dimmX написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Решение на проблем с ABS Lucas
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Kemaloff написа:Като се скапе релето помпата не остава да работи.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Тая вечер пак изненада!Излязох от паркинга и минах 20 м. Видях, че лампата на абс-а свети(вероятно не е изгасвала още на чека). Засилих се, набих спирачки но абс-а не работеше. Имах усещането, че по педала се усещаше леко трептене, все едно абс е задействан(както при спиране, но не с този откат който се усеща по педала в реална ситуация).Отбих, изключих от контакт но уви...помпта се чуваше да бръмчи. Наложи се да взема ключе 10 и да развия минусовата клема на АБ. Помпата спря да бръмчи, дадох контакт и всичко е ок. Чека си мина успешно, абс-а си работи..... и те така. Писна ми да давам пари за диагностика и да виждам една и съща грешка"абс-мотор/помпа или реле". Та давайте акъл, какво да преглеждам. Според колегата Кемалов, ако релето се скапе, помпата не остава да работи!Ще чакам мненията ви преди да съм разковал упр. блок с релето и евентуално мотора.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Тая вечер пак изненада!Излязох от паркинга и минах 20 м. Видях, че лампата на абс-а свети(вероятно не е изгасвала още на чека). Засилих се, набих спирачки но абс-а не работеше. Имах усещането, че по педала се усещаше леко трептене, все едно абс е задействан(както при спиране, но не с този откат който се усеща по педала в реална ситуация).Отбих, изключих от контакт но уви...помпта се чуваше да бръмчи. Наложи се да взема ключе 10 и да развия минусовата клема на АБ. Помпата спря да бръмчи, дадох контакт и всичко е ок. Чека си мина успешно, абс-а си работи..... и те така. Писна ми да давам пари за диагностика и да виждам една и съща грешка"абс-мотор/помпа или реле". Та давайте акъл, какво да преглеждам. Според колегата Кемалов, ако релето се скапе, помпата не остава да работи!Ще чакам мненията ви преди да съм разковал упр. блок с релето и евентуално мотора.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Инструмнети има всякакви Та сега си търся реле. По горе дадох линк да ми кажете, дали релето на снимката става. Скоро ще се разглоби модула, ще прегледам и състоянието на мотора. По-важното е да намеря реле!Едит: мисля, че това е релето http://www.proton-bg.com/Article_Det...ticle_ID=13967 а тук има нещо с малко по различни размери http://www.proton-bg.com/Article_Det...rticle_ID=8172 Първото реле отговаря на размерите на вградените в модула.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Kemaloff написа:Не знам дали тези релета ще станат.Оригиналното реле е Siemens V23133-A3024-X078.Ако питаш мен купи си и двете релета и пробвай, ако не станат слагаш външно.Ако все пак тръгнеш да слагаш външно схемичката е наред, проверих.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Вчера имах свободно време и реших да подменя ел. блок. Возех си го в колата и реших да го монтирам, преди моя да е издал багажа напълно. Не успях да извадя само блока и се наложи смъкване на цялата помпа. Извадих стария блок, сложих резервния и както винаги нещата се омазаха. При даване на контакт, лампата на абс-а остана да свети, помпата не издаваше характерния звук и до там. Започнах да се чудя какво става. Кофти вкарана букса, обучение на новия блок и т.н. Изчаках търпеливо с откачен акумулатор, после направих няколко опита но картинката бе същата. Така или иначе се бях ядосал, викам да направя някой ластик с необезвъздушени спирачки и да видя какво се случва. Останах изумен от заковаването на автомобила на асвалта дори с необезвъздушени спирачки и нефункциониращ абс. Не ми остана нищо друго освен да опитам отново с моя модул. Процедурата по демонтаж/монтаж ми отне 54 минути. Дадох контакт, лампата изгасна и помпата издаде характерния си звук. Викам тва е положението, карам с моя докато съвсем се скапе. Ходих на диагностика да видя имали някакви грешки но уви. Преди около седмица пак се наложи да слизам да откачам акумулатора, понеже помпата работеше постоянно. Викам си след вчерашните изпълнения пак ще има нещо записано. Нямаше следа от грешка. Стигам до заключение , че след откачане на акумулатора грешката се изтрива "абс реле или помпа". Когато не се е налагало да откачам акумулатора грешката си седи в паметта. После обезвъздуших спирачките въздух не излезе, а колата спира по същия перфектен начин Това е положението, следващия вариант е външно реле. Излишния блок ще го държа до тогава докато на някой не му е от полза. Така и не разбрах какво всъщност се случи с него. Вътре всичко изглежда чисто и здраво на пръв поглед едит: тая спирачна система има ли вероятност да се обезвъздушава сама!? В интерес на истината ползвах тапи, както на тръбичките така и на помпата, течове никакви ама при второто смъкване. При първото поомазах положениетоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Митак, при нас когато не работи помпата или изгори релето светват едновеременно жълтата лампа на АБС - а и тази за ръчната. ако светне само тази за АБС -а значие не е прочела някой от датчиците. Пробвай да ги позамиеш малко с пароструиката но задължително дисковете да са студени. Можеш да им замериш напрежението по спомен беше 35 ома. А да още нещо твоя АБС не е Лукас ами е ТЕВЕС.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Митак, при нас когато не работи помпата или изгори релето светват едновеременно жълтата лампа на АБС - а и тази за ръчната. ако светне само тази за АБС -а значие не е прочела някой от датчиците. Пробвай да ги позамиеш малко с пароструиката но задължително дисковете да са студени. Можеш да им замериш напрежението по спомен беше 35 ома. А да още нещо твоя АБС не е Лукас ами е ТЕВЕС.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
S_BANKOV написа:Митак, при нас когато не работи помпата или изгори релето светват едновеременно жълтата лампа на АБС - а и тази за ръчната. ако светне само тази за АБС -а значие не е прочела някой от датчиците. Пробвай да ги позамиеш малко с пароструиката но задължително дисковете да са студени. Можеш да им замериш напрежението по спомен беше 35 ома. А да още нещо твоя АБС не е Лукас ами е ТЕВЕС.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:S_BANKOV написа:Митак, при нас когато не работи помпата или изгори релето светват едновеременно жълтата лампа на АБС - а и тази за ръчната. ако светне само тази за АБС -а значие не е прочела някой от датчиците. Пробвай да ги позамиеш малко с пароструиката но задължително дисковете да са студени. Можеш да им замериш напрежението по спомен беше 35 ома. А да още нещо твоя АБС не е Лукас ами е ТЕВЕС.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
97-ма е моята. Абс-а е Lukas!При дигностиката тествахме мотора на помпата в резултат на което сработи. После активира и някакви други неща " ако не греша активираше датчиците" и мотора на помпата сработваше. едит: за последното си изречения не съм сигурен дали именно датчиците активираше щото не ги разбирам тия работи.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар