Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перфорирани дискове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дисковете са от чугун а чугуна не е много твърд просто е много износоустойчив? днес ходих в един цех дето имат страшно много техника и правят какво ли не??? Казаха че са правили такива дискове-дупчат се без проблем на някаква програмна фреза?ама трябвало да се прави програма само за тях и не им се захваща но не е невъзможно? ДИСКОВЕТЕ СА ПО 12мм А НЕ ПО 22ММ както е написал колегата по-горе Та хората там ми казаха че освен за визия ДРУГ ЕФЕКТ НЯМАТ-по бързо се износват а и накладките имат наполовина живот с тези дискове и след като се износят малко трябвало да им се хваща "фаска" на отворите че иначе се получават остри ръбове и направо рендосват накладките А да колата е Браво 1.9 тд 75кс. от това кола не става ама за експерименти я бива За сега мисля да се откажа от перфорираните дискове :D
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      maxuel82 написа:
      Дисковете са от чугун а чугуна не е много твърд просто е много износоустойчив? днес ходих в един цех дето имат страшно много техника и правят какво ли не??? Казаха че са правили такива дискове-дупчат се без проблем на някаква програмна фреза?ама трябвало да се прави програма само за тях и не им се захваща но не е невъзможно? ДИСКОВЕТЕ СА ПО 12мм А НЕ ПО 22ММ както е написал колегата по-горе Та хората там ми казаха че освен за визия ДРУГ ЕФЕКТ НЯМАТ-по бързо се износват а и накладките имат наполовина живот с тези дискове и след като се износят малко трябвало да им се хваща "фаска" на отворите че иначе се получават остри ръбове и направо рендосват накладките А да колата е Браво 1.9 тд 75кс. от това кола не става ама за експерименти я бива За сега мисля да се откажа от перфорираните дискове :D
      Това 12мм на БМВ Зета ли са Я вземи малко се ограмоти, че с тия 12мм фабрично на Браво, някой ще се пребие :D Колкото до визията, не е само до нея Дупките и нарезите се правят, за да се охлаждат по-бързо, да отвеждат газовете, прахта и т.н. Естетиката е последното нещо в тях
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #18
        А ся ми кажи каква е дебелината на спирачния диск на Бравото 22мм или 11.9мм снимката е от саит за авточасти???
        Прикачени файлове
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #19
          споко колеги,12 мм са невентилираните - като тези на картинката20 мм са на по-ячките мотори , като моя

          Коментар


            #20
            По-добре хвърли един поглед тук , колегата ще ти даде прилична цена http://clubalfaromeo.com/forum/showt...p?t=27158П.С иска регистрация сайта за раздел продава , но ето няколко оферти :
            Brembo MAX Discs FIAT Marea / Weekend 1.8i 16V (115) 96->Предни нарязани и вентилирани 98 лв./бр.
            Самия диск Brembo Max [/COLOR]представлява вентилиран и нарязан диск,като тези от снимката в първия пост.Има и дискове Brembo Easy Check които са само вентилирани,на които има два белега (пъпки),когато едната се скрие се проверява самия диск как е,дали има ръб и т.н.,когато и втората се скрие следва смяна.Също така съществуват и дискове Brembo Sport които са вентилирани,нарязани и надупчени и за които цената е малко по ниска от една 145-ца [/B]
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              споко колеги,12 мм са невентилираните - като тези на картинката20 мм са на по-ячките мотори , като моя
              аааааааа е сега я вече ясно-спорим за глупости а и двамата сме прави
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #22
                Сега остава и да се сетиш, ЩО тез дет са вентилирани са толкоз дебели..... Няма да е заради визията повярвай ми. И също така имаш ли си идея, колко време и как се изчислява един диск с какви размери трябва/задължително да бъде? То и не са само размерите де, ами цялата форма и какво ли не се изчислява, на какви натоварвания, на какви сили е подложен и как да е изработен за да издържи това натоварване. Защо мислиш когато диска стане по тънук от 10мм е задължително да ги смениш? Не е заради визуалния ефект, или щото щеспира колата по-лошо, а защото няма да издържи този диск на натоварването, на горещината на един куп неща и ще се пръсне. Ама ще се пръсне и ще ти попилее цялата кола от страната на гумата, да не говорим, че ще застрашиш и N на брой хора. И друг пример... пакза помисляне. Какво ще стане ако влезеш със загрети дискове в някоя локва и какво ще им се случи на твоите омаломощени дискове...??? Като искаш да са вентилирани, си купуваш вентилирани и точка. Експерименти със спирачките не си правиш НИКОГА, и знаеш ли защо... Не защото много ни засяга, какво ще правиш със твоя живот, а защото не искаме да засташаваш нашия и на нашите познати! Така че си намери друга играчка и експериментирай с нещо по безобидно... примерно да отвориш бутилка кока кола, да си помпиш гумите, джама да измиеш.... ей такива.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #23
                  phoenix написа:
                  Сега остава и да се сетиш, ЩО тез дет са вентилирани са толкоз дебели..... Няма да е заради визията повярвай ми. И също така имаш ли си идея, колко време и как се изчислява един диск с какви размери трябва/задължително да бъде? То и не са само размерите де, ами цялата форма и какво ли не се изчислява, на какви натоварвания, на какви сили е подложен и как да е изработен за да издържи това натоварване. Защо мислиш когато диска стане по тънук от 10мм е задължително да ги смениш? Не е заради визуалния ефект, или щото щеспира колата по-лошо, а защото няма да издържи този диск на натоварването, на горещината на един куп неща и ще се пръсне. Ама ще се пръсне и ще ти попилее цялата кола от страната на гумата, да не говорим, че ще застрашиш и N на брой хора. И друг пример... пакза помисляне. Какво ще стане ако влезеш със загрети дискове в някоя локва и какво ще им се случи на твоите омаломощени дискове...??? Като искаш да са вентилирани, си купуваш вентилирани и точка. Експерименти със спирачките не си правиш НИКОГА, и знаеш ли защо... Не защото много ни засяга, какво ще правиш със твоя живот, а защото не искаме да засташаваш нашия и на нашите познати! Така че си намери друга играчка и експериментирай с нещо по безобидно... примерно да отвориш бутилка кока кола, да си помпиш гумите, джама да измиеш.... ей такива.
                  ... точно такъв коментар заслужаваше тази тема...евала.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #24
                    Прави са колегите! Обикновените дискове са от чугун и са доста трошливи, ако решиш да ги доработваш с дрелката, смятай, че си ги строшил! За фабрично вентилираните - те са от специален, модифициран чугун и там изчисленията са други! Спичрачите дискове абсорбират енергия, впъти по-голяма, отколкото отдава двигателя! А на снимката бравото е с дискове брембо! Те си имат глухи отвори, фиксиращи минималната дебелина и когато се заличат тези отвори се сменят дисковете! Един вид - маркиране за бунаци, дет’ не могат да мерят с шублер!

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупости
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        maxuel82 написа:
                        Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупости
                        Провери в МАНИМПЕКС колко ще излезат Брембо за твоята кола, защото надали ще са повече от 40-45лв. за бройка Не искам да правя коментар за Евро 07 п.с. Радвам се, че въпреки сърказмът и цялата критика, която отнесе, размисли и ще постъпиш разумно
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #27
                          Dodo 155 написа:
                          maxuel82 написа:
                          Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупости
                          Провери в МАНИМПЕКС колко ще излезат Брембо за твоята кола, защото надали ще са повече от 40-45лв. за бройка Не искам да правя коментар за Евро 07 п.с. Радвам се, че въпреки сърказмът и цялата критика, която отнесе, размисли и ще постъпиш разумно
                          BREMBO MAX - 54 лв за бройка,в момента карам с такива
                          Fiat Punto 1.1 6Speed

                          Коментар


                            #28
                            Ами тогава такива ще си купя в euro 07 обикновените ми ги дават за 38 лв. 54 лв са обикновените не внтилираните нали ???
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар


                              #29
                              maxuel82 написа:
                              Ами тогава такива ще си купя в euro 07 обикновените ми ги дават за 38 лв. 54 лв са обикновените не внтилираните нали ???
                              http://images.google.bg/images?hl=bg&q=brembo+max&btnG=%D0%A2%D1%8A%D1%80% D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B8%D0%B7% D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1 %8F&gbv=2Точно,даже може и да бяха по-ефтини,нямам точен спомен,а има MAX и вентилирани и нормални.
                              Fiat Punto 1.1 6Speed

                              Коментар


                                #30
                                beast31 написа:
                                pakumba написа:
                                как съм пропуснал тази тема? аз съм го правил това бе пич. обаче тогава нямаше електирчески дрелки и трябваше с ръчна да правя дупките. а нарезите направих с ножовка. дори си изписах името на тях после с пирон и написах годината срещу името Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 . обаче след като направих това ги закалих, много е важно! напалих стари гуми и с маша държах дисковете на огъня, след това като се нагреят ги каляваш във вода. прочети книгата "как се калява стоманата", има много полезни неща по този върпос след като ги пробвах нямаше много голям ефект, затова реших да пробвам да модифицирам накладките- пресовах сам картон. ама нямах преса, затова газих с камиона на един приятел малко картон. станаха доста меки накладки, спират прекрасно. пробвай, ако има нещо още да ти обясня кажи само Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                                Пропусна да му кажеш как си залепил пресованите накладки към плочките,или си използвал по-иновативен метод за монтирането им в спирачните апарати?!?
                                Капчица :D
                                Fiat Bravo 1.6 16v 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X