Здравейте . На 3-ти Януари малко следновогодишно за съжаление се качих на пързалката на Ботевградско шосе баш в най-лошото време и последиците след зверски удър в бордюр бяха скъсан шарнир , изкривен носач , счупен спирачен диск леко подбити ламарини и леки поражения върху джантата. (странно как след такава катастрофа пораженията върху гумата и джантата бяха незначителни-става въпрос за 15-ка Dezent с Goodyear Eagle F1 ). На другия ден колесар и в сервиза. Там смениха носача с шарнира и смениха спирачния диск , но като си я взимах майстора ми каза че е разбит лагера на главината, но въпреки всичко си я взех. В момента при движение при изправен волан колата бие силно в дясно, като завиването на дясно е по леко отколкото в ляво. Имам чувстовото че волана изпуска всмисъл при завой на ляво тръгва да завива леко след което става адски тежко след което отново е леко (колата няма хидравлика) Вибрациите по волана са доста силни. Та въпроса ми е възможно ли всичко това да е от лагера или има и друг виновник - рейката? Възможно ли е ако мина на реглаж проблема да се оправи? Възможно ли е проблема да се създава от евентуално крива джанта ? Става въпрос за Типо 90-та година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Последици от катастрофа..
Collapse
X
-
проблема ти е в рейката! хубавото е, че твоята е без хидравлика, то не знам при хидравличните дали може точно това да стане- за 100 леа нова ще си вземеш. прескача един гребен, наранява зъбите и реално в момента тя е леко навита, т.е. гребена е изместен нанякъде все едно си леко завил, затова докрая на гребена в едната посока има малко, а в другата е повече от нормално. вибрациите може да са от лагера...., но като цяло трбва доста да се гледа и внимава. следи за започнали разкъсвания по ботуша горе, много добре го провери това, за да не те изненада някое паднало колело.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар