Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекомерно твърд педал преди запалване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекомерно твърд педал преди запалване

    Колеги, здравейте, обръщам се към вас за втори път, след като първия ми бяхте особено полезни. От близо седмица имам следният симптом: сутрин и вечер, при "изстинал" автомобил, преди да съм запалил и да се включи сервото /респективно преди да омекне и потъне/, педалът е неимоверно твърд, абсолютно и тотално непружиниращ и нееластичен...накратко - като камък е. В резултат на това преди запалване спирачният педал е еквивалентен на липсващ, т.е. освободя ли от скорост и ако съм под наклон, колата си тръгва и няма спиране, добре че е ръчната. Днес заведох калинката на специалист, прегледа ми предни и задни накладки, сменихме жилата на ръчната поради установеното им нацепване. Цилиндърчетата на челюстите също функционират. Нивото на спирачната ми течност е нормално, нямам течове. Въпреки извършените леки ремонти и профилактики, тази вечер проблемът ми се прояви отново и почти подпрях по инерция колегата, паркирал зад мен на наклонения квартален сокак Искам да наблегна, че педалът не е нормално твърд поради липса на серво, а е буквално като вкаменен. Запаля ли, нещата се нормализират, в движение спирачките са изрядни, дори и при умишлено избробвани резки спирания. Ще съм благодарен на предположения.Fiat Punto 1.7TD SX, 1997 година

    #2
    Re: Прекомерно твърд педал преди запалване

    dimitar_kostov написа:
    Колеги, здравейте, обръщам се към вас за втори път, след като първия ми бяхте особено полезни. От близо седмица имам следният симптом: сутрин и вечер, при "изстинал" автомобил, преди да съм запалил и да се включи сервото /респективно преди да омекне и потъне/, педалът е неимоверно твърд, абсолютно и тотално непружиниращ и нееластичен...накратко - като камък е. В резултат на това преди запалване спирачният педал е еквивалентен на липсващ, т.е. освободя ли от скорост и ако съм под наклон, колата си тръгва и няма спиране, добре че е ръчната. Днес заведох калинката на специалист, прегледа ми предни и задни накладки, сменихме жилата на ръчната поради установеното им нацепване. Цилиндърчетата на челюстите също функционират. Нивото на спирачната ми течност е нормално, нямам течове. Въпреки извършените леки ремонти и профилактики, тази вечер проблемът ми се прояви отново и почти подпрях по инерция колегата, паркирал зад мен на наклонения квартален сокак Искам да наблегна, че педалът не е нормално твърд поради липса на серво, а е буквално като вкаменен. Запаля ли, нещата се нормализират, в движение спирачките са изрядни, дори и при умишлено избробвани резки спирания. Ще съм благодарен на предположения.Fiat Punto 1.7TD SX, 1997 година
    И на мен ми се случи два пъти за една вечер това нещо преди няколко месеца и от тогава не се е проявявало, така че следя темата с интерес!

    Коментар


      #3
      при мен се получава ако напомпак спирачката при изгасена кола
      Fiat Bravo SX 1.4 12V

      Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
      Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

      Коментар


        #4
        topuzko написа:
        при мен се получава ако напомпак спирачката при изгасена кола
        Действително, припомпването на педала води до пълното му втвърдяване при загасен двигател, но това е нормално положение. При мен твърдостта на педала е изначална, без дори да съм го докосвал.

        Коментар


          #5
          Re: Прекомерно твърд педал преди запалване

          dimitar_kostov написа:
          Колеги, здравейте, обръщам се към вас за втори път, след като първия ми бяхте особено полезни. От близо седмица имам следният симптом: сутрин и вечер, при "изстинал" автомобил, преди да съм запалил и да се включи сервото /респективно преди да омекне и потъне/, педалът е неимоверно твърд, абсолютно и тотално непружиниращ и нееластичен...накратко - като камък е. В резултат на това преди запалване спирачният педал е еквивалентен на липсващ, т.е. освободя ли от скорост и ако съм под наклон, колата си тръгва и няма спиране, добре че е ръчната. Днес заведох калинката на специалист, прегледа ми предни и задни накладки, сменихме жилата на ръчната поради установеното им нацепване. Цилиндърчетата на челюстите също функционират. Нивото на спирачната ми течност е нормално, нямам течове. Въпреки извършените леки ремонти и профилактики, тази вечер проблемът ми се прояви отново и почти подпрях по инерция колегата, паркирал зад мен на наклонения квартален сокак Искам да наблегна, че педалът не е нормално твърд поради липса на серво, а е буквално като вкаменен. Запаля ли, нещата се нормализират, в движение спирачките са изрядни, дори и при умишлено избробвани резки спирания. Ще съм благодарен на предположения.Fiat Punto 1.7TD SX, 1997 година
          Това го имам и аз,само че на Бравата и мисля че е напълно нормално,защото преди да махнеш ръчната,трябва да си запалил колата и чак след това да я махнеш и така този проблем го няма!

