Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение на проблем с ABS Lucas

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    dimmX написа:
    97-ма е моята. Абс-а е Lukas!При дигностиката тествахме мотора на помпата в резултат на което сработи. После активира и някакви други неща " ако не греша активираше датчиците" и мотора на помпата сработваше. едит: за последното си изречения не съм сигурен дали именно датчиците активираше щото не ги разбирам тия работи.
    Мисля, че тестваше клапаните.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #47
      Точно така, клапаните!Да ви кажа още нещо преди малко, седнах в колата и давах на контакт около 20 пъти . На два пъти помпата оставаше да работи за кратко, после спираше и лампата светваше. Два пъти помпата остана да работи постоянно. Откачах акумулатора но не помогна. При закачане на клемата помпата пак бръмваше. Взех едно малко ключе и чукнах по ел. блок.....помпата спря да работи . Проблема си е в кутийката!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #48
        Ново 20 със скапания абс. Тая вечер пак ме изненада. Лампата остана да свети дори след чека и така постоянно. Реших, че отново помпата е сработила или релето се е бъгнало. Опитах познатите решения с почукване по ел. модула и откачане на минусовата клема. Ефект нулев. Другото интересно нещо е , че помпата дори не сработва(не остава да бръмчи както преди), давайки на контакт се чува цъкане на релето, след чека отново се чува как цъка релето но няма развъртане на мотора на помпата. Реших да махна стойката с релетата над помпата за да видя буксата да не е извадена но уви. После давах на контакт и чудо, остана да свети лампата за кода и дюзата! При слагане на стойката и повторен контакт дюзата и кода изгаснаха но лампата на абс-а НЕ. Колата си запали и си работи нормално. Нямам идея какво съм разместил(всъщност на стойката мисля, че имаше едно реле за инжексиона).Утре ще я мина на една диагностика и пак ще изпише абс реле или мотор. Възможно ли е самият мотор на помпата да е затегнал, при положение че релето работи!?едит: още малко ще го потърпя тоя кораб и може да сменя марката
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #49
          Грешки от светването на дюзата и имобилайзера няма. С абс-а нещата са следните - постоянно вкл. електромагнитни клапани на предните колела. Колелетата не са блокирали но пък колата спира великолептно Имали решение на проблема с клапаните или да търся нов блок?
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #50
            Колеги дайте съвет, че взе да ми писва с тоя абс!Взех друг модул от Мареа 1.8 16. 97 година и при замяна на помпата с блока абс-а пак не може да мине чек. Преди седмица абс-а реши да се оправи(тоест да си направи чека) и понеже не повярвах в чудото, дадох отново контакт и лампата отново светна. Проверих двата бушона, 60А и 10А, релето в блока се чува да цъка но помпата не издава характерния си звук(нещо като съскане). На диагностика, показва грешка абс-реле, мотор или помпа! Преди се чистеше, но сега сега не може.п.с. Ако някой познава, добър майстор във ВТ да пише на лични, да му закарам колата и да открие и реши проблема!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #51
              Малко да повдигна темата.Трябва ми реле за АБС-а.Дайте някакви предложения какво и от къде да го поръчам.Не ме бърка дали е за вътрешен или "изнесен" монтаж.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #52
                Виж в конрад дали няма и дали не могат да го доставят.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #53
                  Някое от AXM-oвите дали ми върши работа?http://axm-auto.com/index2.php?brand...00Гледам това универсалното е 30 ампера, но дали влиза в корпуса?:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #54
                    http://www.spectromatic.net/object.php?id=3477я виж при тия младежи дали няма да има.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #55
                      Май ще да е такова.Не му виждам само габаритите какви са, но май е същото. Едит: От конрад ми пратиха, че имат това http://stbbg.com//?page_id=21&record_id=6507
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #56
                        Релето вече ми е в ръчичките Като цяло е същото, но гледам, че му няма едното зъбче отдолу - на последната снимка в дясно.Има си извод, но сякаш стърчащото е отрязано/счупено.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #57
                          Благодарение на колегата Кемалов, имам два ел. блока с изкарано навън реле. Вчера сложих ел. блок с външно реле но уви, лампата отново свети. Остана още един блок + моя, но вече тотално ми писна да се занимавам с тоя АБС. Ако елеминирам проблем в релето, то остана ел. мотора. Грешката си е една и съща както в по-горните постове. Голямо развиване и завиване на тръбички стана и не знам до кога ще удържат Опитах и сдруг ел.мотор преди да бъдат изкарани релетата и пак същата работа. Те тва не е истина два блока и с двата не сработи, сега и с външно реле пак има яд Та това е за сега, след неопределено време може би ще се опитам отново с другия ел.блок с външно реле и рециклиран ел. мотор.
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #58
                            Провери кабелите към блока.

                            Коментар


                              #59
                              Днес бе направена обстойна проверка на ел. инсталацията, стойности на датчиците, напрежение на самата букса на абс-а и всичко е изрядно. Както, Кемалов каза остана проблема да е в моторите...така и стана. И двата мотора които имам не стават. Вече няма грешка за реле а само мотор/помпа/клапанова група. Те тва е Едит: Да е жив и здрав Роската(кемалов), след кратък разговор един от моторите(помпата) пътува към него за дагностика Благодаря за помоща и услугата Приятелю!
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар


                                #60
                                Може ли някой да ми обясни, кое реле управлява помпата. Това което е проблемното( това което всеки подменя) или другото. Според Росен(кемалов) мотора на помпата работи и при тестване на клапаните те също сработват. Напрежението на мотора е 4 ампера, при захранване на клапаните напрежението спада. При подаване на контакт се чува цъкане на реле но звука на релето идва от ел.блока( тествано с отверка до ухото). Проблемното реле е изкарано с кабели.Вече съм в безизходица. Ще търся нов мотор за проба от задължително работещ до последно абс(разбира се от ударена или бракувана на части кола). Не съм очаквал абс-а да се опъне толкова много
                                now. BMW E39 523i '98 170hp
                                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                                Коментар

                                Working...
                                X