Дисковете са от чугун а чугуна не е много твърд просто е много износоустойчив? днес ходих в един цех дето имат страшно много техника и правят какво ли не??? Казаха че са правили такива дискове-дупчат се без проблем на някаква програмна фреза?ама трябвало да се прави програма само за тях и не им се захваща но не е невъзможно? ДИСКОВЕТЕ СА ПО 12мм А НЕ ПО 22ММ както е написал колегата по-горе Та хората там ми казаха че освен за визия ДРУГ ЕФЕКТ НЯМАТ-по бързо се износват а и накладките имат наполовина живот с тези дискове и след като се износят малко трябвало да им се хваща "фаска" на отворите че иначе се получават остри ръбове и направо рендосват накладките А да колата е Браво 1.9 тд 75кс. от това кола не става ама за експерименти я бива За сега мисля да се откажа от перфорираните дискове :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перфорирани дискове
Collapse
X
-
maxuel82 написа:Дисковете са от чугун а чугуна не е много твърд просто е много износоустойчив? днес ходих в един цех дето имат страшно много техника и правят какво ли не??? Казаха че са правили такива дискове-дупчат се без проблем на някаква програмна фреза?ама трябвало да се прави програма само за тях и не им се захваща но не е невъзможно? ДИСКОВЕТЕ СА ПО 12мм А НЕ ПО 22ММ както е написал колегата по-горе Та хората там ми казаха че освен за визия ДРУГ ЕФЕКТ НЯМАТ-по бързо се износват а и накладките имат наполовина живот с тези дискове и след като се износят малко трябвало да им се хваща "фаска" на отворите че иначе се получават остри ръбове и направо рендосват накладките А да колата е Браво 1.9 тд 75кс. от това кола не става ама за експерименти я бива За сега мисля да се откажа от перфорираните дискове :Dhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
u_bo
споко колеги,12 мм са невентилираните - като тези на картинката20 мм са на по-ячките мотори , като моя
Коментар
-
По-добре хвърли един поглед тук , колегата ще ти даде прилична цена http://clubalfaromeo.com/forum/showt...p?t=27158П.С иска регистрация сайта за раздел продава , но ето няколко оферти :Brembo MAX Discs FIAT Marea / Weekend 1.8i 16V (115) 96->Предни нарязани и вентилирани 98 лв./бр.Самия диск Brembo Max [/COLOR]представлява вентилиран и нарязан диск,като тези от снимката в първия пост.Има и дискове Brembo Easy Check които са само вентилирани,на които има два белега (пъпки),когато едната се скрие се проверява самия диск как е,дали има ръб и т.н.,когато и втората се скрие следва смяна.Също така съществуват и дискове Brembo Sport които са вентилирани,нарязани и надупчени и за които цената е малко по ниска от една 145-ца [/B]Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Сега остава и да се сетиш, ЩО тез дет са вентилирани са толкоз дебели..... Няма да е заради визията повярвай ми. И също така имаш ли си идея, колко време и как се изчислява един диск с какви размери трябва/задължително да бъде? То и не са само размерите де, ами цялата форма и какво ли не се изчислява, на какви натоварвания, на какви сили е подложен и как да е изработен за да издържи това натоварване. Защо мислиш когато диска стане по тънук от 10мм е задължително да ги смениш? Не е заради визуалния ефект, или щото щеспира колата по-лошо, а защото няма да издържи този диск на натоварването, на горещината на един куп неща и ще се пръсне. Ама ще се пръсне и ще ти попилее цялата кола от страната на гумата, да не говорим, че ще застрашиш и N на брой хора. И друг пример... пакза помисляне. Какво ще стане ако влезеш със загрети дискове в някоя локва и какво ще им се случи на твоите омаломощени дискове...??? Като искаш да са вентилирани, си купуваш вентилирани и точка. Експерименти със спирачките не си правиш НИКОГА, и знаеш ли защо... Не защото много ни засяга, какво ще правиш със твоя живот, а защото не искаме да засташаваш нашия и на нашите познати! Така че си намери друга играчка и експериментирай с нещо по безобидно... примерно да отвориш бутилка кока кола, да си помпиш гумите, джама да измиеш.... ей такива.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Сега остава и да се сетиш, ЩО тез дет са вентилирани са толкоз дебели..... Няма да е заради визията повярвай ми. И също така имаш ли си идея, колко време и как се изчислява един диск с какви размери трябва/задължително да бъде? То и не са само размерите де, ами цялата форма и какво ли не се изчислява, на какви натоварвания, на какви сили е подложен и как да е изработен за да издържи това натоварване. Защо мислиш когато диска стане по тънук от 10мм е задължително да ги смениш? Не е заради визуалния ефект, или щото щеспира колата по-лошо, а защото няма да издържи този диск на натоварването, на горещината на един куп неща и ще се пръсне. Ама ще се пръсне и ще ти попилее цялата кола от страната на гумата, да не говорим, че ще застрашиш и N на брой хора. И друг пример... пакза помисляне. Какво ще стане ако влезеш със загрети дискове в някоя локва и какво ще им се случи на твоите омаломощени дискове...??? Като искаш да са вентилирани, си купуваш вентилирани и точка. Експерименти със спирачките не си правиш НИКОГА, и знаеш ли защо... Не защото много ни засяга, какво ще правиш със твоя живот, а защото не искаме да засташаваш нашия и на нашите познати! Така че си намери друга играчка и експериментирай с нещо по безобидно... примерно да отвориш бутилка кока кола, да си помпиш гумите, джама да измиеш.... ей такива.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Прави са колегите! Обикновените дискове са от чугун и са доста трошливи, ако решиш да ги доработваш с дрелката, смятай, че си ги строшил! За фабрично вентилираните - те са от специален, модифициран чугун и там изчисленията са други! Спичрачите дискове абсорбират енергия, впъти по-голяма, отколкото отдава двигателя! А на снимката бравото е с дискове брембо! Те си имат глухи отвори, фиксиращи минималната дебелина и когато се заличат тези отвори се сменят дисковете! Един вид - маркиране за бунаци, дет’ не могат да мерят с шублер!
Коментар
-
Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупостиLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупостиhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:maxuel82 написа:Благодаря ви ценя мнението и загрижеността ви въпреки острите критики които ми направихте? аз за това писах за да видя вашето мнение сега разбрах че не става и толкова а за скъпи вентилирани дискове не ми се дават пари щом няма голям ефект от тях! А днес питах и ми казаха в euro 07 че имат дискове на "FERODO" които били много добри и струват само по 37 лв! просто ги купувам и слагам без да се занимавам с други глупостиFiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
maxuel82 написа:Ами тогава такива ще си купя в euro 07 обикновените ми ги дават за 38 лв. 54 лв са обикновените не внтилираните нали ???Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
beast31 написа:pakumba написа:как съм пропуснал тази тема? аз съм го правил това бе пич. обаче тогава нямаше електирчески дрелки и трябваше с ръчна да правя дупките. а нарезите направих с ножовка. дори си изписах името на тях после с пирон и написах годината срещу името Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 . обаче след като направих това ги закалих, много е важно! напалих стари гуми и с маша държах дисковете на огъня, след това като се нагреят ги каляваш във вода. прочети книгата "как се калява стоманата", има много полезни неща по този върпос след като ги пробвах нямаше много голям ефект, затова реших да пробвам да модифицирам накладките- пресовах сам картон. ама нямах преса, затова газих с камиона на един приятел малко картон. станаха доста меки накладки, спират прекрасно. пробвай, ако има нещо още да ти обясня кажи само Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat Bravo 1.6 16v 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар