Колеги,предстои ми смяна на челюсти и барабани,естествено нови.Та препоръчайте с какво да ги третирамбоядисам барабаните,но хем да предпазва от ръжда,хем да е устойчиво на високи температури.
Колеги,предстои ми смяна на челюсти и барабани,естествено нови.Та препоръчайте с какво да ги третирамбоядисам барабаните,но хем да предпазва от ръжда,хем да е устойчиво на високи температури.
Е те барабаните не се награвят чак толкова! Принципно в практикер се продават спрейове за спирачни апарати за 5-6 лв, но са малки разфасовки, а пък барабаните са по големи от едни апарати и незнам дали ще ти стигне 1.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Хубавое е да се сложи някаква основа защо спрея много бързо се лющи.
Ами аз точно това мислех,да ги грундирам и после боя.Действително ако няма чак такова нагряване,дали да не им прасна един сребърен феролит или една Протекта?
Сребърен феролит се води това е вид доста гадно мерисеща боя която до колкото ми е известно спира ръждата.За протектата не съм сигурен какво е но ако съдя по името (протект=защита/предпазване) си е нещо подбно на грунд/боя с ефекта в скобите
Доколкото знам,с феролита боядисвят металните стълбове за улично осветление и т.н ,а Протектата я дават 3 в 1 -преобразувател за ръжда,грунд и боя.Има я в различни цветове и я дават устойчива на атмосферни влияния.http://www.orgachim.bg/index.php?loc...id=157&start=7
Грунд и боя... но, ако оригиналната боя на барабаните има гланц, или е с гладка повърхност, ще ти се наложи да потъркаш с шкурка, което за нови барабани... е кофти случка според мен Моят съвет е да ги пръснеш след около две години, а не сега.
Колеги в тази връзка да попитам майстора който ми сменяше задните накладки при демонтажа отчупи малко парче от външния ръб на барабана въпросът ми е дали да го сменям или мога да я карам така?
Грунд и боя... но, ако оригиналната боя на барабаните има гланц, или е с гладка повърхност, ще ти се наложи да потъркаш с шкурка, което за нови барабани... е кофти случка според мен Моят съвет е да ги пръснеш след около две години, а не сега.
Голи и лъскави са като... :D Няма никакво покритие върху тях,но пък си прав като полирани са!Май ще ги слагам така!
Колеги в тази връзка да попитам майстора който ми сменяше задните накладки при демонтажа отчупи малко парче от външния ръб на барабана въпросът ми е дали да го сменям или мога да я карам така?
Грунд и боя... но, ако оригиналната боя на барабаните има гланц, или е с гладка повърхност, ще ти се наложи да потъркаш с шкурка, което за нови барабани... е кофти случка според мен Моят съвет е да ги пръснеш след около две години, а не сега.
Голи и лъскави са като... :D Няма никакво покритие върху тях,но пък си прав като полирани са!Май ще ги слагам така!
Колега ти няма да ги боядисваш и след няколко месеца ще раждясат.На един приятел на Делтата така стана хубави полирани той вика е що даги боядисвам и след околко година реши да слага лети джанти като махнахме желязните джанти и какво да видим барабаните взели да хващат ражда.
Коментар