И при мен се получава, споко :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекомерно твърд педал преди запалване
Collapse
X
-
хайде и аз да се оплача от същото, като я купих колата нямаше проблен но сега е така. само че не ми губи вакуум веднага ами примерно когато колата е стояла цяла нощ без да работи. иначе си спира добре. като имам време и разчастя радиаторчето за парното ще се огледам и за тази клапичка и съответно пукнатини по маркучите. следя и аз темата с интерес.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
При мен проблемът най-вероятно е отстранен Подмених маркучът, който излиза от електрическия клапан за ЕГР, и влиза в металната тръбичка над колекторите. Старият беше много нацепен, и предполагам че от там ми е изпускало вакуума. Сега с новия още с първото палене педалът си беше супер мек! Определено решението е внимателна проверка на всички маркучета, и подмяната им. Въпросният маркуч подмених с маркуч за бензин с отвор 6 мм. Изглеждаше ми малко хлабав, но може и да го стегна с някоя скобка, или телче. Утре ще споделя още впечатления, но ако 3-4 пъти поред е мек, значи вече е ок. Колко елементарно, а не съм го пипнал 2 г. почти.
Коментар
-
колеги и аз имам тоя проблем откакто имам колата и е малко кофти .имам една "джаджа " в средата задната 4аст на двигателя под предното стъкло на гредата .от него излизат 2 маркучлета и 1-то се излиза и е нацепено и наставено. може ли от това нещо (мисля че е клапанче )??????? ще кача утре след работа снимка
Коментар
-
ogi28b написа:Колега , Точно затова говоря в предния си пост, ще кача и аз снимки утре, да видиш как съм го направил, то не че е нещо особено де, просто смених маркуча. И моят беше много нацепен, а това дето му викаш джаджа, е елктроклапана на ЕГР .
Коментар
-
ogi28b написа:При мен проблемът най-вероятно е отстранен
Коментар
-
аз прегледах моите маркучета и изглеждат ОК, очаквам с нетърпение да качите снимки на това клапанче че не го намирам. аз съм с АБС и не мога да вида отгоре точно какви и къде отиват всички маркучета от сервото. и при мен вакуума се губи след 2-3-4 часа не веднага. предполагам че или е клапанчето което вече не уплътнява добре или някоя съвсе малка пукнатина от некъде. и аз следя по мойта от къде може да е и ще пиша.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Само че глей ся - ние с тебе се вакуумираме по различен начин - Ние имаме помпа, а ти нямаш, ама имаш едно клапанче, обикновено в него е проблема. Имаш ли ЕГР ? Слънцето малко е прецакало снимката, ама се вижда. В ел.клапана на ЕГР маркучето влезе добре, плътно, но в долната част беше много хлабаво, и го стегнах с една скобичка, както се вижда, посочил съм с отверттката. Обаче все още педалът е твърд при палене, но след стягането не съм палил повторно, за да разбера със сигурност. Пристегнах и скобата на изходния маркуч на вакуум помпата, че нещо не ми се стори добре, пък ще видим. Следващата стъпка е сваляне на вакуумния резервоар, (кутийката под скобата), май се държи на 1 болт, който се вижда точно вдясно на скобата.
Коментар
-
Бравото ми е така от както съм го купил и съм абсолютно сигурен, че е нормално да е така.Сутринта като паля колата (стояла е 6-7 часа през нощта) педала е твърд, има ход от около 1-1,5см(предполагам че това е луфт на жилото) и надолу не може повече, но колата застопорява на мястото, което е (демек спирачките стягат).Точно в момента на завъртане на ключа, и стартирането на двигателя педала рязко омеква, и пропада надолу до положение достатъчно за да застопори колата намясто.Тръгвам за работа, спирам гася колата, педала е всеоще толкова мек колкото и при работещ двигател, след 8 часа след като си тръгна от работа, педала продължава да е толкова мек преди да съм запалил, като при нормален режим на работещ двигател на колата.Странното е, че се втвърдява през нощта... може би промяната на температурата(през нощта по-ниски температури) на течността влиаят по някакъв начин, но във никакъв случай не мога да кажа, че дори с твърд педал колата не спира, държал съм я на 12% наклон и не е трепвала.....Незнам колеги според мен, мойта е наред вие си правете изводите от това, какво поведение показват вашите коли...Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
topuzko написа:при мен се получава ако напомпак спирачката при изгасена кола
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар