Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след регулиране на предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след регулиране на предницата

    Бравото ми тропаше доста и вместо да се чудя какво тропа взех че смених всичко по предницата :D Комплект носачи биалетките и накрайниците После покарах малко да се уверя че не тропа нещо и я откарах да ми регулират предницата в сервиза на БМВ ! Казаха че всичко е наред и пса вкарали предницата в норми и че е била доста отворена!!! Подкарах колата пускам волана и дърпа надясно ама яко си дърпа?? а и като катам направо и волана седи на една страна-надявам се да ме разберете какво искам да кажа??? ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Re: Проблем след регулиране на предницата

    maxuel82 написа:
    Бравото ми тропаше доста и вместо да се чудя какво тропа взех че смених всичко по предницата :D Комплект носачи биалетките и накрайниците После покарах малко да се уверя че не тропа нещо и я откарах да ми регулират предницата в сервиза на БМВ ! Казаха че всичко е наред и пса вкарали предницата в норми и че е била доста отворена!!! Подкарах колата пускам волана и дърпа надясно ама яко си дърпа?? а и като катам направо и волана седи на една страна-надявам се да ме разберете какво искам да кажа??? ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???
    ако са с различно налягане - може би дано ако волана е на една страна - да си го оправят ’регулаторджиите’

    Коментар


      #3
      Re: Проблем след регулиране на предницата

      maxuel82 написа:
      ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА МИ ДЪРПА ТАКА ПРЕДНИЦАТА ЗАЩОТО СЪМ С РАЗЛИЧНИ ГУМИ ОТПРЕД а те съответно са с различна шарка на грайфера???
      Абсолютно недопустима комбинация, ...-това е недопустимо навсякъде според дебелите книги и фирмените мануали.../сложи еднакви и тогава коментираме...Предполагам, хората са си свършили работата, всичко друго е риск и късмет, Обаче , не забелязяха ли тази подробност, да те светнат по въпроса...
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        На мен като отидох да ми регулират предницата, първо ми провериха гумите дали са еднакви и дали са еднакво напомпани, после блокираха волана така че да е направо, за да не се получава това изкривяване за което говориш. След това наслагаха уредите на всяко колело и започнаха центровката. Мисля че от различни гуми би могло да ти дърпа в някоя посока.

        Коментар


          #5
          Много ясно, колега - сам си се досетил!

          Коментар


            #6
            колега и аз напрвих като тебе за предницата, когато взех моята Мареа. Пичовете после които ми регулираха предницата казаха,че ако искам да не ми износва гумите предницата,трябва волана малко да ми е накриво защото преди това няква рейка(или нещо подобно) е сменяна, която не е оригинална и е по-дълга и резбата за регулиране е свършила. Иначе пък колата нито ми износва гумите, нито ходи наляво или надясно като пусна волана.
            Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
            Ex.Opel Astra

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички .ей сега се захващам да разменя гумите и после ще пиша какво е станало?? задните гуми ми са чисто нови FULDA 205/55 R15 те и предната е такава ама едната е "ПИРЕЛИ"!!! иначе колата ми е БРАВО 1.9TD новите ги бях сложил задни защото ме беше страх да не се износят неправилно когато беше разбито окачването налягането иначе е еднакво по 2.5bar.на всички ама пак си "бяга"към мантинелата т.е. надясно! сега ще ги сменя та ще видя как ще е !!!
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                Кви са тия огромни гуми дето си сложил на бравото...та това е с 31мм разлика във височина от стандартните 195/50/15
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Миналата година имах същия проблем - колата ходеше надясно много, След реглаж започна да ходи надясно по-малко, тогава бях с различни гуми отзад обаче. След като сложих на двата моста две по две еднаки - положението "заспа". Според мен - да, напълно възможно е само от това че шарката е различна, да тегли осезаемо на една страна. И нормално - различната шарка има различно сцепление = различно съпротивление вляво и вдясно...

                  Коментар


                    #10
                    Geraka написа:
                    Кви са тия огромни гуми дето си сложил на бравото...та това е с 31мм разлика във височина от стандартните 195/50/15
                    ми такива имаше на изгодна цена а са нови по 50лв броиката ама проблема е че бяха само 3 иначе си станаха на колата това проблем ли е за колата че е с по-големи гуми?
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Смених и гумите сложих отпред еднаквите ама подобрение няма и волана като карам направо пак си седи на едната страна??? ще сменя и тампоните на макферсона и пак ще я карам на преден мост да видим тогава какво ще направят "майсторите"
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #12
                        Предницата трябва да е идеално здрава, иначе само набиваш за реглаж. Един добър майстор ще ти каже "Аз на тази кола реглаж няма да правя, защото не е изрядна", а един гаден майстор ще каже "Давай я, дай сега парите.... ааа тегли ти пак ли ? Е това вече не зависи от мене - ето нали го гледаш с мене на компютъра..."

                        Коментар


                          #13
                          Повечето майстори на стендовете са негодници То на Бравото незнам но на повечето съвременни коли се прави само "СХОДИМОСТ" Другите монтажни ъгли и правилна геометрия трябва да си дойдат сами на място като сложиш читави чаркове по предницата.Като отидеш на стенд недей да блееш в страни ами гледай и питай какви са разликите в ъглите на двете колела.Страничен наклон на шенкела на ляво и дясно не трябва да се различават с повече от 0,30 градуса.Надлъжен наклон на шенкела разлика в най-лошия случай не повече от 1 градус ляво с дясно.И сходимоста трябва да си е по стандарта за колата.Обикновено на стенда ти излиза в градуси а по бабешкия метод с раздвижена линиика се мери в милиметри. :D
                          АЛ.ПЕТРОВ
                          FIAT PUNTO 1.2 8V

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Предницата трябва да е идеално здрава, иначе само набиваш за реглаж. Един добър майстор ще ти каже "Аз на тази кола реглаж няма да правя, защото не е изрядна", а един гаден майстор ще каже "Давай я, дай сега парите.... ааа тегли ти пак ли ? Е това вече не зависи от мене - ето нали го гледаш с мене на компютъра..."
                            Преди реглажа всеки уважаващ себе си майстор прави преглед за износени детайли на по предния мост.Колкото пъти съм минавал стенд в Карлово и Казанлък са го правили.Дори в Карлово почти всеки месец си ходех на преглед на предницата за износени детайли срещу скромната сума от 2 лв. сега може да е 4 лв.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              така проблема е решен :D поне резбрах какъв е проблема амотисьориде са други и са за JTD а не за тд. и предницата седи затворена! така ми каза 4-тия маистор когото посетих за моя проблем :D имало и други като мен а малко маистори били "отворени"по този проблем така че внимавайте какви амортесьори си слагате !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                              Коментар

                              Working...
                              X