеги и аз имам тоя проблем откакто имам колата и е малко кофти .имам една "джаджа " в средата задната 4аст на двигателя под предното стъкло на гредата .от него излизат 2 маркучлета и 1-то се излиза и е нацепено и наставено. може ли от това нещо (мисля че е клапанче )??????? ще кача утре след работа снимка

                  Коментар


                    #24
                    Колега , Точно затова говоря в предния си пост, ще кача и аз снимки утре, да видиш как съм го направил, то не че е нещо особено де, просто смених маркуча. И моят беше много нацепен, а това дето му викаш джаджа, е елктроклапана на ЕГР .

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Колега , Точно затова говоря в предния си пост, ще кача и аз снимки утре, да видиш как съм го направил, то не че е нещо особено де, просто смених маркуча. И моят беше много нацепен, а това дето му викаш джаджа, е елктроклапана на ЕГР .
                      колега и аз точно тва си помислих че е .мерси ,че ми отвори очите .

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        При мен проблемът най-вероятно е отстранен
                        Греда! (Или както вика 1 мой колега който не може да казва Р - "Гъеда!" Тази сутрин педалът беше твърд. Сега след малко пак излизам, и ще го следя отново. Може би снощи е станало съвпадение че педалът беше мек веднага след като смених маркучето. Другият вариант е че за 2-3 часа не изпуска вакуума, но като изстине двигателя, тогава отнякъде отпуска и изтича. Ще го пристегна днес с някакви скобичкки, на едн ото място не ми държи добре новият маркуч, там дето влиза в металната тръбичка. Ако проблемът се корени в този маркуч, значи там е точното място.

                        Коментар


                          #27
                          аз прегледах моите маркучета и изглеждат ОК, очаквам с нетърпение да качите снимки на това клапанче че не го намирам. аз съм с АБС и не мога да вида отгоре точно какви и къде отиват всички маркучета от сервото. и при мен вакуума се губи след 2-3-4 часа не веднага. предполагам че или е клапанчето което вече не уплътнява добре или някоя съвсе малка пукнатина от некъде. и аз следя по мойта от къде може да е и ще пиша.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #28
                            Само че глей ся - ние с тебе се вакуумираме по различен начин - Ние имаме помпа, а ти нямаш, ама имаш едно клапанче, обикновено в него е проблема. Имаш ли ЕГР ? Слънцето малко е прецакало снимката, ама се вижда. В ел.клапана на ЕГР маркучето влезе добре, плътно, но в долната част беше много хлабаво, и го стегнах с една скобичка, както се вижда, посочил съм с отверттката. Обаче все още педалът е твърд при палене, но след стягането не съм палил повторно, за да разбера със сигурност. Пристегнах и скобата на изходния маркуч на вакуум помпата, че нещо не ми се стори добре, пък ще видим. Следващата стъпка е сваляне на вакуумния резервоар, (кутийката под скобата), май се държи на 1 болт, който се вижда точно вдясно на скобата.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Бравото ми е така от както съм го купил и съм абсолютно сигурен, че е нормално да е така.Сутринта като паля колата (стояла е 6-7 часа през нощта) педала е твърд, има ход от около 1-1,5см(предполагам че това е луфт на жилото) и надолу не може повече, но колата застопорява на мястото, което е (демек спирачките стягат).Точно в момента на завъртане на ключа, и стартирането на двигателя педала рязко омеква, и пропада надолу до положение достатъчно за да застопори колата намясто.Тръгвам за работа, спирам гася колата, педала е всеоще толкова мек колкото и при работещ двигател, след 8 часа след като си тръгна от работа, педала продължава да е толкова мек преди да съм запалил, като при нормален режим на работещ двигател на колата.Странното е, че се втвърдява през нощта... може би промяната на температурата(през нощта по-ниски температури) на течността влиаят по някакъв начин, но във никакъв случай не мога да кажа, че дори с твърд педал колата не спира, държал съм я на 12% наклон и не е трепвала.....Незнам колеги според мен, мойта е наред вие си правете изводите от това, какво поведение показват вашите коли...
                              Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                              Polo 1.0, юли 1997г.

                              Коментар


                                #30
                                topuzko написа:
                                при мен се получава ако напомпак спирачката при изгасена кола
                                Да, тогава се получава. За целта пали на ръчна и нулева, след което спирачката ти ще се включи.Нормално е като не работи двигателят, да няма и хидравлика.Все пак с много усилие върху педала можеш да намалиш/спреш и без хидравлика.

                                Коментар

                                Working...
                                X