          Коментар


            #6
            Е, разбира се, в случай че се пали на ръчна, няма какво да говорим, но нужно ли е ръчната да ми става "дясната ръка", дори и на -20 градуса зимни условия, когато употребата й е противопоказна? Опитвам се да установя и отстраня проблем, който доскоро отсъстваше, а не да се преборя с него чрез заобикалянето и игнорирането му. Да не говорим, че подобни "индикации" за нередности не са за пренебрегване, когато опира до спирачки

            Коментар


              #7
              Re: Прекомерно твърд педал преди запалване

              dimitar_kostov написа:
              ... Днес заведох калинката на специалист ...
              Бахти специалиста , да не е виждал серво.
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                моето браво имаше същия проблем -като загася колата и след това твърд педал на спирачката!!! оказа се че ми е изпускал вакуума от клапана за рециркулацията на изгорелите газове!!! набутах една сачна в маркучето от което идва вакуума и сега нямам проблем а и рециркулацията си е напълно излишна система само мъчи двигателя!!! ТА ПРОВЕРИ ДАЛИ НЯКЪДЕ НЕ ТИ СЕ ГУБИ ВАКУУМА
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #9
                  Много често този проблем е от дефектирала клапа на маркуча за вакуума на сервото - представлява една пластмасичка на самия маркучи малко преди сервото - функцията й е да не позволява да се губи вакуума като е загасен мотора.Определено на който му е твърд педала на спирачката преди запалване - има проблем. Трябва да е мек и да издържа 2-3 ’напомпвания’ преди да се втвърди окончателно.Проверете си хубаво маркучите за напуквания и свръзките към сервото и клапанчето.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    колегата горе показва едно от нещата и най важното от което може да прави проблем спирачките
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Ето и снимки кое да се провери - поне при Брава.На едната снимка е сервото - в червено е входа на вакуума - може от там да изпуска ( взема въздух) - има едни уплътнения.На втората снимка е самото клапанче което при Бравата наистина е доста далече от сервото.Трябва да се провери добре и маркуча след клапанчето до сервото за напуквания и евентуални пропуски от свръзките.Както се казва - не се плашете да се изцапате.МОя двигател не е мит вече 3 години и затова изглежда така, ама с тая електроника дето съм я натъпкал под капака мее страх да го измия с пароструйка - ксенони, ламбда контроли, емулатори и прочее...
                      Прикачени файлове
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Re: Прекомерно твърд педал преди запалване

                        dimitar_kostov написа:
                        В резултат на това преди запалване спирачният педал е еквивалентен на липсващ, т.е. освободя ли от скорост и ако съм под наклон, колата си тръгва и няма спиране, добре че е ръчната. Fiat Punto 1.7TD SX, 1997 година
                        С по-голямо усилие върху спирачния педал трябва да спира.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Много благодаря за нагледните описания, ще са ми от голяма полза при търсене на сочената причина. Действително, прилагането на значително усилие върху педала има ефект и колата спира, но натискът трябва да е наистина стабилен. Ще се концентрирам в търсене на загуба на вакуума. Отново мерси за помощта!

                          Коментар


                            #14
                            от няколко седмици положението е същото..преди педала на спирачката си слизаяе до долу,сега...при изгасено състояние се едно си без спирачки,не мърда ,а коогато е на контакт вече стига до средата на хода си...мн странно....спира но по-рязко и със сигурност по-бавно ... Майсторът провери накладки,вакум помпата...казал е,че имало някъкъв самонатягащ режим или неяо такова,щом всичко е в изправност

                            Коментар


                              #15
                              Yavor написа:
                              Ето и снимки кое да се провери - поне при Брава.На едната снимка е сервото - в червено е входа на вакуума - може от там да изпуска ( взема въздух) - има едни уплътнения.На втората снимка е самото клапанче което при Бравата наистина е доста далече от сервото.Трябва да се провери добре и маркуча след клапанчето до сервото за напуквания и евентуални пропуски от свръзките.Както се казва - не се плашете да се изцапате.МОя двигател не е мит вече 3 години и затова изглежда така, ама с тая електроника дето съм я натъпкал под капака мее страх да го измия с пароструйка - ксенони, ламбда контроли, емулатори и прочее...
                              Тези двата елемента, които си снимал, могат ли да се купят по отделно, че от днес и аз съм с твърд педал на спирачката след като изгася колата?

                              Коментар

                              Working...
                              X