Бравото ми тропаше доста и вместо да се чудя какво тропа взех че смених всичко по предницата :D Комплект носачи биалетките и накрайниците После покарах малко да се уверя че не тропа нещо и я откарах да ми регулират предницата в сервиза на БМВ ! Казаха че всичко е наред и пса вкарали предницата в норми и че е била доста отворена!!! Подкарах колата пускам волана и дърпа надясно ама яко си дърпа?? а и като катам направо и волана седи на една страна-надявам се да ме разберете какво искам да кажа??? ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след регулиране на предницата
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем след регулиране на предницата
maxuel82 написа:Бравото ми тропаше доста и вместо да се чудя какво тропа взех че смених всичко по предницата :D Комплект носачи биалетките и накрайниците После покарах малко да се уверя че не тропа нещо и я откарах да ми регулират предницата в сервиза на БМВ ! Казаха че всичко е наред и пса вкарали предницата в норми и че е била доста отворена!!! Подкарах колата пускам волана и дърпа надясно ама яко си дърпа?? а и като катам направо и волана седи на една страна-надявам се да ме разберете какво искам да кажа??? ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???
-
Re: Проблем след регулиране на предницата
maxuel82 написа:ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
На мен като отидох да ми регулират предницата, първо ми провериха гумите дали са еднакви и дали са еднакво напомпани, после блокираха волана така че да е направо, за да не се получава това изкривяване за което говориш. След това наслагаха уредите на всяко колело и започнаха центровката. Мисля че от различни гуми би могло да ти дърпа в някоя посока.
Коментар
-
колега и аз напрвих като тебе за предницата, когато взех моята Мареа. Пичовете после които ми регулираха предницата казаха,че ако искам да не ми износва гумите предницата,трябва волана малко да ми е накриво защото преди това няква рейка(или нещо подобно) е сменяна, която не е оригинална и е по-дълга и резбата за регулиране е свършила. Иначе пък колата нито ми износва гумите, нито ходи наляво или надясно като пусна волана.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
Благодаря на всички .ей сега се захващам да разменя гумите и после ще пиша какво е станало?? задните гуми ми са чисто нови FULDA 205/55 R15 те и предната е такава ама едната е "ПИРЕЛИ"!!! иначе колата ми е БРАВО 1.9TD новите ги бях сложил задни защото ме беше страх да не се износят неправилно когато беше разбито окачването налягането иначе е еднакво по 2.5bar.на всички ама пак си "бяга"към мантинелата т.е. надясно! сега ще ги сменя та ще видя как ще е !!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Миналата година имах същия проблем - колата ходеше надясно много, След реглаж започна да ходи надясно по-малко, тогава бях с различни гуми отзад обаче. След като сложих на двата моста две по две еднаки - положението "заспа". Според мен - да, напълно възможно е само от това че шарката е различна, да тегли осезаемо на една страна. И нормално - различната шарка има различно сцепление = различно съпротивление вляво и вдясно...
Коментар
-
Geraka написа:Кви са тия огромни гуми дето си сложил на бравото...та това е с 31мм разлика във височина от стандартните 195/50/15LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Предницата трябва да е идеално здрава, иначе само набиваш за реглаж. Един добър майстор ще ти каже "Аз на тази кола реглаж няма да правя, защото не е изрядна", а един гаден майстор ще каже "Давай я, дай сега парите.... ааа тегли ти пак ли ? Е това вече не зависи от мене - ето нали го гледаш с мене на компютъра..."
Коментар
-
Повечето майстори на стендовете са негодници То на Бравото незнам но на повечето съвременни коли се прави само "СХОДИМОСТ" Другите монтажни ъгли и правилна геометрия трябва да си дойдат сами на място като сложиш читави чаркове по предницата.Като отидеш на стенд недей да блееш в страни ами гледай и питай какви са разликите в ъглите на двете колела.Страничен наклон на шенкела на ляво и дясно не трябва да се различават с повече от 0,30 градуса.Надлъжен наклон на шенкела разлика в най-лошия случай не повече от 1 градус ляво с дясно.И сходимоста трябва да си е по стандарта за колата.Обикновено на стенда ти излиза в градуси а по бабешкия метод с раздвижена линиика се мери в милиметри. :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
ogi28b написа:Предницата трябва да е идеално здрава, иначе само набиваш за реглаж. Един добър майстор ще ти каже "Аз на тази кола реглаж няма да правя, защото не е изрядна", а един гаден майстор ще каже "Давай я, дай сега парите.... ааа тегли ти пак ли ? Е това вече не зависи от мене - ето нали го гледаш с мене на компютъра..."Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
така проблема е решен :D поне резбрах какъв е проблема амотисьориде са други и са за JTD а не за тд. и предницата седи затворена! така ми каза 4-тия маистор когото посетих за моя проблем :D имало и други като мен а малко маистори били "отворени"по този проблем така че внимавайте какви амортесьори си слагате !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар