Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение на проблем с ABS Lucas

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Проблема при мен остава все още.Днес обиколих магазините за ел.части в Казанлък и не намерих нищо качествено само такива релета като това което поставих и то залепна на втория ден.Дайте съвет от къде нещо по-добро та дори и на цена два-три пъти по-висока.Някой знае ли какви са параметрите на това реле защото се води автореле и все пак е подложено на високи температури?Май само в магазин Викиват Пловдив го има.
    аз моето го извадих от реле за авариини и мигачи за VW,AUDI,просто го счупих и си извадих необходимото ми реле 1:1 същото.обаче само при първото даване на контакт помпата сработи/лампата угасна/, от там на татък по старо му
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    Коментар


      #17
      АКО ВИ ПРЕДСТОИ ТОЗИ РЕМОНТ НЕ ПОСТАВЯЙТЕ РЕЛЕ НАМЕРЕНО В ПЪРВИЯ МАГАЗИН КОЕТО Е С НЕЯСЕН ПРОИЗХОД.Релето е за автомобилна електроника,силово 30 А минимум с марка TYCO или Siemens.Каталожния му номер е V23133 дано не бъркам защото моите цифри са малко изтрити.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Проблема при мен остава все още.Днес обиколих магазините за ел.части в Казанлък и не намерих нищо качествено само такива релета като това което поставих и то залепна на втория ден.Дайте съвет от къде нещо по-добро та дори и на цена два-три пъти по-висока.Някой знае ли какви са параметрите на това реле защото се води автореле и все пак е подложено на високи температури?Май само в магазин Викиват Пловдив го има.
        Има ли желаещи да помогнат?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Абре нали ти писах бре, ама другата тема дето си пуснал в Общи не я поглеждаш.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45795
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Смятам когато имам повече време да направя темата важна с повече разяснения и как вече релето на моя АБС е вън от корпуса и се подменя за една минута.Опитите ми да намеря реле останаха безуспешни или свързани с поръчки от фирми намиращи се извън България.Понеже и в темата за търсенето на релето има доста линкове и заместителите на оригиналното реле ето и линка към нея защото е заключена.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45795Релето което работи в момента на автомобила ми е руско от Москвич Алеко които ми останаха след неговото бракуване.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              здравейте, от срядата съм собственик на мареа 1.8 16в. В съботата реших да погледна как са спирачките и първата изненада ми беше че отзад съм на барабани . Продължих по натам с обезвъздушаване като почнах от задно дясно колело. Почнах да обезвъздушавам и отзад почна да тече уникално черна течност сигурно никога не е сменяна . След 10тина натискания изведнъж спря да ми пуска течност и оттам се почнаха мъките ми. Помислих си че ми се е запушил някой маркуч но уви продухах ги от колелото до АБС-а и там нямаше проблем. Оказа се, че не ми пускаше течност от АБСа опитах се да го продухам да го поизчистя но така и течност нетръгна /на другите 3 гуми нямаше проблем/. След половин ден мъки реших да ходя да си купя друг АБС и след доста лутане намерих/АБС-а ми е Лукас/. Слагам го и с изненада установих че и на него не работи пак задна дясна гума и ме хванаха лудите. Разглобих го моя като много ама много трудно успях да махна 2 от 4 клапанчета. Някой може ли да ми каже дали се продават нови такива клапани понеже двата които махнат надали ще заработят отново . меси предварително.p.s. колата е оправена и си има и АБС след смяната на 3 АБС-а накрая попаднах на читав а моя остава за резервни части. като гледам релетата ще са ми проблем и ще свалям от единия на другия. дано да не е скоро успех на всички
              Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

              Коментар


                #22
                Здравейте, и аз минах през тези мъки с релето само4е аз си го отремонтирах моето.Просто почистих нагара от пъпката на релето и проработи гада . Сега ми остана да обезвъздуша системата и да видя дали ще ми се оправи влаченето на предно дясно колело или пак ще почнат мъките.Уж несъм объркал тръбичките. Та искам специално да благодаря за помоща ви

                Коментар


                  #23
                  Фиат Пунто 2 Проблем с АБС

                  Здравей те на всички.Имам проблем с абс на Пунтото и то доста странен,абс работи но се вклучва почти постоианно.Смених спирачната течност,дисковете и наклатките са в идеално състоя.На диягностика я карах и там всичко е наред.Моля някой ако е имал подобен проблем и е намерил начин за решаването му да сподели.Благодаря предварително

                  Коментар


                    #24
                    Re: Фиат Пунто 2 Проблем с АБС

                    ptp_mmm написа:
                    Здравей те на всички.Имам проблем с абс на Пунтото и то доста странен,абс работи но се вклучва почти постоианно.Смених спирачната течност,дисковете и наклатките са в идеално състоя.На диягностика я карах и там всичко е наред.Моля някой ако е имал подобен проблем и е намерил начин за решаването му да сподели.Благодаря предварително
                    И при мен беше същото. Просто почисти релето от нагара, защото ти залепва и помпата работи постоянно. :D

                    Коментар


                      #25
                      Да задам и аз едно въпросче: Защо когато махна бушона на АБС-а имам перфектно разпределение на спирачното усилие, но когато върна бушона на мястото му - автомобила започва да спира много странно. Все едно сработва само единия спирачен кръг и колата се "усуква" при спиране, или пък само предните колела спират, а задните не ... тези аномалии се получават ,само когато АБС-а работи.На таблото няма никаква индикация за проблем, при старт на двигателя лампите за АБС и ръчна спирачка светват за чек и изгасват след време.Спирачната течност е сменяна, сп. маркучи също, както и /това от мнооого акъл/ спирачната помпа.
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #26
                        Jimy написа:
                        Да задам и аз едно въпросче: Защо когато махна бушона на АБС-а имам перфектно разпределение на спирачното усилие, но когато върна бушона на мястото му - автомобила започва да спира много странно. Все едно сработва само единия спирачен кръг и колата се "усуква" при спиране, или пък само предните колела спират, а задните не ... тези аномалии се получават ,само когато АБС-а работи.На таблото няма никаква индикация за проблем, при старт на двигателя лампите за АБС и ръчна спирачка светват за чек и изгасват след време.Спирачната течност е сменяна, сп. маркучи също, както и /това от мнооого акъл/ спирачната помпа.
                        вероятно имаш проблем в блока, някой клапан ти блокира или нещо подобно.пробвай с друг АБС блок

                        Коментар


                          #27
                          Jimy написа:
                          Да задам и аз едно въпросче: Защо когато махна бушона на АБС-а имам перфектно разпределение на спирачното усилие, но когато върна бушона на мястото му - автомобила започва да спира много странно. Все едно сработва само единия спирачен кръг и колата се "усуква" при спиране, или пък само предните колела спират, а задните не ... тези аномалии се получават ,само когато АБС-а работи.На таблото няма никаква индикация за проблем, при старт на двигателя лампите за АБС и ръчна спирачка светват за чек и изгасват след време.Спирачната течност е сменяна, сп. маркучи също, както и /това от мнооого акъл/ спирачната помпа.
                          Модула демонтирван ли е или не е?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Не нищо не съм свалял, само проби с бушона си правих. Лошото е, че не го направих по рано ... !
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #29
                              Да се впиша и аз в тази тема На два пъти се случи следното. Като дам на контакт и мине чека, помпата на абс-мотора остава да работи и лампата остава да свети или абс-мотора изключва и лампата светва след това . При повторно даване на контакт всичко минава успешно. Лампата изгасва и абс си работи. И при двете диагностики грешката е абс мотор/помпа или реле. Грешката се чисти и по-хубавото е, че след като запише грешка лампата на таблото не свети и абс си работи. Най-вероятно проблема е в релето, но не съм убеден на 100%.Та за да не остана неподготвен реших да си търся реле за да ми е под ръка! Имам едно питане като се скапе това реле , някой забелязвал ли е дали помпата остава да "бръмчи"- работи? Колата е Мареа 1.8 16в.Към колегата Торнадо: Ако може да направиш снимки как си извел релето извън модула и какво е релето заместител!? Видях, че е руско п.с. Ще търся моделите-релета, които са посочени в Английския форум, но ми се струва, че ще ударя на камък а и не ми се занимава с доставка отвън!Едит: ето един сайт с релета http://www.spectromatic.net/object.php?id=3477 това прилича на търсеното
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар


                                #30
                                dimmX написа:
                                Да се впиша и аз в тази тема На два пъти се случи следното. Като дам на контакт и мине чека, помпата на абс-мотора остава да работи и лампата остава да свети или абс-мотора изключва и лампата светва след това . При повторно даване на контакт всичко минава успешно. Лампата изгасва и абс си работи. И при двете диагностики грешката е абс мотор/помпа или реле. Грешката се чисти и по-хубавото е, че след като запише грешка лампата на таблото не свети и абс си работи. Най-вероятно проблема е в релето, но не съм убеден на 100%.Та за да не остана неподготвен реших да си търся реле за да ми е под ръка! Имам едно питане като се скапе това реле , някой забелязвал ли е дали помпата остава да "бръмчи"- работи? Колата е Мареа 1.8 16в.Към колегата Торнадо: Ако може да направиш снимки как си извел релето извън модула и какво е релето заместител!? Видях, че е руско п.с. Ще търся моделите-релета, които са посочени в Английския форум, но ми се струва, че ще ударя на камък а и не ми се занимава с доставка отвън!Едит: ето един сайт с релета http://www.spectromatic.net/object.php?id=3477 това прилича на търсеното
                                Здравей колега,Най-вероятно проблема е в релето. На мотора, няма какво да му стане. Като се скапе релето помпата не остава да работи.Аз сложих външно реле 40А с един нормално отворен контакт и с основа и го мушнах при кутията с предпазителите на предния ляв калник. Релето ми беше останало от старото ми Ауди.Утре ако имам възможност ще ти направя снимки. А тук ми е темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
                                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                                Chevrolet Aveo

                                Коментар

                                Working...
                                X