Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след регулиране на предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разликата не от двигателя ,а от датата на производство и номера на рамата.За Браво и Брава от 95 до 01.96г. или до № на рама 4085697Оригинален номер: 71712505, 7638138 За моделите Браво и Брава след 01.1996г. или след № на рама 4085697 Оригинален номер: 46407181, 46803280
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      така проблема е решен поне резбрах какъв е проблема амотисьориде са други и са за JTD а не за тд. и предницата седи затворена! така ми каза 4-тия маистор когото посетих за моя проблем имало и други като мен а малко маистори били "отворени"по този проблем така че внимавайте какви амортесьори си слагате !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      човек намериси свястни майстори ,че ато гледам само те нареждат .

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Разликата не от двигателя ,а от датата на производство и номера на рамата.За Браво и Брава от 95 до 01.96г. или до № на рама 4085697Оригинален номер: 71712505, 7638138 За моделите Браво и Брава след 01.1996г. или след № на рама 4085697 Оригинален номер: 46407181, 46803280
        АААААА ето къде е "ключа от палатката" :D Ами къде да ги намеря тези "свестни"майстори тука всички са калпазани а и тия дето продават частите нищо не казват щото и те нищо не знаят Иначе за такива работи като смяна на ремъци носачи и всичко за което не се изисква специално оборудване си го правя аз! Та аз си смених наскоро всичко по окачването ама усещам че колата не е както трябва и си карам на преден мост и си ме дялкат докато днеска вече не ми отвориха очите и то съвсем обикновен майстор Най напред я карах на диагностика в БМВ сервиз и там ми казаха че или е крива арката или ми е скъсан тампона на макферсона после карах на един друг прехвален майстор в Дупница и той ми каза същото :D и така до днес :D :D :D СЕГА МИСЛЯ ДА РАЗПИЛЯ ГОРНАТА ДУПКА НА АМОРТИСЬОРА НАВЪТРЕ КЪМ ДВИГАТЕЛЯ ЗА ДА СЕ ОТВОРЯТ КОЛЕЛАТА че сега е доста събрана предницата Вие как мислите дали ще има ефект
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #19
          калпазани ли са :D за да ти е крева гредата колата трябва да е удряна и това ще личи а ако е тампона на амортесьора просто свали амортесьора и виж 5 болта го държат а за гредата огледай хубаво и все ще има след ако е имало удър . провери всичко преди да правиш пиления и дупчене по купето а ако всичко е в ред се върни да ти направат предницата като хората вече. и при удър или крива греда (арка) както ти казват се изкривява навътре така ,че нада ли е това което ти казват .

          Коментар


            #20
            днес свалих амортисьорите и за да стане по- точно ги качихме на фреза и разширихме горната дупка на амортисьота в посока към двигателя??? горния край на шенкела мръдна към двигателя ама сега е много отворена предницата ?? утре пак отивам на преден мост да видим какво сим направил иначе сега колата не може да хване пътя
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #21
              maxuel82 написа:
              днес свалих амортисьорите и за да стане по- точно ги качихме на фреза и разширихме горната дупка на амортисьота в посока към двигателя??? горния край на шенкела мръдна към двигателя ама сега е много отворена предницата ?? утре пак отивам на преден мост да видим какво сим направил иначе сега колата не може да хване пътя
              Доколкото разбирам още повече си я оплескал работата.За да оправиш страничния наклон е трябвало горния край на амортисьора да излезе навън към калника.Всичко това е приспособяване по-добре пусни те аморт. за продажба и си купи други подходящи.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                айде предницата е регулирана !!! колата си държи пътя и не бяга както беше преди ! а и предницата влезе в нормите поне така ми каза майстора ??? каза че сега няма да износва гумите !!!ама знам ли това по-натам ще се види :D като почна да я регулира каза че сега е много отворена и разви горния болт където амортисьора е захванат за шенкела !точно там където разширих дупката!!!после хвана гумата в горния край и я дръпна навън! и така по малко докато влезна в нормите? после така направи и от другата страна!!! после я регулира с накрайниците и после ............ми взе 20лв :D :D :D и каза че е готова Пробвах я и ми се струва че сега е много по-добре от преди!абе направо си е добре :D после като се прибрах свалих пак гумите и точковах шайбите на горните болтове за да не мърдат ако се наложи да свалям амортисьора!!! дано да е наред всичко
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #23
                  maxuel82 написа:
                  айде предницата е регулирана !!! колата си държи пътя и не бяга както беше преди ! а и предницата влезе в нормите поне така ми каза майстора ??? каза че сега няма да износва гумите !!!ама знам ли това по-натам ще се види :D като почна да я регулира каза че сега е много отворена и разви горния болт където амортисьора е захванат за шенкела !точно там където разширих дупката!!!после хвана гумата в горния край и я дръпна навън! и така по малко докато влезна в нормите? после така направи и от другата страна!!! после я регулира с накрайниците и после ............ми взе 20лв :D :D :D и каза че е готова Пробвах я и ми се струва че сега е много по-добре от преди!абе направо си е добре :D после като се прибрах свалих пак гумите и точковах шайбите на горните болтове за да не мърдат ако се наложи да свалям амортисьора!!! дано да е наред всичко
                  Нема се плашиш моя десен преден амортисьор също е пилен - нищо ново под слънцето, ходя на стенд редовно - всичко е в нормите и колата си прави десен завой сама. Не се ангажирай с допълнителни болежки и разходи - щом си в нормите не пипай повече нищо и газ до ламарините. Ти какво искаш колите са ни на над 10г. каквото и да ги правим те са си 10 годишни че и повече - както нова нема да тръгне
                  FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                  Коментар

                  Working...
                  X