Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто - тропане в задницата??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто - тропане в задницата??

    От известно време като минавам през неравности отзад в дясно (от страната на нешофьорската седалка) се чува едно глухо тропване. Преди няколко месеца сменях задни амортисьори, така че едва ли е от тях. Къде според Вас да търся причината?Грешен разделМодераторски екип на fiat-bg.org
    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

    #2
    Re: Пунто - тропане в задницата??

    heraldita написа:
    От известно време като минавам през неравности отзад в дясно (от страната на нешофьорската седалка) се чува едно глухо тропване. Преди няколко месеца сменях задни амортисьори, така че едва ли е от тях. Къде според Вас да търся причината?
    Сменени ли са всички екстри покрай амортесорите? Може да лагерче на носач.
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    Коментар


      #3
      Точно тези втулки на носача са, проверява се като се напъне с лост, ако има луфт е за смяна.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Колата има ли момент на леко поднасяне на задницата при движение от едно платно в друго? Или да се усеща нестабилност при над 100 км със волана и купето ?
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          Не знам освен амортисьорите да е сменяно друго.... Освен това преди 3 месеца като сменях антифриза, я проверяваха отвсякъде с такъв лост и ми казаха, че никъде няма луфтове или хлабаво..... Не ми е направило впечатление и да поднася колата..... просто при неравност когато задната част на колата прави движение по вертикала, се чува това глухо изтропване.... Възможно ли е да са някакви тампони, които да са заминали (не знам дали има такива работи там де ?
          Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

          Коментар


            #6
            Със сигурност са заминали лагерите на носачите. Нищо, че няма луфт и най-добре е да се сменят и на двата носача. Комплекта е около 40-50лв.
            Фиат Пунто 1,2 HSD

            Коментар


              #7
              botze написа:
              Със сигурност са заминали лагерите на носачите. Нищо, че няма луфт и най-добре е да се сменят и на двата носача. Комплекта е около 40-50лв.
              Гласувам ЗА
              CSI in the CAR !!!
              Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


              ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

              Коментар


                #8
                Аз преди около 5000 км. смених 2 бр. Тампон заден мост - заден, 2 бр. Тампон заден мост - преден и 2 бр. Ремонтен комплект заден носач, но не смених задните амортисьори сега пак тропа - възможно ли е новите чаркове да са дефектни или проблема е че не съм сменил задните амортисьори ?
                Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                Коментар


                  #9
                  само "предните тампони на задния мост" са заминали - 2 х 20 лв (казаха, че е добре да сменя и левия щото и той е тръгнал да заминава) + 80 лв за труд..... хм, и някакви семеринги отпред измислиха да ми сменят, щото изпуска масло пунтиака .... абе отидохме на 220-240 лв
                  Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

                  Коментар


                    #10
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      И на мене ми омаслява семеринга на разпределителния вал и трябва да я сменявам. Казаха ми че се сваля ангренажа и затова за труда парите отиват повече отколкото за частта. На тебе сигурно е за смяна също този семеринг, защото доколкото знам има и семеринги преден и заден и на коляновия вал.
                      Фиат Пунто 1,2 HSD

                      Коментар


                        #12
                        ох агренажа на пунтото е детска работа!!!!!
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Ми не знам точно какви са семерингите - единият май беше на коляновия вал, а другият не го запомних.... но при положение, че самите семеринги според майсторите струват не повече от 10лв парчето, как може да ми искат около 100 лв за двата семеринга и смяната им? Чудя се дали да не посетя и друг сервиз (този ми е най-близо до работата и затова се набих в него: D&N в Младост 4...)
                          Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

                          Коментар


                            #14
                            Значи семерингите са преден и заден на коляновия вал и отделно има един на разпределителния вал. Като цени наистина струват около 10лв., но понеже както казах по горе за да се сменят се сваля ангренажа явно труда отива към 70-80лв. Поне на мене толкова ми казаха в Итал сервиз.
                            Фиат Пунто 1,2 HSD

                            Коментар


                              #15
                              mancuzo написа:
                              Колата има ли момент на леко поднасяне на задницата при движение от едно платно в друго? Или да се усеща нестабилност при над 100 км със волана и купето ?
                              Ако се усеща въпросната нестабилност от какво може да е?Вчера ходих на преглед и се оказа че задните амортисьори ги няма и сег ще сменям, другото казаха 4е е пушка, ръчката и с един лост. За амортисьорите сега гледах в ахм, има за 50лв боря на Колаф и 75лв за брой на Монро. заслужава ли си да взема по скъпите и горе долу кви пари е смяната?п.с. в търсачката попаднах на тая тема докато търсих за амортисьорите и за ова пиша тук
                              Brava 103HP
                              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                              Коментар

                              Working...
                              X